Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 Mercedes C250 CDI Avantgarde AMG

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2010 Mercedes C250 CDI Avantgarde AMG

Perfect onderhouden C250 CDI

01/2010
    110.000 km
    CO2: 144g/km

17.500 eur (btw aftrekbaar)

1ste eigenaar
    Manueel
    Panoramisch dak
    Leder cognac
    COMAND GPS
    Verwarmde zetels
    Set van 4 winterbanden op stalen velg
    AMG Pack

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by MichM3; 08/07/2015, 20:06.
    Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

knap

goed geprijst ook !

Comment

Inderdaad, mooie auto aan een correcte prijs. Als het zo is mag het ook gezegd worden, helaas zien we dit veel te weinig.

Comment

Knappe wagen... Bijna wat ik zoek maar niet helemaal :-)
        Wat is in feite het verschil met een avantgarde met slechts één streep in de dwarsgril? (Is dat optioneel, of welke versie is dat?)

Comment

IRIDIUM
          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
          Helderzienden

Comment

merci voor de fotohulp, was er net zelf aan bezig
            Porsche 996 GT3 RS
            Porsche 964 RS
            BMW ///M3 e30
            Mercedes c250 CDI AMG
            www.flamebox.be

Comment

Zo een facelift heb ik gehad. Ook in het wit met amg pack. Bijna 180d km heb ik er mee gereden.

Comment

Prachtige auto. Helaas waren ze te duur voor mijn budget toen ik op zoek was!
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Zo een facelift heb ik gehad. Ook in het wit met amg pack. Bijna 180d km heb ik er mee gereden.
                  Dat is geen facelift.
                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Heeft deze al nieuwe injectoren gehad?
                    Was een probleem bij de eerste 250cdi uit die periode.
                    2.0 JTDm

Comment

mooie 250

content van geweest ?

(of wil je geen gezever in je draad ? )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                        Dat is geen facelift.
                        Dat weet ik ook frisse . Ik zeg dat ik de facelift heb gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                          Heeft deze al nieuwe injectoren gehad?
                          Was een probleem bij de eerste 250cdi uit die periode.
                          Eerlijk gezegd ik weet het niet, maar nu je erover begint doet het me wel een belletje rinkelen en ik dacht van wel. Ik ben eerste eigenaar vd wagen, maar heb hem met 15.000 km op teller vd garage overgekocht die 'm op Z-platen reed. Hetgeen er in die eerste 6m aande wagen van updates gebeurd is weet ik niet.

Alleszins, ik heb nooit problemen gehad met injectoren.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          mooie 250

content van geweest ?

(of wil je geen gezever in je draad ? )
                          Hééél content. Ik ga die wagen altijd blijven herinneren... zeer trouw dienst gedaan. Een niet dure, zuinige, solide en zeer betrouwbare kar. Geen rammeltjes of piepjes ondanks de beginnende ouderdom waaraan je toch de degelijkheid vande materialen en afwerking kan toetsen.

Wij hebben zeer weinig problemen gekend met deze wagen. In het begin heeft de garage wat moeten zoeken op een probleem met GPS ontvangst. Uiteindelijk hebben ze de volledige antenne vervangen en het euvel was opgelost. Daarna hebben we een waterpomp moeten laten vervangen maar ook dat was nog in de garantie periode. Buiten garantie hebben we een servo-pomp moeten laten vervangen en de accu is eens kapotgegaan na 4j maar dat is louter sleet. Ons hoor je echt niet klagen, integendeel.
                          Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Dat weet ik ook frisse . Ik zeg dat ik de facelift heb gehad.

Ja maar dit is geen facelift hoor

Comment

Ik heb met mijne 2keer 4 injectors gehad.

Comment

Mercedes C250 CDI Avantgarde AMG

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                Eerlijk gezegd ik weet het niet, maar nu je erover begint doet het me wel een belletje rinkelen en ik dacht van wel. Ik ben eerste eigenaar vd wagen, maar heb hem met 15.000 km op teller vd garage overgekocht die 'm op Z-platen reed. Hetgeen er in die eerste 6m aande wagen van updates gebeurd is weet ik niet.

Hééél content. Ik ga die wagen altijd blijven herinneren... zeer trouw dienst gedaan. Een niet dure, zuinige, solide en zeer betrouwbare kar. Geen rammeltjes of piepjes ondanks de beginnende ouderdom waaraan je toch de degelijkheid vande materialen en afwerking kan toetsen.

Wij hebben zeer weinig problemen gekend met deze wagen. In het begin heeft de garage wat moeten zoeken op een probleem met GPS ontvangst. Uiteindelijk hebben ze de volledige antenne vervangen en het euvel was opgelost. Daarna hebben we een waterpomp moeten laten vervangen maar ook dat was nog in de garantie periode. Buiten garantie hebben we een servo-pomp moeten laten vervangen en de accu is eens kapotgegaan na 4j maar dat is louter sleet. Ons hoor je echt niet klagen, integendeel.
                                Jij hebt wel een vreemde kijk op het merk MB met die symptomen die je beschrijft.
                                Allé beter voor jou dat je het zo oppakt natuurlijk maar ik zou daar alvast niet mee kunnen lachen.
                                Ik blijf dan ook bij mijn conclusie als ik dat hier zo allemaal lees.

Oh ja, een welgemeend succes met de verkoop natuurlijk.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                Last edited by Metaxa; 13/07/2015, 02:38.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Inderdaad, ons voelde dat altijd aan als een fantastische auto. Maar wij zijn dan ook ni meteen van het miereneukerstype.
                                  Porsche 996 GT3 RS
                                  Porsche 964 RS
                                  BMW ///M3 e30
                                  Mercedes c250 CDI AMG
                                  www.flamebox.be

Comment

Inderdaad, ons voelde dat altijd aan als een fantastische auto. Maar wij zijn dan ook ni meteen van het miereneukerstype.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

😁 grapjas! 😜

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Dat vind ik toch verre van normaal eerlijk gezegd. Mijn C180 is nu 4 jaar oud en heeft 130.000km. Buiten het normale onderhoud is die nooit in de garage geweest. En die start bij de eerste sleutelomdraai, dus ik ga ervan uit dat de batterij nog in prima staat is. Al heb ik geen idee hoelang een batterij normaal gezien meegaat...

Comment

Working...
                                        X