Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2005 Mazda MX5 1.6 16V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2005 Mazda MX5 1.6 16V

Bij deze zet ik mijn Mazda MX5 1.6 16V hier te koop.
    gegevens van de wagen :
    1.6i 16V 110pk
    09/2005
    72.000km
    Radio/cd
    Zetelverwarming
    elec.ruiten , elec.spiegels
    ...

Ik heb deze nu 5 maand en +-10.000km zelf mee gereden. Omdat ik zin had in iets anders mag deze verkocht worden , daar ik regelmatig van wagen verander.
    Wagen heeft toen k hem heb gekocht klein onderhoud gehad (op +-64.000km)

Prijs : 5.900€ (word gekeurd voor verkoop)

Voor info stuur gerust PM

DSCN2732.jpg

DSCN2734.jpg
    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
    www.musclecarrent.be

Nog enkele foto's. (staat momenteel enkel hier te koop)
    DSCN2737.jpg
    DSCN2739.jpg

DSCN2740.jpg
    www.musclecarrent.be

Comment

Heeft de wagen een volledig ingevuld onderhoudsboekje?
      Is 'm ongevalvrij?
      Weet u toevallig hoeveelste eigenaar u bent?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
        Is 'm ongevalvrij?
        Onderhoudsboekje was er niet bij toen ik hem kocht. Vorige eigenaar was 2de eigenaar vertelde hij. Dus ik normaal gezien 3de eigenaar.
        Ik heb de wagen toen gekocht omdat hij er voor mij goed in orde uit zag , en vond ik persoonlijk belangrijker dan een andere MX5 die +1.500€ duurder was omdat er garantie en onderhoudsboekje bij is (maar is persoonlijke keuze natuurlijk).
        Heb er (buiten het onderhoud ik heb laten doen na de aankoop er van) geen kosten ofzo aan gehad buiten pilletje van de afstandsbediening dat ik heb vervangen.
        www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
          Onderhoudsboekje was er niet bij toen ik hem kocht. Vorige eigenaar was 2de eigenaar vertelde hij. Dus ik normaal gezien 3de eigenaar.
          Ik heb de wagen toen gekocht omdat hij er voor mij goed in orde uit zag , en vond ik persoonlijk belangrijker dan een andere MX5 die +1.500€ duurder was omdat er garantie en onderhoudsboekje bij is (maar is persoonlijke keuze natuurlijk).
          Heb er (buiten het onderhoud ik heb laten doen na de aankoop er van) geen kosten ofzo aan gehad buiten pilletje van de afstandsbediening dat ik heb vervangen.
          Deze heeft wel de juiste stoelen en velgen. De NB's roesten wel wat, deze geen last van ?
          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Is 'm ongevalvrij?
            bij deze modellen en de vorige juist oppassen voor roest, verder komt daar niks aan. En zeker eentje als deze met zo weinig kilometers .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
              Deze heeft wel de juiste stoelen en velgen. De NB's roesten wel wat, deze geen last van ?
              Ik heb nergens toch nog geen roest gezien. Op controle voor verkoop toen k hem kocht stonden er ook geen opmerkingen bij.
              Ik vind de stoelen (positie) voor +1.85m groot te zijn moeilijk om op een perfecte positie te zetten. Zetel staat bij mij altijd op het verste achteruit. Blijkbaar zouden die bij de NA iets lager zitten , als voordeel voor iets grotere personen?
              www.musclecarrent.be

Comment

Is er nergens een indicatie van vorige onderhoudsbeurten bij,facturen ofzo?
                In welke garage is de wagen destijds aangekocht? Misschien dat ze daar iets weten omtrent de historiek.
                Ben geinteresseerd maar wil wel wat meer weten over de wagen.

Comment

Is er nergens een indicatie van vorige onderhoudsbeurten bij,facturen ofzo?
                  In welke garage is de wagen destijds aangekocht? Misschien dat ze daar iets weten omtrent de historiek.
                  Ben geinteresseerd maar wil wel wat meer weten over de wagen.
                  Bij de eigenaar waar ik de auto gekocht had (particulier), was er niets van facturen/onderhoudsbeurten bij. Ik had enkele weken geleden naar een Mazda garage in de buurt gebeld om te horen of zij eventueel meer info konden terug vinden via chassisnummer ofzo. Maar deze konden ook niets terug vinden via hun Mazda netwerk. Net zoals bij Carpass konden ze me ook niet verder helpen hiervoor.
                  Je mag altijd vrijblijvend komen kijken en gerust iemand meenemen om alles van de wagen na te kijken indien je wenst.
                  Indien je wenst wil ik U gerust altijd het chassisnr ofzo doorsturen
                  www.musclecarrent.be

Comment

Ik zag dat je ook een kofferrek verkocht hebt van de mx5?
                    Heeft u die wagen in de buurt van Herselt gekocht?

Comment

Ik zag dat je ook een kofferrek verkocht hebt van de mx5?
                      Heeft u die wagen in de buurt van Herselt gekocht?
                      Als je gaat kijken laat hem koud, een MX5 zijn klepstoters mogen maximaal 2sec. tikken als je start en dat is heel normaal omdat deze hydraulisch zijn, stopt dit na 2 sec heb je al een indicatie dat de oliedruk direct in het blok goed opbouwd. Dan ben je al voor 85% zeker dat het blok goed is.
                      En als hij warm staat is 2 keer kort op elkaar een goede dot gas geven, als hij terug naar ralenti zakt mag er geen blauwe pluim rook uitkomen via de uitlaat. Dan weet je ook dat het geen oliezuiper is, dus ben je gerust. Na een testrit ben je toch verloren.

Maar aan de verkoper zijn vorige auto's hier op het forum te zien zal dit ook weer in top staat zijn.

Comment

Auto , komt van in de buurt van Herselt.
                        Het bagagerekje heb ik idd verkocht omdat ik het zelf niet ging gebruiken.
                        ps: Niko80 , thx voor het advies. Ga ik direct eens proberen
                        www.musclecarrent.be

Comment

Mx5 nbfl Phoenix?

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Dan ken ik de wagen,ben 'm destijds ( denk april)ook gaan bezichtigen en kreeg m toen mee voor 5000,gekeurd...
                            Wagen is aangekocht bij Garage Mullens in Halen en is import van Duitsland ( waar deze garage bijna al zijn wagens haalt...) en na bezichtiging heeeeel vriendelijk bedankt voor de aankoop ......
                            U heeft de wagen aangekocht en direct op het net terug te koop gezet,heb toen via sms ook contact met u gehad en gezegd waarom ik de wagen heb laten staan......
                            Veel succes met de verkoop.

Comment

@ realgenius : dat klopt volledig. Thx.
                              Kans is groot dat k deze gewoon als 2de (fun)wagen ga blijven houden , omdat tax van 1.6i nu ook niet zoveel jaarlijks kost.
                              www.musclecarrent.be

Comment

Wagen is verkocht. Mag slotje op.
                                www.musclecarrent.be

Comment

Working...
                                X