Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 Renault Laguna Coupé 4-Control

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2010 Renault Laguna Coupé 4-Control

TE KOOP:
    Laguna Coupé 4-Control in zeer mooi verzorgde staat. Zowel interieur als exterieur bijna nieuw.

Steeds perfect bij Renault verdeler onderhouden.

84000 km.

Belangrijkste uitrusting:
    - Lederen interieur
    - Xenon koplampen
    - GPS
    - Handvrije startkaart
    - Cruise control
    - Snelheidsbegrenzer
    - Radio-CD
    - Elektrische inklapbare buitenspiegels
    - Elektrische ruiten
    - Automatische airconditioning
    - Regensensor
    - Lichtsensor
    - Dagrijlichten
    - Alu velgen zwart
    - Boordcomputer
    - Bluetooth
    - Parkeerhulp achter
    - ...

Als er vragen zijn laat gerust iets weten.

Link naar het zoekertje voor foto's:
    Hier vind je een tweedehands Renault Laguna die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Prijs: 11.500€
    Last edited by crocky; 05/11/2015, 09:27.

0.0 reacties. Ligt echt niet goed in de markt precies. Nochtans heel goede wagen.

Nieuwe prijs 11500€

Comment

Er is nog een forummer die er al een tijdje vanaf probeert te geraken. Is niet zo eenvoudig precies.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

hehe inderdaad
        veel succes crocky!
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Op autoscout staat halfautomaat, terwijl ik op de foto's een manuele schakelbak zie
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Het is gewoon een coupé van geen duits merk dat zwaar ondergewaardeerd is. Wen aan een moeilijke verkoop, ik hou men hart al vast wanneer ik de mijne weg doe. Wordt waarschijnlijk overlaten aan de garage voor een prikkie

Comment

Paar jaar geleden was er hier ook een gast (ik dacht uit Knesselare) die een 180pk versie verkocht.
              Heeft er ook heel lang mee geleurd maar is (hier op het forum althans) nooit verkocht geraakt.
              MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Hoewel deze auto's zeer goed rijden, zeker zo'n 4 control, liggen ze inderdaad niet goed in de markt.

Comment

Bedankt voor reacties. Madam zal dan nog maar even met deze moeten blijven rijden (wil een mini clubman). Weggeven doe ik niet. Nog geen euro kosten aan gehad en geeft redelijk wat rijplezier.
                  Ik denk dat de prijs vrij correct is (lees: niet de laagste maar zeker ook niet de duurste) en kan nog licht over onderhandeld worden.

Comment

co2 180g kun je dat eens dubbelchecken op je autopapieren want dat lijkt me toch vrij veel (Autoscout is er soms naast)
                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Die van mij is van 2009 gebouwd heeft maar 155gr co2

Comment

Eens gekeken en ad aangepast. Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Paar jaar geleden was er hier ook een gast (ik dacht uit Knesselare) die een 180pk versie verkocht.
                          Heeft er ook heel lang mee geleurd maar is (hier op het forum althans) nooit verkocht geraakt.
                          Straf... Die ketel staat hier nochtans nog altijd op de oprit.
                          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Ach heb jij die dan gekocht?
                            nooit een topic van gezien
                            Maar heeft toch een tijdje te koop gestaan hé (dat was mijn punt)
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                              Ach heb jij die dan gekocht?
                              nooit een topic van gezien
                              Maar heeft toch een tijdje te koop gestaan hé (dat was mijn punt)
                              Jep die staat hier nu al anderhalf jaar op de oprit. Buiten de sloten die aanvankelijk vervelend deden, wat de verkoper volgens mij spijtig genoeg ook wel wist, niks van kosten aan gehad. Super auto als je de extra ruimte niet nodig hebt.
                              My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

sowieso niet de moeite waard
                                van stjilvolle elegante exclusieve en prima functionernde laguna coupe naar mini clubman.. NOOOO!! houden die renault!

word zoals 406 coupe! die blijven ook mega waarde behouden in goeie staat. design wondertje. mini aston

Comment

Geen reacties meer gehad? Ben altijd benieuwd daar ik ongeveer dezelfde thuis heb staan.

Comment

Nope buiten 1 met een bod van 8500.
                                    Niet verkocht = blijven met rijden en mss verlagen + andere velgen moest hij tegen april niet verkocht zijn.

Comment

Niet te begrijpen in feite, zo een onderschatte wagen en enkel zo een bieding. Als ik dit lees heb ik echt geen zin meer om hem weg te doen. 8,5 is echt wel weinig. Mijne is van eind 2009 met 105d km nu en voor die prijs zou ik al moeten nadenken. Heb je nog niet bij renauly garages gaan horen? Volgens mij krijg je daar zelfs meer hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                        Niet te begrijpen in feite, zo een onderschatte wagen en enkel zo een bieding. Als ik dit lees heb ik echt geen zin meer om hem weg te doen. 8,5 is echt wel weinig. Mijne is van eind 2009 met 105d km nu en voor die prijs zou ik al moeten nadenken. Heb je nog niet bij renauly garages gaan horen? Volgens mij krijg je daar zelfs meer hoor...

Als ze ergens goed weten dat dit geen gegeerde wagen is dan is het wel in Renault garages.

Comment

Working...
                                        X