Bij deze verkoop ik mijn Renault Clio 1.4 16v bwj 2002. Ik ben 2e eigenaar en heb deze wagen sinds november 2014. Kilometerstand is op 18/10/15 55668 km (aantoonbaar met Carpass) en licht stijgend (20km/dag).
Qua opties heeft deze wagen:
- blauw metallic
- manuele airco
- elektrische ruiten vooraan
- elektrische spiegels
- xenonverlichting met sproeiers (zeer zeldzame optie)
De wagen krijgt voor vertrek nog een polierbehandeling, 2 nieuwe banden (achteraan liggen de originele banden nog) en nieuwe ruitenwissers vooraan.
Onderhoudshistorie is bekend, de wagen kreeg groot onderhoud met distributieriem op 38800 km. Bij aankoop kreeg de wagen een onderhoud met olie, alle filters en nieuwe bougies.
Dit is een ideaal beginnersautootje. Over de prijs wordt enkel gediscussieerd na bezichtiging van de wagen, dus niet via telefoon of mail. Reden verkoop is bestelling nieuwe (firma)wagen. Vraagprijs 2750 EUR.
Qua opties heeft deze wagen:
- blauw metallic
- manuele airco
- elektrische ruiten vooraan
- elektrische spiegels
- xenonverlichting met sproeiers (zeer zeldzame optie)
De wagen krijgt voor vertrek nog een polierbehandeling, 2 nieuwe banden (achteraan liggen de originele banden nog) en nieuwe ruitenwissers vooraan.
Onderhoudshistorie is bekend, de wagen kreeg groot onderhoud met distributieriem op 38800 km. Bij aankoop kreeg de wagen een onderhoud met olie, alle filters en nieuwe bougies.
Dit is een ideaal beginnersautootje. Over de prijs wordt enkel gediscussieerd na bezichtiging van de wagen, dus niet via telefoon of mail. Reden verkoop is bestelling nieuwe (firma)wagen. Vraagprijs 2750 EUR.
Comment