Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Alfa Romeo Guilietta QV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tis dat, de markt bepaalt de prijs, niet de verkoper. Anders zou het leuk zijn. De tijd van de spreekwoordelijke idioot die zomaar een auto aan een geschift hoge prijs koopt ligt al lang achter ons.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Tis dat, de markt bepaalt de prijs, niet de verkoper. Anders zou het leuk zijn. De tijd van de spreekwoordelijke idioot die zomaar een auto aan een geschift hoge prijs koopt ligt al lang achter ons.
      Heb er in 2012 nog zo ene gehad hoor.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Prijs aangepast was inderdaad iets te hoog is nu de goedkoopste in Be met alles erop en eraan.

Comment

Op 1 dag €2000 eraf, ik wacht nog een weekje en dan kom ik erom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
            Prijs aangepast was inderdaad iets te hoog is nu de goedkoopste in Be met alles erop en eraan.
            Als het zo is dan heb je eventueel kans om hem snel te verkopen maar het is zeker geen garantie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Als je het gemiddelde waardeverlies ziet in pakweg de eerste 2 jaar / 50k km op nieuwe wagens, dan zouden sommigen durven zeggen dat wie een nieuwe wagen koopt de 'spreekwoordelijke idioot' is.

Comment

je bent dan ook niet verplicht om te verkopen na 2 jaar hé
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                  Als je het gemiddelde waardeverlies ziet in pakweg de eerste 2 jaar / 50k km op nieuwe wagens, dan zouden sommigen durven zeggen dat wie een nieuwe wagen koopt de 'spreekwoordelijke idioot' is.

ben er niet mee akkoord...
                  als je om de 2 jaar een nieuwe wagen koopt kan je bijna perfect budgetteren wat die wagen je gaat kosten : geen nieuwe banden nodig, een onderhoudje en dat is het.
                  en als je dan niet de fout maakt zoals ik met de laguna, en iets koopt wat vrij nieuw is en goed in de markt ligt, krijg je er nog een mooie prijs voor terug.
                  natuurlijk kost dat iets meer, maar ik ben bereid meer te betalen om altijd in de nieuwste techniek te rijden, en nooit onverwachte kosten te hebben, is net als een verzekering
                  Als ik zie hoe vele mensen hier een okkassiewagen kopen met leuke dikke velgen, etc (en er dus al extra voor betalen), en er dan om de x aantal maanden wijzigingen aan doen om hem te personaliseren, dat lijkt mij een al even grote kost ) en die zitten dikwijls niet meer in garantie en hebben sneller nieuwe slijtageonderdelen nodig.
                  Ieder zijn ding zou ik zeggen, maar ik beschouw mezelf nu niet als een spreekwoordelijke idioot
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                    ben er niet mee akkoord...
                    als je om de 2 jaar een nieuwe wagen koopt kan je bijna perfect budgetteren wat die wagen je gaat kosten : geen nieuwe banden nodig, een onderhoudje en dat is het.
                    en als je dan niet de fout maakt zoals ik met de laguna, en iets koopt wat vrij nieuw is en goed in de markt ligt, krijg je er nog een mooie prijs voor terug.
                    natuurlijk kost dat iets meer, maar ik ben bereid meer te betalen om altijd in de nieuwste techniek te rijden, en nooit onverwachte kosten te hebben, is net als een verzekering
                    Als ik zie hoe vele mensen hier een okkassiewagen kopen met leuke dikke velgen, etc (en er dus al extra voor betalen), en er dan om de x aantal maanden wijzigingen aan doen om hem te personaliseren, dat lijkt mij een al even grote kost ) en die zitten dikwijls niet meer in garantie en hebben sneller nieuwe slijtageonderdelen nodig.
                    Ieder zijn ding zou ik zeggen, maar ik beschouw mezelf nu niet als een spreekwoordelijke idioot
                    Ik daag je uit

Comment

lol, als alle kosten worden weggelaten en enkel de afschrijving telt is nieuw kopen het duurste, das normaal
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

conclusie, je bent de spreekwoordelijke idioot
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Je bent vooral de slimste als je met een bedrijfswagen rijdt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                            lol, als alle kosten worden weggelaten en enkel de afschrijving telt is nieuw kopen het duurste, das normaal
                            Ik heb de berekening met opzet beperkt tot de naakte cijfers... De variabelen zijn een kwestie van geluk/verstandig kopen...

Comment

en is er al wat interesse voor deze mooie QV?
                              2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                en is er al wat interesse voor deze mooie QV?
                                Al wat interesse maar nog niets concreet we zien wel. Tis ook geen duitser met een diesel in dus zal wel een tijdje duren ondertussen wordt hij verder verzorgd door ons

Comment

Nog eenmaal proberen en dan gaat hij naar het buitenland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                    Nog eenmaal proberen en dan gaat hij naar het buitenland.
                                    Ga je er daar meer voor krijgen toch?
                                    den borre

Int3x0r

Comment

Altijd grappig hoe verkoop topics ontaarden in halve lynch partijen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Altijd grappig hoe verkoop topics ontaarden in halve lynch partijen.
                                        Modetrend zeker?
                                        Het is dan ook een forum.
                                        Zelf via mail krijg je soms onnozelaars die u hun opinie willen meegeven.
                                        Mij zou hij wel aanstaan maar heb nu geen auto meer nodig.
                                        den borre

Int3x0r

Comment

Is toch geen lynchpartij?
                                          Verkoper had ook al redelijk snel door dat't overdreven was dus de opmerkingen waren terecht.
                                          't Is verschrikkelijk moeilijk om ne 2dehands verkocht te krijgen tegenwoordig, zeker iets dat dan nog iets buiten het gemiddelde komt.

Comment

Working...
                                          X