Te koop:
1992 VW Vento van 2de eigenaar, ik heb deze pas gekocht en volledig in orde gezet. Carrosserie is zo goed als perfect in orde, veel nieuwe delen.
Interieur is zeer proper en de motor heeft een zeer groot onderhoud gehad.
De auto heeft 35000 originele kilometers gereden, aantoonbaar met volledig ingevuld onderhoudsboekje. De wagen is pas blanco gekeurd,
en staat op een splinternieuwe Bilstein B14 schroefkit. De sebring wielen zijn niet te koop. De motor is een 2.0 8V GTI motor (origineel) met 115pk! Zeer zeldzaam in een vento.
Belangrijk:
-Blaupunkt radio met bluetooth, usb en SD aansluiting, 1300watt aan muziek, zeer mooi geluid.
-GT - look
-Bilstein b14 kit (nieuw)
-Pas blanco gekeurd
- 35 500 originele km !
- 2.0 GTI 115pk blok
-onderhoudsboekje volledig ingevuld, ikzelf heb hem aangekocht bij Audi garage waar ik werk.
-alle filters, riemen en vloeistoffen zijn vervangen en nog veel meer.
-centrale vergrendeling op afstandsbediening
-ongevalvrij
Kortom, zeer mooie wagen. Regio Geraardsbergen.
Prijs: €5000
fotos:
1992 VW Vento van 2de eigenaar, ik heb deze pas gekocht en volledig in orde gezet. Carrosserie is zo goed als perfect in orde, veel nieuwe delen.
Interieur is zeer proper en de motor heeft een zeer groot onderhoud gehad.
De auto heeft 35000 originele kilometers gereden, aantoonbaar met volledig ingevuld onderhoudsboekje. De wagen is pas blanco gekeurd,
en staat op een splinternieuwe Bilstein B14 schroefkit. De sebring wielen zijn niet te koop. De motor is een 2.0 8V GTI motor (origineel) met 115pk! Zeer zeldzaam in een vento.
Belangrijk:
-Blaupunkt radio met bluetooth, usb en SD aansluiting, 1300watt aan muziek, zeer mooi geluid.
-GT - look
-Bilstein b14 kit (nieuw)
-Pas blanco gekeurd
- 35 500 originele km !
- 2.0 GTI 115pk blok
-onderhoudsboekje volledig ingevuld, ikzelf heb hem aangekocht bij Audi garage waar ik werk.
-alle filters, riemen en vloeistoffen zijn vervangen en nog veel meer.
-centrale vergrendeling op afstandsbediening
-ongevalvrij
Kortom, zeer mooie wagen. Regio Geraardsbergen.
Prijs: €5000
fotos:
Comment