Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2008 BMW 520d LCI Full option

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    tis het enige forum waar de leden elkaar tot orde roepen, wij hebben geen mods nodig

en wrm mag een groentje niet auto na auto tr koop aanbieden ? heeft er iemand hoegenaamd last van ???
    interesseert een auto je niet >>> ni klikken, dat kan toch niet simpeler zijn...er bestaat niet echt zoiets als schermvervuiling hoor
    Bobo is een man naar mijn hart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raz3rt Bekijk Berichten
      Nee hoor, ik dacht gewoon al die tijd dat ik een full option BMW had, mede doordat hij als full option verkocht werd. Het was pas nu toen ik de reactie las dat ik ben beginnen rondkijken. Bleek dat een full option versie zetels met geheugen heeft + achteruitrijcamera + automatisch inklapbare spiegels. Verder heeft hij zoals ik kan zien alle opties.
      Er kan nog veel verder in gegaan worden. Wat er nog allemaal kan: sport- of comfortzetels, head-up display, night vision camera, DAB radio, uitgebreid stereosysteem, actieve cruise control, geventileerde zetels, keyless go, verwarmde achterzetels, lane departure warning, dodehoek assistent, ...

Maar dat maakt allemaal niet uit, de uwe is mooi uitgerust en heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt.

Comment

Dus u insinueert dat een dergelijke model en uitvoering niet waardig genoeg is om op deze website verkocht te worden? Ik denk dat velen me zullen volgen als ik u zeg dat dit model een luxueus model is met een stevige motor, waar over de gehele lijn weinig problemen mee zijn ook al lopen de kilometers hoog op.
        Nee Jakkel heeft het op het feit dat er soms minachtig gedaan wordt over een BMW met 4 cil. diesel.

Zelf rijdt hij ook met een 4cil. diesel BMW.

Het was wat ironisch bedoeld.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

maar die van Jakkel heeft wel een em-Pack en staat bijgevolg wel een trapje hoger op de ladder
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            maar die van Jakkel heeft wel een em-Pack en staat bijgevolg wel een trapje hoger op de ladder
            Een trapje? How how, een ganse ladder ja, en dan blijf ik nog bescheiden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Naast de M3 hé Jan
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                Naast de M3 hé Jan
                Mmm, misschien wel ja. Hij gaat alvast toch al even snel door de bochten als een M3!

Comment

Die LED pinkers van Jakkel maken me jaloers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Die LED pinkers van Jakkel maken me jaloers.
                    Kan ik inkomen...

Heb je ze al besteld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                      Nee Jakkel heeft het op het feit dat er soms minachtig gedaan wordt over een BMW met 4 cil. diesel.

Zelf rijdt hij ook met een 4cil. diesel BMW.

Het was wat ironisch bedoeld.
                      Sorry voor de misopvatting ik had de ironie niet direct begrepen. Bij deze is dit rechtgezet

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      M uitvoering is en blijft heel mooi! Bij een 3 of een 5 serie.. Ik was oorspronkelijk opzoek naar een 5 serie als mijn huidige maar dan origineel met een M pakket (geen after gedoe). Jammer genoeg had ik maar een beperkte tijd om uit te kijken naar een wagen en was een jaar geleden in de verste verte geen manuele 5 serie met dit pakket te bespeuren. Nog steeds als ik die M uitvoering voorbij zie rijden kan ik enkel maar toezien waar ik mee kon gereden hebben
                      Last edited by ; 23/06/2015, 14:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Er kan nog veel verder in gegaan worden. Wat er nog allemaal kan: sport- of comfortzetels, head-up display, night vision camera, DAB radio, uitgebreid stereosysteem, actieve cruise control, geventileerde zetels, keyless go, verwarmde achterzetels, lane departure warning, dodehoek assistent, ...

Maar dat maakt allemaal niet uit, de uwe is mooi uitgerust en heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt.
                        Volgens mij waren heel wat van deze opties pas beschikbaar vanaf de F10...
                        Doet niet terzake, deze wagen is mooi uitgerust, de naam Full-option is op zich fout want je kan nooit alle opties aanvinken (er is altijd wel iets niet compatibel met iets anders)
                        iig succes met de verkoop, 4-cylinder diesels zijn trouwens de max.
                        BMW 420dA : >>>

Comment

Deze is nog steeds beschikbaar

Comment

Deze is nog steeds beschikbaar
                            Misschien hier ook uw prijs aanpassen, staat momenteel goedkoper op kapaza ...

De meeste met deze km-stand staan rond 12k btw.
                            Veel succes met de verkoop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                              Misschien hier ook uw prijs aanpassen, staat momenteel goedkoper op kapaza ...

De meeste met deze km-stand staan rond 12k btw.
                              Veel succes met de verkoop!
                              Klopt! Bedankt had ergens niet op opslaan gedrukt toen ik dit hier onlangs heb proberen aan te passen. Bedankt voor de tip!

Comment

Nieuwe prijs

10.500 euro zo meenemen
                                11.500 met keuring en laatste onderhoudsbeurt

Comment

Verkocht!

Comment

Working...
                                  X