Gaat enkel weg omdat ik een nieuwe Beat heb besteld in Japan uit 1990 die reeds oldtimer is, dus kan ik motorisch mee doen wat ik wil. (Turbo etc)
Is reeds gehomologeerd, wagen wordt dus gekeurd voor verkoop klaar om in te schrijven.
656cc dus amper taks of biv, 64pk dus amper verzekering.
Wordt verkocht op originele ophanging en uitlaatlijn, en origineel stuur.
Airco, elektrische ruiten en mistlampen, voor de rest kan da ni veel opties hebben Airco moet wel eens gevuld worden.
Wagen is roestvrij en bodem getectyleerd tegen de roest.
Lak kan wel een detail beurt gebruiken want is her en der wat verkleurd... Geen deuken of andere nare dingen.
98.000 km. (In Japan staan er te koop met meer dan 200.000 km...)
Distributieriem 2 jaar geleden vervangen.
Dit is voor zover mij bekend de enigste Beat op Belgische papieren in België.
Voor wisselstukken en andere upgrades kan je altjid bij mij terecht, ik heb intussen contacten genoeg in Japan, ik kan alles bestellen.
Vraagprijs:
7000€
Foto's:
Is reeds gehomologeerd, wagen wordt dus gekeurd voor verkoop klaar om in te schrijven.
656cc dus amper taks of biv, 64pk dus amper verzekering.
Wordt verkocht op originele ophanging en uitlaatlijn, en origineel stuur.
Airco, elektrische ruiten en mistlampen, voor de rest kan da ni veel opties hebben Airco moet wel eens gevuld worden.
Wagen is roestvrij en bodem getectyleerd tegen de roest.
Lak kan wel een detail beurt gebruiken want is her en der wat verkleurd... Geen deuken of andere nare dingen.
98.000 km. (In Japan staan er te koop met meer dan 200.000 km...)
Distributieriem 2 jaar geleden vervangen.
Dit is voor zover mij bekend de enigste Beat op Belgische papieren in België.
Voor wisselstukken en andere upgrades kan je altjid bij mij terecht, ik heb intussen contacten genoeg in Japan, ik kan alles bestellen.
Vraagprijs:
7000€
Foto's:
Comment