Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 BMW M135i xDrive

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    De mijne word ook altijd goed warm gereden hoor en dan nog ga ik er niet mee beulen.
    De kilometers dat hij echt moeten werken heeft zijn schaars.
    Als je een beetje respect heb voor de mechaniek en voor je eigen geld (waar je hebt moeten voor werken) dan doe je dat.

Het zijn hier niet allemaal idioten die hun leasing aftrappen omdat hij niet van hun is.
    Lol ik heb zelfs de testwagens bij BMW Bornem (328i, 330d en 435i) telkens goed warm gereden. Zelfs de 320d vervangwagen van laatst.

Ooit hebben ze me eens een Citroën C1 als vervanger voor m'n 120d gegeven. Die heb ik wel afgebeuld. Ik was ontstemd, weet je wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Lol ik heb zelfs de testwagens bij BMW Bornem (328i, 330d en 435i) telkens goed warm gereden. Zelfs de 320d vervangwagen van laatst.

Ooit hebben ze me eens een Citroën C1 als vervanger voor m'n 120d gegeven. Die heb ik wel afgebeuld. Ik was ontstemd, weet je wel.
      Kameraad van mij heeft al 20 jaar een bedrijfsvoertuig en die onderhoud dat op het maniakale af.
      Als er ene is waar je een leasing mag van kopen is hij het wel.

Die C1 kan ik begrijpen.....ik leef met je mee.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik heb ook een leaseslet gekocht (al was het wel van een éénmanszaak) en die is ook maniakaal onderhouden, ging ook naar bedrijven zoals WAX-IT. Je merkt gewoon dat hij daar respect voor had en een liefhebber is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Ik heb ook een leaseslet gekocht (al was het wel van een éénmanszaak) en die is ook maniakaal onderhouden, ging ook naar bedrijven zoals WAX-IT. Je merkt gewoon dat hij daar respect voor had en een liefhebber is.
          De definitie van leaseslet: Auto waarvan je geen eigenaar bent en krijgt van je werknemer om te werken. Je misbruikt de auto even hard als de werkgever u...
          Als je als eigenaar van een bedrijf een auto leaset, dan doe je dit om fiscale redenen. En dit valt niet onder definitie leaseslet... ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
            De definitie van leaseslet: Auto waarvan je geen eigenaar bent en krijgt van je werknemer om te werken. Je misbruikt de auto even hard als de werkgever u...
            Als je als eigenaar van een bedrijf een auto leaset, dan doe je dit om fiscale redenen. En dit valt niet onder definitie leaseslet... ;-)
            Ok dan heb ik geen leaseslet gekocht
            Spijtig, ik vond het wel plezant dat ik kon zeggen dat ik een slet gekocht had die ik kon berijden wanneer ik wou

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Wat een onzin. Alsof iedereen zijn leasewagen van 't bedrijf zou mishandelen.
              Ik heb een leasewagen van mijn werkgever. Mijn werkgever misbruikt mij niet, en ik ook die wagen niet. Wordt altijd op tijd onderhouden, ik scoor bij Arval op alle punten (ongevallen, bekeuringen, onderhoud, brandstof, vervangwagen) véél beter dan de norm. Interieur ziet er nog kraaknet uit na 190 000 km.
              Een kleine populatie van de leaserijders gedragen zich als hooligans tov hun wagen. Maar dat is een minderheid, als ik dat bij ons op 't bedrijf zien een erg kleine minderheid
              BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Ik heb is een Deawoo Lanos mishandeld op het schandalige af, ik kreeg dat mee toen ik mijn pa zijn Range Rover naar de garage voerde. Dat ding was minder waard dan de
                BIV van de Range.
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

1 ding is zeker: de M135 is zeker niet mishandeld, nooit circuit of driftdingen gedaan, altijd warm gereden (vandaar de AWRON).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                    Ik heb is een Deawoo Lanos mishandeld op het schandalige af, ik kreeg dat mee toen ik mijn pa zijn Range Rover naar de garage voerde. Dat ding was minder waard dan de
                    BIV van de Range.

Comment

Mijn vriendin rijdt zeer rustig met haar firmawagen, ik compenseer dat met sportief rijgedrag om zo de balans in het midden te houden.
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Vijf jaar garantie? Hoe werkt dat dan? Bijgekocht? Overdraagbaar?

Oh ja, pracht machien hoor, succes met de verkoop! Het zijn toch profs hé die bij Wax-It.
                        Last edited by Metaxa; 05/08/2015, 19:05.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinof Bekijk Berichten
                          1 ding is zeker: de M135 is zeker niet mishandeld, nooit circuit of driftdingen gedaan, altijd warm gereden (vandaar de AWRON).
                          Voila, dat is wat telt in dit topic
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Doeme goesting in da spel hier.
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                              voila bwj. toegevoegd. Is het dat dat je wou ? Anders geef maar een seintje.

Succes met de verkoop van deze schoonheid.
                              Thx!

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Vijf jaar garantie? Hoe werkt dat dan? Bijgekocht? Overdraagbaar?

Oh ja, pracht machien hoor, succes met de verkoop! Het zijn toch profs hé die bij Wax-It.
                              3 jaar bijgekocht toen de wagen nieuw was. Is garantie bij BMW op chassisnummer. Dus overdraagbaar en hangt vast aan de wagen. (Een geluk dat ik dit nog eens heb nagevraagd want het was niet goed geregistreerd en zou nu in orde moeten zijn)

Comment

Thx!

3 jaar bijgekocht toen de wagen nieuw was. Is garantie bij BMW op chassisnummer. Dus overdraagbaar en hangt vast aan de wagen. (Een geluk dat ik dit nog eens heb nagevraagd want het was niet goed geregistreerd en zou nu in orde moeten zijn)
                                Dank voor de info.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Dank voor de info.

Gaat bij Audi ook ze

Comment

2013 BMW M135i xDrive

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                    Gaat bij Audi ook ze
                                    Weet ik, maar wist niet dat dit overdraagbaar was naar een nieuwe eigenaar.

Last edited by Metaxa; 06/08/2015, 01:17.

Comment

Weet ik, maar wist niet dat dit overdraagbaar was naar een nieuwe eigenaar.

Op de Mini had de vorige eigenaar dat ook bijgekocht tot 4j. Gelukkig maar, want heb toch wel wat problemen gehad met kettingspanner en olieverlies

Comment

(Verlengde) garantie op nieuwe auto's is vrijwel altijd overdraagbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          (Verlengde) garantie op nieuwe auto's is vrijwel altijd overdraagbaar.
                                          En premium selection garantie ook, éémalig.

Comment

Working...
                                          X