Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Alfa Romeo Guilietta QV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
    I "Zelden" is wat ongelukkig gekozen vind ik .
    Ik daag u uit om in de 100 laatste verkooptopics er 10 te vinden die naar een forummer zijn gegaan. Het zou me zelfs verwonderen als je aan meer dan 5 komt. Dat noem ik dan 'zelden' ja, ik weet niet wat jouw definitie daarvan is...
    (iemand die zich registreert om 1-5 posts te doen in 1 verkooptopic noem ik voor alle duidelijkheid geen forummer)
    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
      Ik daag u uit om in de 100 laatste verkooptopics er 10 te vinden die naar een forummer zijn gegaan. Het zou me zelfs verwonderen als je aan meer dan 5 komt. Dat noem ik dan 'zelden' ja, ik weet niet wat jouw definitie daarvan is...
      (iemand die zich registreert om 1-5 posts te doen in 1 verkooptopic noem ik voor alle duidelijkheid geen forummer)
      Ik weet zeker dat als ik later m'n auto verkoop, deze door diabolic zal worden gekocht.

Comment

Stond al een tijdje aan 17k op Autoscout maar is hier blijkbaar nooit aangepast.

Hier worden zelden rechtstreeks auto's verkocht tussen leden onderling. Toch vind ik het nuttig omdat iedereen ook wel kennissen heeft die soms op zoek zijn.
        De zever moet je er maar bijnemen. Die heb je ook als ze komen kijken en beginnen afdingen.
        Als je daar niet tegen kunt moet je maar je wagen overlaten aan de garage.
        Ik heb al 2x een wagen hier gekocht..
        My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Lap, t was te denken, nu komt heel de 'ik heb hier ooit een wagen gekocht'-brigade hier voorbij
          Zelfde opmerking als bij Beemer...
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ik heb toch ook niet echt het gevoel dat hier veel wordt verkocht. Kan mij maar enkele inbeelden laatste jaar. Maar goed kan altijd proberen. Zit soms leuk grief bij zoals deze alfa.

Comment

Lap, t was te denken, nu komt heel de 'ik heb hier ooit een wagen gekocht'-brigade hier voorbij
              Zelfde opmerking als bij Beemer...
              Je mag me niet kwalijk nemen maar heb geen zin om al die advertenties te overlopen . Maar er zijn best wel wat forummers die hier gekocht hebben. Geen massa's akkoord...
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Ik heb hier enkele jaren terug m'n 1 reeks vrij snel verkocht gekregen aan iemand van het forum. Zelfs niet op autoscout gezet.
                Mijn Saxo is in 2010 uiteindelijk ook vrij snel verkocht geweest via het forum.
                Het was de broer van een forummer die een eerste auto zocht.
                (ik weet niet of die persoon hier ondertussen nog zit)

Maar het blijft wel een feit dat de kans toch wel heel klein is om je auto via het forum te kunnen verkopen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Waar is deze Giulietta nu uiteindelijk terecht gekomen, in Nederland?

Er zullen hier uiteraard wel via via auto's verkocht worden op het forum maar in verhouding tot het totale aantal verkooptopics zal de handel tussen leden onderling zoals Kdf zegt inderdaad maar héél miniem zijn.

Comment

Working...
                  X