Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2009 Volvo C30 D5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2009 Volvo C30 D5

Geachte,

Volvo C30 D5 manuele 6 bak (zeldzaam).
    Model 2009 met de verchroomde draaiknoppen en grote volvo letters op de achterklep.

Wagen is werkelijk niet van nieuw te onderschijden. Zowel technisch als interieur en exterieur. Is een R design met summum. Werkelijk full option! Is om de 20.000km geweest ipv de voorgeschreven 30.000km.

Wagen is professioneel gedetailed (gepolierd) en de velgen verkeren in nieuwstaat. Geen krassen of schade.

Recent een nieuwe motor in gelegd. De coulasse was gebarsten en de wagen verbruikte olie. (Te heet gelopen omdat intercooler kapot was) Dus preventief een nieuw blok geplaatst. Samen met nieuwe intercooler.

Kmstand wagen: 147000km
    Kmstand motorblok: 4000km

Afgelopen jaar zijn deze dingen vervangen:
    - airco condensator.
    - rubbers en motorsteunen.
    - cardanassen beide kanten.
    - koppeling en vliegwiel en druklager
    - turbodarm.
    - batterij.
    - schijven en blokken.
    - banden.

Kortom, zoek je een zuivere propere volvo c30, met een d5 handbak, dan moet je niet verder zoeken..

Er staat nog een milltek catback op met downpipe voor een leuk geluid. Deze kan mee verkocht worden. Maar uiteraard wordt hier 750 euro voor gevraagd (nieuw 1500).
    Wagen staat sinds gisteren terug stock (originele map, 180pk ipv 250) maar kan desgewenst terug gezet worden voor de potentiële koper.

Vraagprijs: 11250 euro (gekeurd voor verkoop zonder milltek)

Facturen ter inzage. Dubbele sleutel.

Gelieve op de link te klikken voor de foto's.
    http://www.kapaza.be/nl/vi/99314017.htm.

Dat ziet er mij een ideaal sleeperken uit.
    Succes met de verkoop, heb ook nog een gechipte D5 gehad.
    Zijn geen pur sang sprintbommen maar zo een berg koppel echt een genot om mee te rijden.
    Hoeveel koppel had die met de tuning?

Comment

Scherpe prijs!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door icevolvo Bekijk Berichten
        Dat ziet er mij een ideaal sleeperken uit.
        Succes met de verkoop, heb ook nog een gechipte D5 gehad.
        Zijn geen pur sang sprintbommen maar zo een berg koppel echt een genot om mee te rijden.
        Hoeveel koppel had die met de tuning?
        Van 179 naar 250pk
        Van 408 naar 580nm (zonder milltek 246pk en 567nm).

Het ding ging goed vooruit hoor. Vele onderschatten hem. Je kon hem vergelijken qua snelheid met een 535d f10.

Verbruik zonder dpf 6,2-6,5l. Met dpf rond de 7.0-7,4l.
        Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
        Scherpe prijs!
        Prijs is naar de staat. En die is geweldig. In feite als je niet blindstaart op de kmteller is het een nieuwe..

Reden van verkoop: ik wil een golf of jetta met dsg. Iets groter, toekomstig gericht. ;-)

Comment

De madam zoekt ne C30, maar nen D5 als beginnend chauffeur is me wat teveel

Heb wel al gedacht om dan mijne 2.0D in de C30 te leggen, en den D5 in mijne V50 O.O

Ma da zag ze niet zitten

Degene die deze koopt doet wel een mooie aanwinst

succes met de verkoop
          Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

@Leemans: Ik kan getuigen dat het heel veilige auto's zijn hoor, ge moet u geen zorgen maken

Comment

Serieuze waslijst aan reparaties...

Verder propere wagen.
              Succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LeemansJ Bekijk Berichten
                De madam zoekt ne C30, maar nen D5 als beginnend chauffeur is me wat teveel

Heb wel al gedacht om dan mijne 2.0D in de C30 te leggen, en den D5 in mijne V50 O.O

Ma da zag ze niet zitten

Degene die deze koopt doet wel een mooie aanwinst

succes met de verkoop
                Standaard valt het nog goed mee hoor om ermee rond te rijden. Maar gemapt is het toch de 1ste 2 vitessen beide handjes aan stuur houden met de 205 brede banden. ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door P3ImuS Bekijk Berichten
                Serieuze waslijst aan reparaties...

Verder propere wagen.
                Succes
                De bedoeling was om hem op te rijden. Maar ik zit met lange afstand verplaatsingen voor het werk. En een automaat zou zoveel leuker zijn. Spijtig. Want ik heb het afgelopen jaar rond de €15.000 aan stukken gehad. Nu bolt die perfect en durf ik hem aan de beste vriend verkopen.

Comment

Had de motor ook al tuning voordat hij stuk ging? Deed de constructeur daar dan niet moeilijk over?
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Had de motor ook al tuning voordat hij stuk ging? Deed de constructeur daar dan niet moeilijk over?
                    Hij heeft 15k aan herstellingskosten gehad. Daar doet geen enkele constructeur moeilijk over hoor.

Comment

verkoopt ge de milltek einddemper niet apart ?
                      Daily Volvo V50 D5 Project

Old Volvo V50 2.0d Project

Comment

D5's zijn sterke motoren, maat van mij heeft 350000km met een gechipte S60 D5 rond gereden.
                        Totaal aantal kms met dat blok was 450000km. Ik heb de mijnen weg gedaan wegens firmawagen maar rijdt nog altijd goed rond.

Moest ik opnieuw es een D5 kopen zou ik hem laten mappen richting wat polestar nu doet.
                        Meer het middengebied optimaliseren dat je altijd koppel te over hebt voor tussenacceleraties.
                        Dat de koppeling wat meer verslijt dat is ergens logisch als je het vermogen veel gaat aanspreken maar de motor stuk rijden dat heb ik nog quasi niet gehoord.
                        Ik zit op redelijk wat volvoforums in zweden en wat ze daar bvb met oude 740's uitspoken qua turbodruk, die blokken kunnen echt veel aan.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Comment

Wist niet dat je er van af wou. Succes alleszins!
                          Ga je voor een snelle Golf of Jetta? Of gewoon braaf een naar-de-Gamma stationcar?
                          V60 Polestar

Comment

Geloof nooit dat m een 1.6 tdi kan rijden
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Yes die gaan apart weg. Downpipe en rechte buis zijn er ook bij.

Auto is waarschijnlijk verkocht aan een liefhebber. Die gaat daar nog menige jaren kosteloos mee rondrijden! Eigenlijk dom van mij. Maar wil ook budgettair rondrijden. Moet toekomst op een huis enzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hennie1981 Bekijk Berichten
                                Wist niet dat je er van af wou. Succes alleszins!
                                Ga je voor een snelle Golf of Jetta? Of gewoon braaf een naar-de-Gamma stationcar?
                                105pk wellicht. Zien hoelang ik het volhou zonder tuning. Haha

Comment

Ik schat een half jaar
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

2500km of 2 maanden!

Comment

so sad maar elke autoliefhebber komt een keer op het punt dat het (even) gedaan moet zijn.

lpg rijden geen optie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        so sad maar elke autoliefhebber komt een keer op het punt dat het (even) gedaan moet zijn.

lpg rijden geen optie?
                                        Neen, 1.9 tdi power. Blokken blijven gaan en hebben hun reputatie ;-) met een mussendorst.

Comment

Working...
                                        X