Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1990 Mercedes E230 (W124) op LPG, concoursstaat! Gekeurd als oldtimer
Haha, inderdaad lekker goedkoop, maar verhuizen enzo = carosserieschade = zonde! Dus een breakj kopen nu!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
S124 250TD kopen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Geen van beide, ik bedoel broertje van de auto in dit topic.
Dat is taks en verzekering, heeft niks met keuring te maken. Oldtimer keuring is minder streng en wordt vaak gedaan omdat ze een gebrek hebben waarmee ze niet door normale keuring geraken. Vandaar mijn vraag
Dus als ik het goed voorheb raak je met een oldtimer met een gebrek door de oldtimerkeuring waarmee je niet door een normale keuring doorgeraakt?? Waarom dan naar de keuring gaan? Om tijd en geld te verspillen....
Hangt ervan af welk gebrek...
Nieuwe oldtimerkeuring is grotendeels identiek aan gewone periodieke keuring.
Er is alleen geen milieutest en ook geen ophangingstest.
Dus voor sommige dingen kun je idd .door de mazen van het net glippen maar het is echt niet zoals sommigen blijkbaar denken dat ze elk wrak zomaar goedkeuren.
Hangt ervan af welk gebrek...
Nieuwe oldtimerkeuring is grotendeels identiek aan gewone periodieke keuring.
Er is alleen geen milieutest en ook geen ophangingstest.
Dus voor sommige dingen kun je idd .door de mazen van het net glippen maar het is echt niet zoals sommigen blijkbaar denken dat ze elk wrak zomaar goedkeuren.
Ja, vandaar ook mijn bezorgdheid over die keuring in relatie tot die prijs en omschrijving.
Ik stel mij toch een vraag over de "concourstaat" want deze is precies wel proper maar concourstaat dat is toch nog andere pap in mijn ogen.
Een oldtimer met na geplaatste LPG en parkeersensoren kan nooit in concours staat zijn in mijn ogen. Maar ik neem aan dat de verkoper wil zeggen dat deze beter in orde staat dan de gemiddelde w124. Alleen wringt dat met die oldtimer keuring, vandaar de vele vragen hier daarover denk ik.
Ik zie er gewoon een leuke goedkope dagelijkse wagen voor een liefhebber in eigenlijk.
maar persoonlijk vind ik het ook de moeite niet (meer) om een volledige keuring te laten doen met de versoepelde regeling...tenzij je hem als cheap-ass daily zou gebruiken of als je iets tegen o-platen hebt vanwege het goedkope uitzicht
Comment