Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2008 Audi A5 Coupé 2.7TDI V6 Multitronic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2008 Audi A5 Coupé 2.7TDI V6 Multitronic

Wagen van mijn vader staat te koop. Het betreft een BTW-wagen. Hij is de eerste eigenaar, nieuw gekocht bij Latem Motors in Sint-Martens-Latem in 2008. De wagen heeft nu 193.000km, er wordt nog mee gereden.

Info & opties:
    • Audi A5 coupé van 2008
    • 2.7TDI V6 turbodiesel, heerlijke loopcultuur. 163pk / 120Kw / 400Nm
    • Multitronic versnellingsbak
    • Meteoorgrijs exterieur, Cognac lederen interieur met Walnut houtinleg
    • Verwarmde zetels, elektrisch verstelbaar (incl lendensteun)
    • Bi-zone automatische airco
    • Xenon
    • PDC achter
    • Bang & Olufsen geluidsinstallatie (klinkt super)
    • MMI
    • Cruise control
    • Boordcomputer
    • Zwarte dakhemel
    • Inklapbare achterbank
    • Winterbanden inbegrepen

Altijd op onderhoud geweest bij Latem Motors, volledige onderhoudshistoriek voorhanden. Ruitmechanismen zijn aan beide kanten reeds vervangen in 2013 (gekend probleem). Nooit op bespaard, nooit in gerookt.
    In 2014 nog een groot onderhoud gekregen twv €907,57. EGR-klep en een aantal andere zaken werden in dat jaar ook vervangen, facturen twv €2133 ter inzage.

Minpunten:
    • Borduurschade op de velgen

BIV en rijtaks:
    • BIV: €295,76
    • Jaarlijkse rijtaks: €683,63

Prijs: 15.000 => €14.000

Te bezichtigen in Sint-Amandsberg (Gent).

Foto's:

Last edited by Alexis; 28/09/2015, 17:49. Reden: Prijsaanpassing + actuele kilometerstand
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Is dit de éérste automaat nog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Is dit de éérste automaat nog?
      Is nog steeds de originele versnellingsbak. Bij Audi bij elk groot onderhoud ook versnellingsbakolie laten verversen. Rijdt prima.
      Honda S2000 2002
      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Amai behouden die zo goed hun waarde? Dat wist ik niet.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Prijs is normaal voor een wágen met deze KMS en bouwjaar.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Die prijs mag dan wel normaal lijken, hem krijgen zal een ander paar mouwen zijn.

Comment

In DE staan ze allemaal rond die prijs. En DE is zowat de referentie om prijzen tweedehands te vergelijken. Er zijn er zelfs met meer KMS die duurder staan daar.
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Is een groot verschil met een BMW E92 wiens prijs in occassie een pak lager ligt.

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Is een groot verschil met een BMW E92 wiens prijs in occassie een pak lager ligt.

Zo'n A5 staat naar mijn mening qua présence dan ook een klasse hoger dan een E92, daarom heeft BMW nu ook de 4 serie. Op het vlak van rijervaring is een E92 met de juiste motor dan wel weer een pak leuker ook al is een A5 3.0TDI Quattro wel bloedsnel, zo'n auto geeft weinig rijplezier naar mijn mening.

Comment

De Audi A5 is volgens mij wel véél beter afgewerkt dan de BMW E92. Op dat vlak stelt hij me wel wat teleur.

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Wel spijtig dat er standaard stoelen in zitten. Want trekken dus echt op geen .... Ook kleur van de stoelen zal voor sommigen een struikelblok zijn. Voor de rest heel mooi onderhouden kar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Wel spijtig dat er standaard stoelen in zitten. Want trekken dus echt op geen .... Ook kleur van de stoelen zal voor sommigen een struikelblok zijn. Voor de rest heel mooi onderhouden kar.
                        Kleur stoelen vind ik een pluspunt, enkel jammer dat het de standaard stoelen zijn... Verder wel echt mooi uitgeruste wagen!

Zal wen snel verkocht zijn? Veel succes met de verkoop!

Comment

Ik vind het ook een zeer mooie wagen. En altijd dat gelul over de prijs . Succes met de verkoop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                            Ik vind het ook een zeer mooie wagen. En altijd dat gelul over de prijs . Succes met de verkoop!
                            Mijn "gelul" ging niet over het feit dat deze wagen al dan niet te duur is. Ik verschoot ervan dat een A5 zijn waarde beduidend beter behoudt dan een BMW E92. En net zoals jij vind ik het ook een prachtige wagen.

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Mijn "gelul" ging niet over het feit dat deze wagen al dan niet te duur is. Ik verschoot ervan dat een A5 zijn waarde beduidend beter behoudt dan een BMW E92. En net zoals jij vind ik het ook een prachtige wagen.
                              Ik had het dan ook niet op jou maar op die andere lullers. Gelijk het altijd te duur is en alles gratis moet gaan ...

Comment

Vind dat het gelul over de prijs nog best meevalt

Kleurencombinatie vind ik persoonlijk echt zeer knap. Cognac stoelen, houtinleg en zwarte dakhemel.. Veel knapper dan zwart leer en beige hemel zonder hout IMO. Meteoorgrijs vind ik nog steeds prachtig op een A5.

Veel handelaars die voor export 21% van de prijs willen doen, dat zeker.
                                Honda S2000 2002
                                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                                  Ik had het dan ook niet op jou maar op die andere lullers. Gelijk het altijd te duur is en alles gratis moet gaan ...

Kom aub niet huilen in een ander zijn plaats en als je het dan toch doet, wees dan duidelijk over wie het gaat.

Comment

De e92 reeksen met 6cilinder diesel motoren , lage km standen en veel opties gaan ook voor veel.

Comment

deze a5 heeft nog geen modelwissel, van zodra er een nieuw model is droppen de prijzen, goei moment om je a5 te koop te stellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Die prijs mag dan wel normaal lijken, hem krijgen zal een ander paar mouwen zijn.
                                        Toch duidelijk wie er hier over de prijs lult ... Feit is dat deze blijkbaar goed hun waarde behouden.

Comment

Working...
                                        X