Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1998 Cadillac Seville STS, 1ste eigenaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
    Dat had dan ook te maken met hun eigen ontwikkelde hydropneumatische vering, iets wat andere merken niet hebben gekopieerd, voor zover ik weet.
    Toch wel, Rolls-Royce kreeg toestemming van Citroën om ook de hydropneumatische vering te gebruiken. Tegen betaling uiteraard.

Comment

Excuus! Was zeker niet slecht bedoeld. Het blijft voor dat geld wel een dijk van een wagen. Die Amerikanen zijn atypisch, maar oh zo fijn. Ik heb nog altijd de beste herinneringen aan mijn pa zijn Park Avenue. Hij betaalt trouwens geen verkeersbelasting wegens zijn handicap. Dan worden die wagens wel interessant.

Comment

Ik weet niet hoe het bij de deze zit maar je had bij sommige modellen fwd en bij anderen rwd .
        Indien rwd kun je er beter mee gaan crossen in een bos of driften . Indien FWD export.

Comment

Wat zijn de reacties, of is hij al verkocht.

Comment

Wat zijn de reacties, of is hij al verkocht.
            Helaas, zo goed als niks. Een paar opkopers die hem voor de slacht willen kopen voor 500 euro... Helemaal geen reactie op mobile.de.

Iemand tips?

Comment

Sorry bobo, dat is geen perspraat, dat is gewoon zo.

Een auto met een te zachte vering ligt minder goed op de weg. Je hebt geen haarspeldbocht nodig om dat vast te stellen, en dit merk je heus wel op hoor, ook wanneer je geen sportprestaties als de norm neemt.
              onzin, iemand die iets van ophanging kent zal u zo zeggen dat op zich u veren alleen maar dienen om de auto van de grond te houden.
              verder heb je eerder harde veren nodig op vlakke ondergrond en korte circuits met scherpe bochten.
              maar in lange hoge snelheid bochten heb je liever zachte veren.

Verder kan je serieus de mist in gaan door stuggere veren onder een auto te steken waardoor heel de auto eerder dnst op de weg IPV dat de band de weg volgt.

Buiten dit alles maken schokdempers VEEL meer uit dan veren.

Comment

In de nieuwe Carros staat er een test van een Seville

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                  Heb nog een AG liggen met een test, ze waren toch vrij positief als het me goed voorstaat

Comment

Zo zonde amper 500 eur willen geven ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

kutrealiteit he, hoeveel perfect goeie karren verdwijnen in de schredder omdat niemand ze nog wil

Comment

Het is niet omdat niemand ze nog wil bobo
                        Wel omdat onze overheid het bezit ervan financieel buiten proportie bestraft
                        2.0 JTDm

Comment

Verkeersbelasting Duitsland. 338€.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                            Carros

Comment

Op mobile.de te koop zetten
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Moet daar toch verkoopbaar zijn he... Ik zou zon kar wel apprecieren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  kutrealiteit he, hoeveel perfect goeie karren verdwijnen in de schredder omdat niemand ze nog wil
                                  Ze zouden ze beter geven aan ons. Stuk voor stuk in een loods zetten en binnen x jaar inschrijven als odie...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    Ze zouden ze beter geven aan ons. Stuk voor stuk in een loods zetten en binnen x jaar inschrijven als odie...
                                    bedoel je als :
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                    X