Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2014 BMW 116da M-sport

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2014 BMW 116da M-sport

Bmw 116 D automaat M sport

37.500km

-Bouwjaar 4/2014
    -Kleur mineraal grijs
    -Hexagon-alcantara sportzetels
    -Alu velgen M sterspaak 383 runflat banden
    -Multifuntioneel M sportstuur
    -Elec verwarmde voorzetels
    -Automatisch dimmende binnenspiegel
    -Auto airco
    -Hifi luidspreker systeem
    -Nav business
    -Cruise control met remfunctie
    -Xenon lichten
    -Mistlichten
    -Uitgebreid instrumenten paneel
    -Regen & lichtsensor
    -Usb & aux aansluiting
    -High gloss line
    -M-sportonderstel
    -Doorlaad systeem 40/20/40
    -Verschuifbare armsteun
    -Opberg pack
    -Licht pack
    -Rokers pack (extra 12v stopcontacten)
    -Pdc achteraan
    -Antracite hemelbekleding
    -Hoofdsteunen achteraan neerklapbaar

Bmw mobility service tot 13/11/2018

Bmw garantie tot 11/2018 of 200.000 km

Prijs €24800
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 18/12/2015, 00:10.

Handelaars onnodig te reageren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mica Bekijk Berichten
      Handelaars onnodig te reageren.
      Dus als een handelaar u 26000 euro wil geven, ga je hem niet verkopen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
        Dus als een handelaar u 26000 euro wil geven, ga je hem niet verkopen ?
        Als een particulier iets vergelijkbaars bij een handelaar , dealer kan kopen voor 20K gaat hij dit zeker niet bij een particulier kopen.
        Last edited by ; 06/11/2015, 21:11.

Comment

Je zal al hard moeten zoeken om zo een wagen te vinden bij een handalaar, met BMW garantie tot 2018 en de prijs is bespreekbaar.Als een handelaar hem koopt vervalt de garantie.

Comment

Veel succes. Waarom doe je hem weg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Als een particulier iets vergelijkbaars bij een handelaar , dealer kan kopen voor 20K gaat hij dit zeker niet bij een particulier kopen.
              Wagen is goed geprijsd. Een wagen met gelijkaardige uitrusting en kilometerstand ga je niet bij een dealer terugvinden voor die prijs.

Verzonden met behulp van Tapatalk

Comment

Overweeg een 2 active tourer,of terug een ééntje benz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Ik begrijp niet goed wat je wil zeggen ?

Mij gaat het er om:

Als ik naar de topicstarter stap als handelaar en ik bied hem 30000 euro, zal hij de wagen jammer genoeg niet verkopen.
                  Ah nee, want hij zegt duidelijk: handelaars zich te onthouden.

Ik vind dat belachelijk. Waarom mag een handelaar uw auto niet kopen mijnheer de topicstarter ?

Comment

Als ik een auto te koop zet, krijg ik ook vaak telefoontjes van handelaars die een belachelijk bod doen. Met de melding: "handelaarsprijs". Ik begrijp het standpunt van die handelaars. Ze moeten immers garantie geven, ze willen ook een centje verdienen en dergelijke. Maar ik vermoed dat de verkoper zijn tijd niet in deze mensen wil steken.
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                      Als ik een auto te koop zet, krijg ik ook vaak telefoontjes van handelaars die een belachelijk bod doen. Met de melding: "handelaarsprijs". Ik begrijp het standpunt van die handelaars. Ze moeten immers garantie geven, ze willen ook een centje verdienen en dergelijke. Maar ik vermoed dat de verkoper zijn tijd niet in deze mensen wil steken.

Die handelaars pakken daar trouwens een verzekering voor he, voor die garantie, een euro of 2 a 300 voor een jaar. Meer kost dat niet. Dus sommige handelaars doen idd vaak precies of hen dat 1000 en euro's kost, die garantie geven.
                      Zeer lastig soms aan de telefoon zoals je al zegt. Dus ik begrijp de TS ook wel in dit geval. Ik denk alleen dat er hier weinig handelaars zitten
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Meneer janhuybs,voor de juiste prijs mag iedereen mijn wagen kopen.Maar als jij uw tijd wilt steken in iemand die ineens €5000 van uw vraagprijs doet is dat uw goed recht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                          Die handelaars pakken daar trouwens een verzekering voor he, voor die garantie, een euro of 2 a 300 voor een jaar. Meer kost dat niet. Dus sommige handelaars doen idd vaak precies of hen dat 1000 en euro's kost, die garantie geven.
                          Zeer lastig soms aan de telefoon zoals je al zegt. Dus ik begrijp de TS ook wel in dit geval. Ik denk alleen dat er hier weinig handelaars zitten
                          ja idd. Realgarant is er zo eentje. Daar betaalden we vroeger een 500 euro om eentje te verzekeren. Maar de garage wil er iets aan verdienen, heeft die auto x tijd te koop staan, moet wat prullen herstellen,...
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Als er als optie ' rokers pack ' bij staat wil dit dan zeggen dat het een rokersauto is?
                            Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Als je een brandblusser in je auto hebt, wil dit dan zeggen dat je een brandweerman bent ? ...

Comment

Rokers pack is asbak en extra 12v contacten,er is ook een brandblusser aanwezig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                  kostprijs hangt af van vermogen & al dan niet automaat/turbo/4x4..

Ik heb al 800 betaald voor een verzekering.. gelieve dus geen onzin te verkondingen

Comment

Prijs aangepast.

Comment

Knap.

Moest ik nog niks anders besteld hebben ging ik zeker interesse gehad hebben in deze BMW.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

Bedankt voor de reactie toere,als ik eruit ben wat de volgende gaat worden laat ik hem over aan de garage.Spijtig dat de garantie dan vervalt.

Comment

Working...
                                        X