Deze indischrot rode 944 mag de deur uit.
Er komt een turbo in de plaats van deze.
De zijschermen van een 944 zijn gekende plaatsen voor roest.
Deze zijn bij deze auto een paar jaar terug aangepakt.
Geen scheuren in de zetels, werkend targadak, de lak presenteert erg mooi. Kortom echt een nette 944.
Die heeft 240000km gelopen.
De originele optiesticker is nog aanwezig in de kofferruimte.
Een vorige eigenaar heeft de originele telefoonvelgen een ander kleur gegeven en de remklauwen geel gemaakt.
Voor de rest is de wagen volledig origineel.
Electrisch verstelbare bestuurdersstoel, spiegels electrisch verstelbaar, electrisch targadak.
Voorzien van een sportluchtfilter(door de vorige eigenaar), die extra sound is wel leuk.
Dit is niet mijn eerste 944 en zeker ook mijn laatste niet.
Qua 944 en 924 ben ik bijna rond om alle modellen eens te hebben gehad en gereden.
En ik ben er voor mezelf uit dat een 944, 944S en S2, 924 zeer leuke wagens zijn maar dat ik toch een voorliefde voor de turbo's heb.
De wagen heeft 163pk en heeft een ideale gewichtsverdeling.
Ze kunnen vlot mee met het hedendaags verkeer.
Wil je echter een auto die in de hernemingen op snelheid een lease diesel eruit kan rijden dan is dit zeker geen geschikte kandidaat.
Dit soort auto's moet het hebben van hun wegligging als je ze wil gaan vergelijken met een recente auto.
vraagprijs: 6500€ => autoforumprijs: 6000€
Er komt een turbo in de plaats van deze.
De zijschermen van een 944 zijn gekende plaatsen voor roest.
Deze zijn bij deze auto een paar jaar terug aangepakt.
Geen scheuren in de zetels, werkend targadak, de lak presenteert erg mooi. Kortom echt een nette 944.
Die heeft 240000km gelopen.
De originele optiesticker is nog aanwezig in de kofferruimte.
Een vorige eigenaar heeft de originele telefoonvelgen een ander kleur gegeven en de remklauwen geel gemaakt.
Voor de rest is de wagen volledig origineel.
Electrisch verstelbare bestuurdersstoel, spiegels electrisch verstelbaar, electrisch targadak.
Voorzien van een sportluchtfilter(door de vorige eigenaar), die extra sound is wel leuk.
Dit is niet mijn eerste 944 en zeker ook mijn laatste niet.
Qua 944 en 924 ben ik bijna rond om alle modellen eens te hebben gehad en gereden.
En ik ben er voor mezelf uit dat een 944, 944S en S2, 924 zeer leuke wagens zijn maar dat ik toch een voorliefde voor de turbo's heb.
De wagen heeft 163pk en heeft een ideale gewichtsverdeling.
Ze kunnen vlot mee met het hedendaags verkeer.
Wil je echter een auto die in de hernemingen op snelheid een lease diesel eruit kan rijden dan is dit zeker geen geschikte kandidaat.
Dit soort auto's moet het hebben van hun wegligging als je ze wil gaan vergelijken met een recente auto.
vraagprijs: 6500€ => autoforumprijs: 6000€
Comment