Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 Seat ibiza 1.9tdi 130pk

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2007 Seat ibiza 1.9tdi 130pk

Hey iedereen,

De ibiza staat te koop. Meer info en foto's :

Seat Ibiza ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Was er zo aangehecht, maar uiteindelijk dan toch beslist om hem te koop te zetten. Ik doe bijna geen km's meer, van tijd ging ik er nog eens inzitten om de audio installatie te testen want die gaat wel hard

Vragen altijd welkom

Mvg,
    Last edited by ; 18/09/2015, 15:55.

Braafjes getuned precies. Ik had ongeveer dezelfde specs (zelfs zonder de race verstuivers) en had 220pk en 475Nm.
    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
    Audi S3 '02 sold => topic
    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
      Braafjes getuned precies. Ik had ongeveer dezelfde specs (zelfs zonder de race verstuivers) en had 220pk en 475Nm.
      Jep, 230pk heeft ie gedaan op de testbank. Maar dan heb je een stoomboot. Turbo is echt veel te klein, maar vond dit wel een mooie setup en goede tune van Johan. Daarnaast kan er met deze tune gemakkelijk met de originele uitlaat en katalysator gereden worden.

Zet er een dikke gt2260v turbo op en je hebt 260pk rookvrij, dat blijft natuurlijk ook een optie. En vooral het blijft heel want alles is hier al op voorzien. De darkside FMIC is volledig gelast, terwijl een originele cupra d IC geperst is en je erzo doorblaast met hogere turbodruk. IC traject lekt niks door gebruik van custom buizen en slangen van QSP in combinatie met dikke klemmen.

This Intercooler, based on the SeatSport Ibiza Cupra Cooler is the same physically size but has a thicker, full sized core as well as welded end tanks for increased cooling and eliminating the chance of the End Tank separating from the Intercooler Core, Here at Darkside Developments we only own and work with TDIs, so you can be assured that you are dealing with experts who have an in depth knowledge and understanding of all things VW Diesel.

Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 19/09/2015, 01:55.

Comment

Voor alle duidelijkheid de ibiza staat te koop en niet de polo! Telefoon stond nogal een beetje roodgloeiend voor een polo...

Comment

mmmh toch eens over nadenken nu de focus weg is...
          RIP Den borre!

Comment

Is reeds verkocht

Comment

Working...
            X