verkocht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1996 Renault clio 1.8 16v grand prix
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk BerichtenKan de foto's niet zienVerhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk BerichtenAlles tussen de (IMG) selecteren en dan kan je met rechter muisknop , koppeling openen (zo lukte het hier toch )
Edit: gelukt!
244478642-renault-clio-1-8-16v-grand-prix-1996-speedline-17-gr-a.jpg
Last edited by J_o_n_a_s_; 17/07/2015, 19:11.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk BerichtenBedankt...weet niet wat er met de links scheelt zodat ze niet onmiddellijk zichtbaar zijn
Jeugd sentiment voor mij zo'n Clio, mij ma had R19 16V in mijn jonge jaren . Heb daar trouwens mee leren rijden,tof moteurke.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Dat hebt gij goed gezien...is auto die ik tijd terug geïmporteerd heb en sinds kort ingeschreven heb omdat ik maand of 2 terug een berlingo voor de zaak heb gekocht en iets sportief erbij wou hebben
Natuurlijk net nadat ne mens dit inschrijft kan hij zijn oude liefde terugkopen ( die hier nu terug in de garage staat)
Daarmee dat ik hem eens te koop zet... geraakt hij niet verkocht blijf ik er uiteraard mee rijden ( biv en jaar taks is betaald, jaar verzekering is betaald en nog gekeurd tot volgend jaar juni...)
Comment
-
Is allemaal origgineel
Is een genummerde reeks van 500 stuks naar aanleiding van overwinningen schumacher in F1
Originele velgen in perfecte staat met nieuwe banden heb ik ook erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichten
Natuurlijk net nadat ne mens dit inschrijft kan hij zijn oude liefde terugkopen ( die hier nu terug in de garage staat)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichtenfoto met origineele velgen?2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Prachtig die Maxi velgen, die heb ik nog in 16inch onder mijn Clio Williams gehad.
Het zijn Prima Sport velgen?'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
Comment