Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 Mercedes C250 CDI Avantgarde AMG

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

4j voor een accu is al schoon. De startmotor van een c180 is ook ni die van een c250 denk ik. Daarenboven moet je er rekening mee houden dat deze C zowat het eerste model was waar Mercedes de 250 cdi motor met dubbele turbo in gebruik nam.
    Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

Comment

waterpomp en injectoren zijn gewoon 'normaal' op vroege 651...de servo (elektrisch zeker ? ) was ook nieuw voor benz

Comment

nee hydraulisch.
        Porsche 996 GT3 RS
        Porsche 964 RS
        BMW ///M3 e30
        Mercedes c250 CDI AMG
        www.flamebox.be

Comment

Heb je al uw ander "speelgoed" ook nog ?
          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Yep.

Behalve de M3, die is al effe verkocht hoor.
            Porsche 996 GT3 RS
            Porsche 964 RS
            BMW ///M3 e30
            Mercedes c250 CDI AMG
            www.flamebox.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
              Yep.

Behalve de M3, die is al effe verkocht hoor.
              die heb ik op raceauto.nl zien staan. Wat gaat de C vervangen als ik mag vragen ?
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Ik denk een nieuwe A klasse. Is voor de vrouw.
                Last edited by MichM3; 14/07/2015, 11:43.
                Porsche 996 GT3 RS
                Porsche 964 RS
                BMW ///M3 e30
                Mercedes c250 CDI AMG
                www.flamebox.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                  Dat vind ik toch verre van normaal eerlijk gezegd. Mijn C180 is nu 4 jaar oud en heeft 130.000km. Buiten het normale onderhoud is die nooit in de garage geweest. En die start bij de eerste sleutelomdraai, dus ik ga ervan uit dat de batterij nog in prima staat is. Al heb ik geen idee hoelang een batterij normaal gezien meegaat...
                  U waterpomp gaat er ook wel nog door gaan hoor, gaan allemaal kapot. Is normaal, injectoren zijn ook normaal...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                    Dat vind ik toch verre van normaal eerlijk gezegd. Mijn C180 is nu 4 jaar oud en heeft 130.000km. Buiten het normale onderhoud is die nooit in de garage geweest. En die start bij de eerste sleutelomdraai, dus ik ga ervan uit dat de batterij nog in prima staat is. Al heb ik geen idee hoelang een batterij normaal gezien meegaat...
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                    U waterpomp gaat er ook wel nog door gaan hoor, gaan allemaal kapot. Is normaal, injectoren zijn ook normaal...
                    ????
                    Op een wagen uit die "klasse" met amper 110dzd km op de teller, zou dat niet "normaal" mogen zijn.

Nu ja, als we meer en meer naar wegwerpproducten gaan, is het duidelijk dat MB hierin het voortouw neemt.
                    Vele anderen zullen dan uit gewoonte gewoon volgen omdat dit dan de standaard zal worden.
                    Goed voor de economie, dat alleszins wel! 😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Dus omdat benzen dit dikwlijs hebben is het volgens u normaal? Geniaal! Deze moet ik onthouden.
                      Lijkt mij eerder slechte productie van het merk zelf en onrespectvol naar de klanten toe die zulk een duur product hebben aangeschaft.

Comment

er moet niet voor betaald worden, op dat gebied tenminste wel respect

injectoren is overal zelfde zever, waterpompen op onze 651's nog niet gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          ????
                          Op een wagen uit die "klasse" met amper 110dzd km op de teller, zou dat niet "normaal" mogen zijn.

Nu ja, als we meer en meer naar wegwerpproducten gaan, is het duidelijk dat MB hierin het voortouw neemt.
                          Vele anderen zullen dan uit gewoonte gewoon volgen omdat dit dan de standaard zal worden.
                          Goed voor de economie, dat alleszins wel! ��

we zullen de gevallen van vag-troep maar niet gaan oplijsten alleen al de laatste dagen, zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            er moet niet voor betaald worden, op dat gebied tenminste wel respect

injectoren is overal zelfde zever, waterpompen op onze 651's nog niet gehad
                            Als de dealer tussenkomt is het idd iets anders. Ik heb trouwens helemaal niet tegen Benz maar het als normaal beschouwen dat waterpompen en injectoren er vroegtijdig de geest aan geven...

Comment

Dus enkel op de w204 dit probleem, of specifiek voor bepaalde motoren? Geen last hiervan met de w203.

Comment

Mercedes C250 CDI Avantgarde AMG

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                we zullen de gevallen van vag-troep maar niet gaan oplijsten alleen al de laatste dagen, zeker
                                Zie net hierboven wat geschreven wordt (BDP).
                                Als we dat allemaal normaal beginnen vinden voor wagens met kilometer stand en van 100dzd, voor om het even welk werk, dan spreken we dus ECHT over wegwerpproducten.
                                Jij weet goed genoeg uit het verleden dat je dit niet als normaal mag aanzien worden.
                                Mijn E200d uit de jaren 1994 < > 2001 met 1,2mlj km (2de motor) op de teller had zoveel mankementen nog niet.

Last edited by Metaxa; 15/07/2015, 11:28.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

op 100 duizend waren er vroeger redelijk wat andere zaken vervangen, alleen al uitlaten en amortisseurs...ok mss niet op een 124 maar toen was er nog geen internet

Comment

De w204 zou - als ik mij niet vergis was het autobild die dat zei - één van de betrouwbaarste mercedessen van de laatste jaren zijn.
                                    Last edited by orange; 15/07/2015, 16:36.

Comment

Offtopic : Auto zijn tegenwoordig dan ook praktisch wegwerpproducten :-(, ze worden niet meer gemaakt als vroeger!

Ontopic : Propere C en realistisch geprijsd! Succes met de verkoop!

Comment

hoor maar eens rond, in veel garage's staat het personeel op deeltijdse werkloosheid...omdat auto's het contenu begeven zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                          Offtopic : Auto zijn tegenwoordig dan ook praktisch wegwerpproducten :-(, ze worden niet meer gemaakt als vroeger!
                                          Dikke zever volgens mij!
                                          Er zitten wel meer prullen op (lees: electronica) die kapot kunnen gaan.

Comment

Working...
                                          X