Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2012 Alfa Romeo Guilietta QV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Had deze in het voorjaar te koop gestaan, dan was ik die direct komen halen als tussenoplossing maar daar ben jij nu niet veel mee natuurlijk . In Nederland zijn deze QV's een stuk gewilder, dat klopt. Succes!2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenIs toch geen lynchpartij?
Verkoper had ook al redelijk snel door dat't overdreven was dus de opmerkingen waren terecht.
't Is verschrikkelijk moeilijk om ne 2dehands verkocht te krijgen tegenwoordig, zeker iets dat dan nog iets buiten het gemiddelde komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenKlopt, daarom dat de meesten geen verkoop topic meer beginnen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIk heb de mijne hier ook bewust niet gezet.
Wanneer je met kleppen rondloopt, heb je altijd gelijk.
je mist hier echt niets door je auto hier NIET te koop aan te bieden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWaarom moeten we altijd die flauwe zever pikken, van het is hier een forum...
Wanneer je met kleppen rondloopt, heb je altijd gelijk.
je mist hier echt niets door je auto hier NIET te koop aan te bieden...
De kritiek die hier wordt gegeven is soms overdreven maar meestal gewoonweg terecht. Dat sommigen zoiets een lynchpartij noemen is gewoonweg belachelijk maar dat is hun probleem.
Neem nu het geval van de topicopener: die vroeg initieel iets van 20K voor zijn Alfa, dat is gewoonweg belachelijk. Iets later is hij afgezakt naar nog altijd een hoge 18K maar toch iets meer realistisch. Nu is de wagen blijkbaar verkocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichtenmag dicht is verkochtden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenProficiat, binnen of buitenland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenBuitenland bij een alfa liefhebber, Ben tevreden auto komt goed terecht en ik heb hetgeen ik wil.den borre
Int3x0r
Comment
-
Stond al een tijdje aan 17k op Autoscout maar is hier blijkbaar nooit aangepast.
Hier worden zelden rechtstreeks auto's verkocht tussen leden onderling. Toch vind ik het nuttig omdat iedereen ook wel kennissen heeft die soms op zoek zijn.
De zever moet je er maar bijnemen. Die heb je ook als ze komen kijken en beginnen afdingen.
Als je daar niet tegen kunt moet je maar je wagen overlaten aan de garage.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIn Nederland zijn deze QV's een stuk gewilder
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk heb hier enkele jaren terug m'n 1 reeks vrij snel verkocht gekregen aan iemand van het forum. Zelfs niet op autoscout gezet.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIs me ook opgevallen, prijzen liggen ook een stuk hoger dan hier.
Uitzonderingen bevestigen de regel hé.
Slechtste beslissing ooit wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIs me ook opgevallen, prijzen liggen ook een stuk hoger dan hier.
Dat hoor ik ook af en toe: "in Nederland kosten die auto's zo en zoveel,..."
In Nederland moet er op een nieuwe en een tweedehands bij import BPM (een soort éénmalige inschrijvingstaks) worden betaald en dat kan voor sommige auto's enorm oplopen. Vandaar ook het prijsverschil. Wegentaks is voor sommige auto's ook enorm veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWegenbelasting in NL is berekend op gewicht van het voertuig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDat is nog zo slecht niet. Mss wat kort door de bocht maar zoals bij ons op cilinderinhoud slaagt echt op geen hol.
Inderdaad zeer kort door de bocht. Je moet eens checken wat je bvb voor een BMW X5 betaalt in Ned. Bij ons lig de jaarlijkse verkeersbelasting ook niet bepaald laag maar in Nederland is het helemaal geschift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenHier worden zelden rechtstreeks auto's verkocht tussen leden onderling. Toch vind ik het nuttig omdat iedereen ook wel kennissen heeft die soms op zoek zijn.
De zever moet je er maar bijnemen. Die heb je ook als ze komen kijken en beginnen afdingen.
Als je daar niet tegen kunt moet je maar je wagen overlaten aan de garage.
Er zijn wel meer forummers die via het AW forum een auto gekocht hebben. "Zelden" is wat ongelukkig gekozen vind ik .The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment