Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2008 BMW 520d LCI Full option

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Is dat zo?
    Als dit de mentaliteit is dan denk ik dat we mss de huisregels eens gaan veranderen in de verkoopstopics.
    Iets in de trend van: Minimum 50 posts voor een TK topic op te starten en geen feedback in het topic zelf meer.
    Chill man!

Minimumpost is dan wel een goed idee, maar reacties afschaffen???? Het blijft een forum e! En de wijze waarom zaken neergepend worden kan dan wel konte verkeerd zijn, soms zijn ook die reacties boeiend en inhoudsvol! Ook hier heb ik weer iets geleerd, namelijk dat je beter om de N47 motor heen gaat in een E60/E61. Neef van mij is er eentje aan het zoeken, en dan is zo een tip wel handig.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Chill man!

Minimumpost is dan wel een goed idee, maar reacties afschaffen???? Het blijft een forum e! En de wijze waarom zaken neergepend worden kan dan wel konte verkeerd zijn, soms zijn ook die reacties boeiend en inhoudsvol! Ook hier heb ik weer iets geleerd, namelijk dat je beter om de N47 motor heen gaat in een E60/E61. Neef van mij is er eentje aan het zoeken, en dan is zo een tip wel handig.
      Op andere forums waar ik zit kan je geen reactie's zetten, minder miserie.
      En nuttige tips tot daar aan toe, maar in 95% van de gevallen gaat het over de prijs is te hoog, hij is niet full option.
      Dat is de verkoper zijn probleem, niet het onze.

Ik leg het eens voor bij de collega's, we zien wel wat er van komt.

Comment

Is dat niet allemaal wat drastisch en dictatoriaal bijna?

OT, leuke auto en het is eens wat anders zonder M-pack. Succes met de verkoop

Zo'n bak zal wel snel verkocht zijn denkik.
        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Is dat niet allemaal wat drastisch en dictatoriaal bijna?

OT, leuke auto en het is eens wat anders zonder M-pack. Succes met de verkoop

Zo'n bak zal wel snel verkocht zijn denkik.
          Wat is daar drastisch en dictatoriaal aan? Denk dat er niet geklaagd moet worden over hoe het hier van tijd aan toe gaat.

Comment

Nu het is maar een voorstel he mannen. Niet te rap panikeren :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Succes met de verkoop! Lijkt mij een deftige prijs.

Ben ook wel voorstander van x aantal posts eer je iets kan verpatsen.

Comment

Wat is daar drastisch en dictatoriaal aan? Denk dat er niet geklaagd moet worden over hoe het hier van tijd aan toe gaat.

Neje, mss iets te slecht verwoord.

Maar niks meer mogen posten in een verkoopstopic lijkt me iets te ver gaan, nie?

Zoals Tjeu zegt, wat tips geven mag altijd.

Zeiken uiteraerd weer nie
                BMW X5 45e

Comment

Is gewoon nodig. Op die manier kent me op zijn minst de omgeving, weet men waar men het moet posten en een beetje de spelregels.
                  Die ziekte van"full option" is van deze tijd, daar kunt ge niet veel aan doen vrees ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Neje, mss iets te slecht verwoord.

Maar niks meer mogen posten in een verkoopstopic lijkt me iets te ver gaan, nie?

Zoals Tjeu zegt, wat tips geven mag altijd.

Zeiken uiteraerd weer nie

Kan ik perfect mee leven zoals jij het nu verwoord.

Comment

Is dat zo?
                      Als dit de mentaliteit is dan denk ik dat we mss de huisregels eens gaan veranderen in de verkoopstopics.
                      Iets in de trend van: Minimum 50 posts voor een TK topic op te starten en geen feedback in het topic zelf meer.

Ik zou zelfs voor een minimum van 500 posts pleiten. Geen feedback meer in het topic zelf ben ik radicaal tegen. In dit topic staan inderdaad zaken die gewoonweg niet kunnen maar meestal staat er zeer terechte feedback voor een verkoper in een topic. Als dat niet meer mag dan is dit een grote stap achteruit voor dit forum.

Comment

Op andere forums waar ik zit kan je geen reactie's zetten, minder miserie.
                        En nuttige tips tot daar aan toe, maar in 95% van de gevallen gaat het over de prijs is te hoog, hij is niet full option.
                        Dat is de verkoper zijn probleem, niet het onze.

Ik leg het eens voor bij de collega's, we zien wel wat er van komt.
                        Dit is geen ander forum. Dit is Autoforum.
                        Het is de vrijheid die hier zorgt voor de erg grote activiteit. Dat brengt wat (soms veel) gezever met zich mee, maar het houdt het forum draaiende. Ieder extra regel smoort de activiteit een stuk.
                        Het liefhebben van auto's is iets dat een enorm grote groep mensen aanspreekt. die kun je nooit allemaal binnen dezelfde lijnen laten lopen, dus moet je dat ook niet proberen.

Betreffende dit voorval, hoe meer posts er in een verkoopstopic komen, hoe meer mensen de aangeboden waren bekijken en hoe meer kans dat die verkocht raken. Ook slechte reclame is reclame. Wanneer de gemaakte opmerkingen niet terecht zijn, dan zal een koper met verstand van zaken daar wel voorbij kijken, daar moet een verkoper zich echt geen zorgen in maken. Animo zorgt voor aandacht.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Dit is geen ander forum. Dit is Autoforum.
                          Het is de vrijheid die hier zorgt voor de erg grote activiteit. Dat brengt wat (soms veel) gezever met zich mee, maar het houdt het forum draaiende. Ieder extra regel smoort de activiteit een stuk. Het liefhebben van auto's is iets dat een enorm grote groep mensen aanspreekt. die kun je nooit allemaal binnen dezelfde lijnen laten lopen, dus moet je dat ook niet proberen.

Betreffende dit voorval, hoe meer posts er in een verkoopstopic komen, hoe meer mensen de aangeboden waren bekijken en hoe meer kans dat die verkocht raken. Ook slechte reclame is reclame. Wanneer de gemaakte opmerkingen niet terecht zijn, dan zal een koper met verstand van zaken daar wel voorbij kijken, daar moet een verkoper zich echt geen zorgen in maken. Animo zorgt voor aandacht.
                          Dit verdient een quote!

Neemt niet weg dat de "zeikerds" op het matje geroepen mogen worden... Het moet leuk blijven voor iedereen...
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als je geen reacties wil op een advertentie, dan moet je deze hier ook niet plaatsen. Dit is een forum, en dus weet je dat er reacties komen. Als topicopener kan je ook zelf reageren, en kan je kritiek weerleggen, wat soms net positief is.
                            Wel kan ik de stelling volgen om enkel actieve leden hier een topic te laten openen, maar om reacties af te schaffen, dat idee kan ik niet volgen.

En ondertussen is het de taak van de moderatoren om erop te letten dat de reacties deftig blijven, en tot actie over te gaan als dat niet meer zo is.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

tis het enige forum waar de leden elkaar tot orde roepen, wij hebben geen mods nodig

en wrm mag een groentje niet auto na auto tr koop aanbieden ? heeft er iemand hoegenaamd last van ???
                              interesseert een auto je niet >>> ni klikken, dat kan toch niet simpeler zijn...er bestaat niet echt zoiets als schermvervuiling hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                tis het enige forum waar de leden elkaar tot orde roepen, wij hebben geen mods nodig

en wrm mag een groentje niet auto na auto tr koop aanbieden ? heeft er iemand hoegenaamd last van ???
                                interesseert een auto je niet >>> ni klikken, dat kan toch niet simpeler zijn...er bestaat niet echt zoiets als schermvervuiling hoor
                                Een minimum post van 1 post lijkt me toch geen slecht idee, waarbij ze hun eerste post kunnen posten in een klevend topicje waarin staat hoe je een zoekertje plaatst. Zo voorkom je slordige of incomplete zoekertjes.

Verder ben ik het eens met jou.

Namaz lijkt soms wel heel ambitieus... Te ambitieus.
                                De reclame en beperkte functionaliteit werkt hoogst wss meer storend voor de meesten dan wat mis-gepost. Of het feit dat je na de reclame steeds op het einde van de 'new feed' pagina uit komt, ook al heeft niemand daar iets te zoeken. Moest het nog het begin zijn, het was al begrijpelijker. Maar dat je naar die news feed gestuurd wordt, ongeacht waar je staat, dat slaat nergens op.
                                Last edited by Tjeu; 22/06/2015, 18:51.
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik heb die reclame niet aangezien ik Adblock gebruik. Kan het alleen maar aanraden.

Comment

@ Namaz ,we zullen dit met collega's doornemen.
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Reclame? Ik kom hier uitsluitend via tapatalk. Nog nooit reclame gezien. Een pc is om op te werken

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sui785 Bekijk Berichten
                                        Dus hij is bij jou verkeerd aangeboden geweest, en nu doe jij net hetzelfde...
                                        Nee hoor, ik dacht gewoon al die tijd dat ik een full option BMW had, mede doordat hij als full option verkocht werd. Het was pas nu toen ik de reactie las dat ik ben beginnen rondkijken. Bleek dat een full option versie zetels met geheugen heeft + achteruitrijcamera + automatisch inklapbare spiegels. Verder heeft hij zoals ik kan zien alle opties.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Je moet echt wel karakter hebben om hier nog een viercilinder diesel te verkopen seg.
                                        Dus u insinueert dat een dergelijke model en uitvoering niet waardig genoeg is om op deze website verkocht te worden? Ik denk dat velen me zullen volgen als ik u zeg dat dit model een luxueus model is met een stevige motor, waar over de gehele lijn weinig problemen mee zijn ook al lopen de kilometers hoog op.

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Mensen die hier regelmatig komen die weten dat. Iemand die hier enkel komt om zijn auto te slijten mag zich wel aan wat kritiek verwachten.
                                        Ik vertoef toch minstens een keer per maand op dit forum en wekelijks op autowereld. Ik heb bijvoorbeeld de beslissing genomen om een BMW 520d te kopen ipv een 525d door hier enkele reacties te lezen. Niet te vergeten ben ik al jaar en dag lezer van de papieren versie van autowereld, u mag gerust mijn jaarlijkse afschriften zien hoor. Misschien moet je het eens van de andere kant bekijken, ik ken niet zoveel van auto's om te kunnen mee discussiëren, echter wel veel van programmeren waardoor ik op een forum als stackoverflow met 1316 reacties en een reputatie van 35.626 zit.

Dit allemaal off the toppic ik hou steeds rekening met forum regels en daarin stond niet welke reputatie ik moet hebben om hier mijn wagen te mogen verkopen. Moest er iets aan de huidige regels veranderen dan hou ik daar uiteraard rekening mee. Nu terug On toppic wie interesse heeft in de wagen mag die steeds vrijblijvend komen bezichtigen!

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                        Aan de topic starter, als je graag jouw topic opgekuist ziet laat maar weten per Pm.
                                        Beste Niko80, bedankt voor deze tip, echter hoeft dit voor mij niet opgekuist te worden. Zo behouden we een echt forum mits dit de pan niet uit swingt.
                                        Last edited by ; 23/06/2015, 11:46.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raz3rt Bekijk Berichten
                                          Dus u insinueert dat een dergelijke model en uitvoering niet waardig genoeg is om op deze website verkocht te worden? Ik denk dat velen me zullen volgen als ik u zeg dat dit model een luxueus model is met een stevige motor, waar over de gehele lijn weinig problemen mee zijn ook al lopen de kilometers hoog op.
                                          Dat insinueer ik net NIET.

Comment

Working...
                                          X