Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2008 BMW 520d LCI Full option
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door raz3rt Bekijk BerichtenNee hoor, ik dacht gewoon al die tijd dat ik een full option BMW had, mede doordat hij als full option verkocht werd. Het was pas nu toen ik de reactie las dat ik ben beginnen rondkijken. Bleek dat een full option versie zetels met geheugen heeft + achteruitrijcamera + automatisch inklapbare spiegels. Verder heeft hij zoals ik kan zien alle opties.
Maar dat maakt allemaal niet uit, de uwe is mooi uitgerust en heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raz3rt Bekijk Berichten
Dus u insinueert dat een dergelijke model en uitvoering niet waardig genoeg is om op deze website verkocht te worden? Ik denk dat velen me zullen volgen als ik u zeg dat dit model een luxueus model is met een stevige motor, waar over de gehele lijn weinig problemen mee zijn ook al lopen de kilometers hoog op.
Zelf rijdt hij ook met een 4cil. diesel BMW.
Het was wat ironisch bedoeld.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenmaar die van Jakkel heeft wel een em-Pack en staat bijgevolg wel een trapje hoger op de ladder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen trapje? How how, een ganse ladder ja, en dan blijf ik nog bescheiden!
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenNaast de M3 hé Jan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDie LED pinkers van Jakkel maken me jaloers.
Heb je ze al besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenNee Jakkel heeft het op het feit dat er soms minachtig gedaan wordt over een BMW met 4 cil. diesel.
Zelf rijdt hij ook met een 4cil. diesel BMW.
Het was wat ironisch bedoeld.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen trapje? How how, een ganse ladder ja, en dan blijf ik nog bescheiden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenEr kan nog veel verder in gegaan worden. Wat er nog allemaal kan: sport- of comfortzetels, head-up display, night vision camera, DAB radio, uitgebreid stereosysteem, actieve cruise control, geventileerde zetels, keyless go, verwarmde achterzetels, lane departure warning, dodehoek assistent, ...
Maar dat maakt allemaal niet uit, de uwe is mooi uitgerust en heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt.
Doet niet terzake, deze wagen is mooi uitgerust, de naam Full-option is op zich fout want je kan nooit alle opties aanvinken (er is altijd wel iets niet compatibel met iets anders)
iig succes met de verkoop, 4-cylinder diesels zijn trouwens de max.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raz3rt Bekijk BerichtenDeze is nog steeds beschikbaar
De meeste met deze km-stand staan rond 12k btw.
Veel succes met de verkoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk BerichtenMisschien hier ook uw prijs aanpassen, staat momenteel goedkoper op kapaza ...
De meeste met deze km-stand staan rond 12k btw.
Veel succes met de verkoop!
Comment
Comment