Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 Volkswagen Golf 7 GTI 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2014 Volkswagen Golf 7 GTI 2.0

Mijn wagen moet helaas weg wegens omstandigheden, en de aankoop van een huis.

Wat verdere info over de wagen:

Inschrijving: 06/2014
    Kmstand: 18050 ( wordt elke dag mee gereden, kan dus klein beetje oplopen)
    Versnellingen: 6
    4 cilinder
    Pk's: 220PK

Verdere opties:
    Automatische Airco
    Dubbele airbag
    Xenon kop/mistlampen
    Electronische inklapbare buitenspiegels
    Verdonkere ruiten(orgineel)
    18" Austin sportvelgen
    Stoffen GTI interieur(nog in perfecte staat!)

Extra foto's kunnen altijd verstuurd worden.
    Kleine testrit kan, maar alleen bij intresse!
    Juist olie bijgevuld en gepolierd.
    Prijs: 23999€

Mijn excuses voor het geknoei met de foto's.
    op deze link kan je ze beter bekijken:

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 07/08/2015, 18:15.

Olie bijgevuld? Beter uit de aanbieding schrappen, mensen schrikken daarvan xD hoeveel keer hoeveel ml heb je "bijgetankt"?

Comment

Denk gewoon dat hij wil zeggen dat die binnen geweest is voor jaarlijkse check-up en dat ze daar terug olie hebben bijgevuld tot max. streepje. Beetje olieverbruik het eerste jaar is niet ongewoon bij een 2.0 tsi. Niet teveel achter zoeken dus...
      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Zoiets kan je idd beter weglaten. De meeste mensen zoeken daar idd snel iets achter terwijl het gewoon niks is.

Comment

en na 18.000 km mag er gerust eens verse olie op? + ... = onderhoud

ik vind altijd raar dat mensen geen auto meer nodig hebben als ze huis kopen of bouwen ;-)

Comment

Neen Stef onderhoud moet pas na 2 J of 20k km eerder doen is zelfs niet goed op gti/r/enz. Heeft te maken met metalen deeltjes en inslijten. Mijn cupra heeft ook 15k km en 0 onderhouds.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              Neen Stef onderhoud moet pas na 2 J of 20k km eerder doen is zelfs niet goed op gti/r/enz. Heeft te maken met metalen deeltjes en inslijten. Mijn cupra heeft ook 15k km en 0 onderhouds.
              Lijkt me zeer sterk dat het slecht zou zijn om je wagen vroeger dan voorgeschreven een oliewissel te geven..
              Honda S2000 2002
              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Informeer dan maar es goed en niet bij de salesmanager in de garage, het gaat over dit type wagens hee. Ik had verschillende documenten en sites hierover. Het is niet slecht maar de wagens worden beter ingereden en leveren meer pk's. (Turbo benzine motoren met hoge prestaties)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

ik vind altijd raar dat mensen geen auto meer nodig hebben als ze huis kopen of bouwen ;-)
                  Niet meer nodig zal het niet zijn denk ik, meestal is dergelijke wagen dan te duur in gebruik en zit er teveel kapitaal in dat men nodig heeft voor het huis ... Hoedanook ben je al een kapitaal kwijt als je een wagen van een jaar wil verkopen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

Zal nog wel nodig zijn maar mensen moeten prioriteiten op momenten stellen. Ik zou het ook doen moest ik het nodig hebben voor een bouw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                      Niet meer nodig zal het niet zijn denk ik, meestal is dergelijke wagen dan te duur in gebruik en zit er teveel kapitaal in dat men nodig heeft voor het huis ... Hoedanook ben je al een kapitaal kwijt als je een wagen van een jaar wil verkopen ...
                      Ook mijn idee, je verliest er veel op en gaat dan een goedkopere 2e hands? Kopen waar je ook kosten kan aan krijgen, weinig logica

BDP, een huis kopen is dat al even veel een bevlieging die je zomaar opkomt? En 12 maanden geleden wist TS niet dat er hizen te koop stonden?

we gaan te veel offtopic dus ik stop ermee, veel succes met de verkoop

Comment

Kunnen we inderdaad ON topic blijven?
                        Jullie moeten mijn rekening niet maken uiteraard. Ik ben 23jaar, en weet ook wel dat ik hierop veel geld verlies. Iedereen maakt fouten als hij jong is zeker?
                        Een huis gaat nu voor op alles. Ik koop trouwens samen met mijn vriendin een andere wagen, zo bespaar ik mij het verlies toch een beetje

Comment

Goed zo jongen vastgoed is belangrijker! Later nog es je zin doen!

Comment

Auto houden en huis tja.. In een auto kunt ge slapen, in een huis kunt ge niet rijden.

Succes met de verkoop! Kar komt mij bekend voor, Uit het Ninoofse?
                            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                              Informeer dan maar es goed en niet bij de salesmanager in de garage, het gaat over dit type wagens hee. Ik had verschillende documenten en sites hierover. Het is niet slecht maar de wagens worden beter ingereden en leveren meer pk's. (Turbo benzine motoren met hoge prestaties)
                              Dat er speciale olie wordt ingedaan om hem te roderen zou ik nog kunnen inkomen, maar die moet je normaal gezien na de eerste 1 à 2000 km wisselen met normale olie.
                              Linkje naar die sites en documenten? Ben nu wel benieuwd wat de reden daarachter zou kunnen zijn..
                              Honda S2000 2002
                              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

link niet meer beschikbaar ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                                  Dat er speciale olie wordt ingedaan om hem te roderen zou ik nog kunnen inkomen, maar die moet je normaal gezien na de eerste 1 à 2000 km wisselen met normale olie.
                                  Linkje naar die sites en documenten? Ben nu wel benieuwd wat de reden daarachter zou kunnen zijn..
                                  Staat hier nog op het forum ergens, dacht bij het topic van een gt86. Kijk het is mijn tweede hothatch van een ander merk die ik nieuw koop (Renault rs / Leon cupra) beide garages gaven dezelfde uitleg, dus zal wel iets van waar zijn. Ik vroeg hen na paar duizend km, mag ik aub onderhoud doen (waar ze aan verdienen!) en ze raadden het beiden af.

Comment

Inderdaad binnen 10 jaar koop ik wel nog is een beestje
                                    Momenteel een garage die 22.000€ geboden heeft, dus ik sta een beetje in twijfel nu , aangezien de andere koper heeft afgehaakt.
                                    Kon het niet betalen helaas.

Comment

@ ibifa : Inderdaad uit ninove :-)
                                      Mijn eerste kar was trouwens dezelfde polo als de jouwe ;-) Had die beter gehouden maarja ... Zot zijn doet geen zeer zeker

Comment

doe snel een tegenbod van 22,500 en die gaat bijten
                                        2.0 JTDm

Comment

Working...
                                        X