Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1995 Citroën XM 2100 Diesel - FL - 145800km
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
geen idee, goegelde xm d12 test
wel een hele discussie over auteursrecht over dat artikel
Hoi, In een oud autoboek wat ik nog op zolder had liggen kwam ik een rijtest tegen tussen een Citroen XM D12 en een Renault 25 GTD. Ik heb het ingescanned en het kan via de volgende link bekeken worden. https://docs.google.com/fileview?id=0B_R444kJKg0ZYzgwMTAxMzktM2I0Ny00NWY4LTliOWUtOTllM2RhNzM2NDNj&hl=nl grappig om te lezen hoe de eisen destijds verschillen met huidige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenUit welk tijdschrift komt dat, bobo?2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenVoilà en BIV gaat volgens mij nog redelijk meevallen ook denk ik. Is een auto van 95 en niet van 91,92 of 93...
Ik betaal nu €403 euro verkeersbelasting
De BIV voor de 190D van 91 vorig jaar was rond de 4 a500€ ...
Deze 95'er XM moet volgens mij minder zijn...
Als je die voor 800€ koopt bol je Super goedkoop rond !
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Super dat hij hier naast een r25 gezet wordt.
Mijn pa heeft indertijd (ongeveer 23 jaar geleden denk ik) heel lang getwijfeld tussen de r25 gtd en een xm. Op het autosalon heeft hij toen superveel korting gekregen op de r25 omdat de safrane eraan zat te komen en het een van de laatste 25's was. Anders was het waarschijnlijk een xm geworden. Zalige wagens gewoon!
Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZolang je er geen stukken aan hebt zeker? 't Blijft een Fransman. Al zie ik mezelf er ook nog mee rijden.. Moet 's morgens dan wel op tijd vertrekken want met die ophanging die eerst omhoog gaat moet je geduld hebben. Het stuur zonder airbag is wel leuker.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenBuiten de veerbollen redelijk bullet proof lijkt mij.
Klopt dat was reden dat ik de mijne, 2.0 benz heb weggedaan
ideaal voor wie aan het verbouwen is, kan veel trekken, laden, ... Vering ideaal om over putten te rijden, ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMet dat bouwjaar, cilinderinhoud, bijbehorende torenhoge BIV en taksen, en anti-dieselbeleid dat eraan komt? Nee bedankt.
Ziet er wel erg proper uit. M'n oma rijdt met een pre-facelift, die rond de 78k km heeft. Buitenkant is wel minder netjes jammer genoeg maar vanbinnen als nieuw (en dat ruik je ook).
Comment
-
Als je graag eens van auto wisselt, en graag met oude auto's rijdt, is dat niet aangenaam. En de BIV voor auto's van begin jaren '90, die nog geen oldie zijn, is ferm gestegen, indien je dat nog niet wist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAls je graag eens van auto wisselt, en graag met oude auto's rijdt, is dat niet aangenaam. En de BIV voor auto's van begin jaren '90, die nog geen oldie zijn, is ferm gestegen, indien je dat nog niet wist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenAls dat misschien 200 euro is, dan nog, moet je toch maar eenmalig betalen en in dit geval heb je dan super goedkoop een leuke wagen.1967 Volvo Amazon P130 B18A
1978 Volvo 244 DL B21A
1990 Volvo 740 GL B200E
1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
1998 Volvo S40 2.0T
1998 Volvo S70 2.0 10V
2003 Volvo S40 1.8 16V
Comment
-
Is ook de reden dat ik een E34 525i Touring van '93 en eerste eigenaar heb laten staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIs ook de reden dat ik een E34 525i Touring van '93 en eerste eigenaar heb laten staan...
Ian
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenKlagen over het verbruik van een 230 maar wel geïnteresseerd zijn van een 525I.
Ian
Comment
Comment