Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2002 Lotus Elise S2 lhd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2002 Lotus Elise S2 lhd

Lotus Elise van 2002, in perfecte staat.

Het is de 122 pk versie met Rover motor, origineel links gestuurd.
    Bijna 79.000 km, stalen remleidingen, mooie uitlaat, radio/cd speler met bluetooth.

1,5 jaar geleden gekocht en 9.000 km mee gereden zonder enig probleem.
    Bij een bevriende topmecanieker laten onderhouden.
    Nieuwe remmen en gegroevde schijven. 4 nieuwe banden van yokohama de 07, distributieriem preventief laten vervangen, olie en filters zodat ie perfect in orde stond!

Ikzelf maak er te weinig gebruik van, het was onze tweede auto. Paar plezante ritjes gemaakt, geen circuit mee gereden!
    Verbruik : 7.3 liter/100 km.
    Lage taksen, verzekering en biv. (1800 cc en 122 pk)

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Is vrij te bekijken, maar gaat alleen weg voor de juiste prijs! Het is niet nodig om lager te bieden!
    Hij staat niet in de weg en wordt na afspraak gekeurd voor verkoop.

Te bezichtigen in Liedekerke.

Foto's : http://www.2dehands.be/autos/lotus/e...264455135.html
    Last edited by ; 19/11/2015, 23:49.

Mooi, succes met de verkoop.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mooie auto ! Echt verbazend hoe waardevast die Exige's en Elises toch zijn.
      Succes met de verkoop !

Comment

ja idd. Hoeveelste eigenaar ben je?
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          ja idd. Hoeveelste eigenaar ben je?
          volgens wat ik lees op bimmerboard - van iemand die contact had opgenomen:

"Maar geen historiek en teveel eigenaars..."

Comment

Komt oorspronkelijk uit Duitsland, dan ingevoerd naar Belgie, door oudere man, dan door iemand van 46 overgekocht, die er een jaar mee gereden heeft, en dan ik, 18 maanden...
            Super Leuke wagen, perfect als daily te gebruiken en in perfecte staat! Zonder enig gebrek, auto waar je heel veel beziens mee hebt...
            0-100 op 5,8 sec, weegt ca 757 kg :-) mega leuk speelgoed dus!

Comment

Zeer knappe Elise, jammer dat het maar de 122 PK versie is. Wel te duur.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Zeer knappe Elise, jammer dat het maar de 122 PK versie is. Wel te duur.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
                Als je een goedkopere vindt, laat het me maar weten hoor! En 122 is meer dan genoeg vind ik persoonlijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimke1971 Bekijk Berichten
                  Als je een goedkopere vindt, laat het me maar weten hoor! En 122 is meer dan genoeg vind ik persoonlijk...

De prijs is correct Wim .
                  En 122 pk in de Elise geeft meer fun dan in 99% van de wagens.

Succes met de verkoop !
                  Last edited by ; 24/11/2015, 09:39.

Comment

ha kijk, de wim zit hier ook precies. Da's lang geleden dat ik u nog eens gezien heb !
                    Tja, gij werkt teveel eh, daarmee dat gij daar weinig mee rijdt.
                    Succes met de verkoop !

Comment

Nogmaals, succes met de verkoop want het is een knappe Elise, maar te duur in mijn ogen, en ik vind 122 PK hierin echt te weinig.

Grts

Comment

Het is dan ook maar een vraagprijs he!.. Zakken kan nog altijd, stijgen is al wat moeilijker ;-)

Comment

2002 Lotus Elise S2 lhd

Het is dan ook maar een vraagprijs he!.. Zakken kan nog altijd, stijgen is al wat moeilijker ;-)
                          Heb de prijs toch ooit omhoog gedaan tijdens de verkoop.
                          We hadden een deal via mail.
                          Toen die kwam bleef die maar zagen om er nog wat af te krijgen tot het mij beu was en ik de weer de prijs vroeg zoals in de advertentie.
                          Dus het kan.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

verbaas me er ook altijd over hoeveel geld die nog staan, of vraagprijs ook = verkoopprijs dat komen we natuurlijk maar zelden te weten

die appelsien van toere was een 192pk dacht ik?
                            2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                              verbaas me er ook altijd over hoeveel geld die nog staan, of vraagprijs ook = verkoopprijs dat komen we natuurlijk maar zelden te weten

Ik maak daar geen geheim van hoor. Als m verkocht is, zal ik t hier posten.
                              122 pk is perfect voor een minimum kost aan verzekering, biv en jaarlijkse taksen... Als je dat vergelijkt met een Porsche is het minstens x 3-4 allemaal...

Grts

Comment

Koppakking al vervangen?
                                Daar staan die motoren van Rover destijds toch bekend om?
                                Niet dat ik hem wil kopen
                                Heb ook een MGF gehad met dezelfde motor erin. Was ook al leuk speelgoed dus kan me voorstellen dat zo'n Elise funfactor x2 is...
                                Dicht bij de grond, motor in je rug en blazen maar.
                                V60 Polestar

Comment

Nope, koppakking is nog perfect... Rustig warmrijden en mooi laten afkoelen doet wonderen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

192PK yep, was een super race karreke waar velen zich aan hebben mispakt, maar op de Radaillon kwam ik power tekort

Comment

pm
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

En... hij is al verkocht zeg! Hoe snel kan het gaan? en zeker met de winter in aantocht had ik het niet verwacht!
                                        Gemengde gevoelens wel... voor dat geld vind ik nooit meer zo'n super car! Altijd met een smile in gereden!
                                        Had de dochter geen wagen nodig gehad om te leren rijden, had ik m nooit weggedaan... maar 3 auto's en ne motor terwijl je er maar één permanent nodig hebt, zou wat te veel van t goeie zijn.

Comment

Working...
                                        X