Ik verkoop deze mooie witte mercedes w124. Zeer goed onderhouden. mooie Editie, VOLLEDIG ORIGINELE OLDTIMER.
Net voor 850€ terug in orde laten zetten (met factuur) bij Autocenter Veltem, waaronder een nieuwe verdamper. de wagen is gekeurd als oldtimer, alle papieren zijn in orde, dus klaar om in te schrijven. VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIE!
technische fiche:
- MERK: Mercedes-Benz
- TYPE: E230, W124
- BRANDSTOF: LPG, Benzine
- BOUWJAAR: 05/1990
- VERMOGEN: 97kW (132 pk)
- KM-stand: 253.000 km
- ONDERHOUDSBOEKJE: alle rekeningen van 1990-nu
- OPTIES:
Elektrisch open dak
Airco
Parkeersensoren achter
Centrale armsteun
CD&Radio (originele Mercedes)
Trekhaak
ABS
3 sleutels+afstandsbediening (centrale vergrendeling)
Aluminium velgen
LPG-ringtank (op de plaats van het reservewiel, dus geen verlies van kofferruimte)
...
Je kan hier al enkele fotos zien op het zoekertje (http://www.2dehands.be/autos/mercede...249605624.html) (al doen de fotos de auto geen eer aan ) . Ik zal er eens nieuwe maken
maar voor meer foto's en details, aarzel niet me te mailen of te bellen (0476546642)
mvg, lawrence
Net voor 850€ terug in orde laten zetten (met factuur) bij Autocenter Veltem, waaronder een nieuwe verdamper. de wagen is gekeurd als oldtimer, alle papieren zijn in orde, dus klaar om in te schrijven. VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIE!
technische fiche:
- MERK: Mercedes-Benz
- TYPE: E230, W124
- BRANDSTOF: LPG, Benzine
- BOUWJAAR: 05/1990
- VERMOGEN: 97kW (132 pk)
- KM-stand: 253.000 km
- ONDERHOUDSBOEKJE: alle rekeningen van 1990-nu
- OPTIES:
Elektrisch open dak
Airco
Parkeersensoren achter
Centrale armsteun
CD&Radio (originele Mercedes)
Trekhaak
ABS
3 sleutels+afstandsbediening (centrale vergrendeling)
Aluminium velgen
LPG-ringtank (op de plaats van het reservewiel, dus geen verlies van kofferruimte)
...
Je kan hier al enkele fotos zien op het zoekertje (http://www.2dehands.be/autos/mercede...249605624.html) (al doen de fotos de auto geen eer aan ) . Ik zal er eens nieuwe maken
maar voor meer foto's en details, aarzel niet me te mailen of te bellen (0476546642)
mvg, lawrence
Comment