Akkoord maar ik bedoel een m135i met performance goodies vind je voor ca 30000€ de uwe is een gewone 135i coupe.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2009 BMW E82 135i Coupé
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dan moet ge die kopen he.
Deze wagen is duidelijk niet voor u. Die zal wel iemand anders gelukkig maken.
't is een pracht exemplaar in ieder geval.
Zeer mooi dat donkergrijs met rood int. Echt af !
Zult ge nog missen op uw M2 denk ik. Zwart van binnen is vooral toch zwart LOL.
Comment
-
Dat begrijp ik wel, je vindt hem te duur.
En daarmee zeg ik, met alle respect voor uw mening, koop dan iets anders.
Deze voor 24.000 is niet te duur imo. Aan die prijs staat er zelfs gene te koop op autoscout met minder dan 100.000km.
En die kleuren combo is in mijn ogen al sowieso een extra centje waard. Om maar te zwijgen van alle opties.
En als ik lees hoe die wagen behandeld is dan is dat ook nog extra motiverend. Hier koop je een wagen van iemand die je, bij manier van spreken, bijna kent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenDat begrijp ik wel, je vindt hem te duur.
En daarmee zeg ik, met alle respect voor uw mening, koop dan iets anders.
Deze voor 24.000 is niet te duur imo. Aan die prijs staat er zelfs gene te koop op autoscout met minder dan 100.000km.
En die kleuren combo is in mijn ogen al sowieso een extra centje waard. Om maar te zwijgen van alle opties.
En als ik lees hoe die wagen behandeld is dan is dat ook nog extra motiverend. Hier koop je een wagen van iemand die je, bij manier van spreken, bijna kent.Last edited by Cabool; 30/11/2015, 21:49.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenZo zijn mijn auto's ook na 4-5 jaar. Top kar dit !BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten7 jaar!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenWeet ik, ik kan ook lezen en tellen . Ik hou de mijne nooit langer dan 4-5j. Vandaar dat ik 4-5j zei ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
Comment