Tis dat, de markt bepaalt de prijs, niet de verkoper. Anders zou het leuk zijn. De tijd van de spreekwoordelijke idioot die zomaar een auto aan een geschift hoge prijs koopt ligt al lang achter ons.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2012 Alfa Romeo Guilietta QV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenTis dat, de markt bepaalt de prijs, niet de verkoper. Anders zou het leuk zijn. De tijd van de spreekwoordelijke idioot die zomaar een auto aan een geschift hoge prijs koopt ligt al lang achter ons.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenPrijs aangepast was inderdaad iets te hoog is nu de goedkoopste in Be met alles erop en eraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenTis dat, de markt bepaalt de prijs, niet de verkoper. Anders zou het leuk zijn. De tijd van de spreekwoordelijke idioot die zomaar een auto aan een geschift hoge prijs koopt ligt al lang achter ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenAls je het gemiddelde waardeverlies ziet in pakweg de eerste 2 jaar / 50k km op nieuwe wagens, dan zouden sommigen durven zeggen dat wie een nieuwe wagen koopt de 'spreekwoordelijke idioot' is.
als je om de 2 jaar een nieuwe wagen koopt kan je bijna perfect budgetteren wat die wagen je gaat kosten : geen nieuwe banden nodig, een onderhoudje en dat is het.
en als je dan niet de fout maakt zoals ik met de laguna, en iets koopt wat vrij nieuw is en goed in de markt ligt, krijg je er nog een mooie prijs voor terug.
natuurlijk kost dat iets meer, maar ik ben bereid meer te betalen om altijd in de nieuwste techniek te rijden, en nooit onverwachte kosten te hebben, is net als een verzekering
Als ik zie hoe vele mensen hier een okkassiewagen kopen met leuke dikke velgen, etc (en er dus al extra voor betalen), en er dan om de x aantal maanden wijzigingen aan doen om hem te personaliseren, dat lijkt mij een al even grote kost ) en die zitten dikwijls niet meer in garantie en hebben sneller nieuwe slijtageonderdelen nodig.
Ieder zijn ding zou ik zeggen, maar ik beschouw mezelf nu niet als een spreekwoordelijke idiootWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenben er niet mee akkoord...
als je om de 2 jaar een nieuwe wagen koopt kan je bijna perfect budgetteren wat die wagen je gaat kosten : geen nieuwe banden nodig, een onderhoudje en dat is het.
en als je dan niet de fout maakt zoals ik met de laguna, en iets koopt wat vrij nieuw is en goed in de markt ligt, krijg je er nog een mooie prijs voor terug.
natuurlijk kost dat iets meer, maar ik ben bereid meer te betalen om altijd in de nieuwste techniek te rijden, en nooit onverwachte kosten te hebben, is net als een verzekering
Als ik zie hoe vele mensen hier een okkassiewagen kopen met leuke dikke velgen, etc (en er dus al extra voor betalen), en er dan om de x aantal maanden wijzigingen aan doen om hem te personaliseren, dat lijkt mij een al even grote kost ) en die zitten dikwijls niet meer in garantie en hebben sneller nieuwe slijtageonderdelen nodig.
Ieder zijn ding zou ik zeggen, maar ik beschouw mezelf nu niet als een spreekwoordelijke idioot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenlol, als alle kosten worden weggelaten en enkel de afschrijving telt is nieuw kopen het duurste, das normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichtenen is er al wat interesse voor deze mooie QV?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenNog eenmaal proberen en dan gaat hij naar het buitenland.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAltijd grappig hoe verkoop topics ontaarden in halve lynch partijen.
Het is dan ook een forum.
Zelf via mail krijg je soms onnozelaars die u hun opinie willen meegeven.
Mij zou hij wel aanstaan maar heb nu geen auto meer nodig.den borre
Int3x0r
Comment
-
Is toch geen lynchpartij?
Verkoper had ook al redelijk snel door dat't overdreven was dus de opmerkingen waren terecht.
't Is verschrikkelijk moeilijk om ne 2dehands verkocht te krijgen tegenwoordig, zeker iets dat dan nog iets buiten het gemiddelde komt.
Comment
Comment