4j voor een accu is al schoon. De startmotor van een c180 is ook ni die van een c250 denk ik. Daarenboven moet je er rekening mee houden dat deze C zowat het eerste model was waar Mercedes de 250 cdi motor met dubbele turbo in gebruik nam.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2010 Mercedes C250 CDI Avantgarde AMG
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenYep.
Behalve de M3, die is al effe verkocht hoor.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenDat vind ik toch verre van normaal eerlijk gezegd. Mijn C180 is nu 4 jaar oud en heeft 130.000km. Buiten het normale onderhoud is die nooit in de garage geweest. En die start bij de eerste sleutelomdraai, dus ik ga ervan uit dat de batterij nog in prima staat is. Al heb ik geen idee hoelang een batterij normaal gezien meegaat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenDat vind ik toch verre van normaal eerlijk gezegd. Mijn C180 is nu 4 jaar oud en heeft 130.000km. Buiten het normale onderhoud is die nooit in de garage geweest. En die start bij de eerste sleutelomdraai, dus ik ga ervan uit dat de batterij nog in prima staat is. Al heb ik geen idee hoelang een batterij normaal gezien meegaat...Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenU waterpomp gaat er ook wel nog door gaan hoor, gaan allemaal kapot. Is normaal, injectoren zijn ook normaal...
Op een wagen uit die "klasse" met amper 110dzd km op de teller, zou dat niet "normaal" mogen zijn.
Nu ja, als we meer en meer naar wegwerpproducten gaan, is het duidelijk dat MB hierin het voortouw neemt.
Vele anderen zullen dan uit gewoonte gewoon volgen omdat dit dan de standaard zal worden.
Goed voor de economie, dat alleszins wel! 😬
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenU waterpomp gaat er ook wel nog door gaan hoor, gaan allemaal kapot. Is normaal, injectoren zijn ook normaal...
Lijkt mij eerder slechte productie van het merk zelf en onrespectvol naar de klanten toe die zulk een duur product hebben aangeschaft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten????
Op een wagen uit die "klasse" met amper 110dzd km op de teller, zou dat niet "normaal" mogen zijn.
Nu ja, als we meer en meer naar wegwerpproducten gaan, is het duidelijk dat MB hierin het voortouw neemt.
Vele anderen zullen dan uit gewoonte gewoon volgen omdat dit dan de standaard zal worden.
Goed voor de economie, dat alleszins wel!
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener moet niet voor betaald worden, op dat gebied tenminste wel respect
injectoren is overal zelfde zever, waterpompen op onze 651's nog niet gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenU waterpomp gaat er ook wel nog door gaan hoor, gaan allemaal kapot. Is normaal, injectoren zijn ook normaal...
Comment
-
Mercedes C250 CDI Avantgarde AMG
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwe zullen de gevallen van vag-troep maar niet gaan oplijsten alleen al de laatste dagen, zeker
Als we dat allemaal normaal beginnen vinden voor wagens met kilometer stand en van 100dzd, voor om het even welk werk, dan spreken we dus ECHT over wegwerpproducten.
Jij weet goed genoeg uit het verleden dat je dit niet als normaal mag aanzien worden.
Mijn E200d uit de jaren 1994 < > 2001 met 1,2mlj km (2de motor) op de teller had zoveel mankementen nog niet.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Last edited by Metaxa; 15/07/2015, 11:28.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenOfftopic : Auto zijn tegenwoordig dan ook praktisch wegwerpproducten :-(, ze worden niet meer gemaakt als vroeger!
Er zitten wel meer prullen op (lees: electronica) die kapot kunnen gaan.
Comment
Comment