Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Alfa Romeo Guilietta QV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2012 Alfa Romeo Guilietta QV

Bij deze staat de QV te koop.

235 pk
    340 nm
    euro 5
    177 co

Eerste inschrijving 28/08/2012.
    Huidige km-stand 31831 km
    Garantie tem 9/2017 2 jaar fabriek en 3 jaar in optie genomen

ex-Kleur: Rosso Alfa 106
    int-kleur Pelle nero (923)

Prijs 18000 euro bespreekbaar.

Opties

xenon lampen met afs
    Sportzetels met rode stiksels
    Armsteun achter met opbergvak en skiluik
    Cruise control
    passagierszetel in hoogte regelbaar
    Dubbele sleutel met afstandsbediening
    parkeerhulp achter
    18" turbina's titaniumkleur
    Metaalkleur
    Infotainement pack (navigatie-bleutooth)
    Radio-telefoonbediening op stuur
    Hifi bose
    Opbergpakkel
    extraspoiler voor en diffuser achter in zwart gespoten evenals zijschorten.
    18" lv met winterbanden michelin pilot alpin (6 maand oud.
    panoramisch dak
    Last edited by ; 06/08/2015, 14:42. Reden: prijs aangepast

2015-08-05 14.59.42.jpg
    2014-10-31 11.27.37.jpg
    Last edited by ; 05/08/2015, 17:26.

Comment

Nog enkele foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
        Huidige km-stand 318312 km
        Ik hoop een typfoutje, anders is em goed gebruikt

Comment

Da's nog meer dan the king of kilometers "El Greco".

Comment

Waarom weg?

Comment

Ik hoop dat de prijs ook een typfoutje is of je zal er lang mee blijven zitten.
              Heb je al eens geïnformeerd hoeveel je in overname krijgt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Waarom weg?
                auto gekocht als de kleine geboren was ipv onze cabrio. Hij is drie jaar kan alleen instappen. Vervanger wordt iets zwaarder (qua motor) 3.0 benzine met automaat/dubbele koppeling. Een cabrio/coupe voor iets langer te houden of ene met 5 deuren. Alles mogelijk maar eerst deze verkopen.

Km en prijs correct nu.

Comment

Een prijs van 18000 lijkt me haalbaarder, je vindt qv's voor 17500 met minder km in het buitenland...
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                    Een prijs van 18000 lijkt me haalbaarder, je vindt qv's voor 17500 met minder km in het buitenland...
                    Ik vind zo geen .......

Comment

Welke motor ligt hier in.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Welke motor ligt hier in.
                        Een QV heeft een 1.750 TBi, 235 pk en 340 Nm.

Comment

Voor 23k heb je een nieuwe
                          Collega van mij haar vriend heeft vorig najaar bij Terhart in Stadtlohn (DE) 19990€ betaald voor een fully loaded demo van 09/2013 met 6000km (was toen 12 maanden oud)

Begrijp me aub niet verkeerd, die van jou is heel knap, mooi uitgerust en weinig km. Maar 20k ga je daar vanzeleven niet voor krijgen.
                          Zoals hierboven al gesuggereerd, vraag eens bij de garages en opkopers wat ze er voor geven, dat is voor veel verkopers een wake-up call...

Comment

[TK] 2012 Alfa Romeo Guilietta QV

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                            Een QV heeft een 1.750 TBi, 235 pk en 340 Nm.
                            Thx, begin post is ook al aangepast. 😀
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Jammer dat mijn madam geen rode auto meer wil. Zou een ideale opvolger zijn voor de Mini

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                Ik vind zo geen .......
                                Dan zoek je niet goed genoeg. Verwachten dat je maar 4-5k verlies doet op een wagen na 3 jaar en 30000 km, is echt wel wishful thinking. Die qv's liggen ook niet goed in de markt, getuige ervan hoeveel je er ziet in het straatbeeld. Ik vermoed dat men in overname je iets van 15000 zal bieden, zodat ze die zelf voor 17000 kunnen verkopen...
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                  Dan zoek je niet goed genoeg. Verwachten dat je maar 4-5k verlies doet op een wagen na 3 jaar en 30000 km, is echt wel wishful thinking. Die qv's liggen ook niet goed in de markt, getuige ervan hoeveel je er ziet in het straatbeeld. Ik vermoed dat men in overname je iets van 15000 zal bieden, zodat ze die zelf voor 17000 kunnen verkopen...
                                  Deze zal wel iets meer dan 24-25k hebben gekost hoor, ik denk met deze opties eerder 32-33k catalogusprijs. Dat was in feite ook een beetje het probleem met de Giulietta nl. dat Fiat Group die in België die veel te hoog geprijsd heeft. Als je zo'n QV duurder in de markt gaat zetten dan een Golf GTI en veel duurder dan bijv. een Mégane RS mag je niet verwachten er veel van te zullen verkopen (al gaat dat voor sommigen weer een voordeel zijn natuurlijk). Komt daarbij nog de lage restwaarde van Alfa en het feit dat de motor zijn opgegeven pk's nooit haalt.
                                  In overname zal die inderdaad rond 15k schommelen, als je daar particulier nog 17-18k kan van maken ga je héél gelukkig mogen zijn, imho
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Altijd lachen als ik zie dat er zoveel met catalogusprijzen schermen om een hoge tweedehandsprijs te rechtvaardigen.

Dit soort auto's ligt zoals reeds gezegd zeer slecht in de markt. Je zal al heel veel moeite moeten doen om hier nog 17K uit te halen, ik denk zelfs dat 16K moeilijk wordt. 20K vragen is eigenlijk belachelijk want je zal nooit een reactie krijgen aan die prijs.

Comment

Ik vind het nochtans een zeer mooie wagen, heb zelfs ooit met eentje testgereden daar ik geinteresseerd was. Of de prijs nu te hoog is of niet moet de ts zelf uitmaken natuurlijk, je weet maar nooit. Succes met de verkoop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                        Of de prijs nu te hoog is of niet moet de ts zelf uitmaken natuurlijk
                                        ik denk dat de potentiële kopers dit wel gaan uitmaken
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                        X