Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 Renault Laguna Coupé 4-Control

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
    Niet te begrijpen in feite, zo een onderschatte wagen en enkel zo een bieding. Als ik dit lees heb ik echt geen zin meer om hem weg te doen. 8,5 is echt wel weinig. Mijne is van eind 2009 met 105d km nu en voor die prijs zou ik al moeten nadenken. Heb je nog niet bij renauly garages gaan horen? Volgens mij krijg je daar zelfs meer hoor...
    is wss de prijs die een handelaar zou geven. Particulieren weten ondertussen ook dat handelaren op dergelijke wagens 2-3000€ marge nemen. Dus wat doet een particulier dan: 11,5-3. Iemand die dan reeds een nieuwe wagen heeft aangekocht zal uiteindelijk veel toegeven om toch iets meer te krijgen dan in de garage. Als er natuurlijk nog geen andere wagen is aangekocht is het een ander verhaal.

Comment

Voorschot ontvangen. Nog keuring en morgen komen ze hem ophalen als alles goed verloopt.

Comment

ah proficiat !
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Ging nog snel. Heb met m'n Mazda 6 nog langer moeten leuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crocky Bekijk Berichten
            Voorschot ontvangen. Nog keuring en morgen komen ze hem ophalen als alles goed verloopt.
            Goede prijs van gekregen? Mag in pm. Ik heb dezelfde vandaar interesse.
            Congratz alleszins, wat in de plek?

Comment

10000€ gekregen. Staat nu bmw 520d f10 van 2011 met 70000 km hier. Het is iets anders.

Comment

Redelijke prijs. Die f10 is zeker iets anders, denk niet dat je hiermee de laguna zult missen Succes ermee

Comment

Working...
                X