Goh, die elektrische gremlins, daar hebben wij eigenlijk niet zo veel last van gehad. Al zeker niet met de Bose audio installatie. Die is gewoon nog altijd indrukwekkend. Wij hebben eerder last gehad met de ophanging achteraan, maar dat is nu opgelost met die passieve dempers.
De remmen zijn bij ons altijd meer dan krachtig genoeg geweest. Aangezien het een zware wagen met automaat is, gingen de remblokjes er wel redelijk snel door.
We houden reeds zijn vorige wagen bij, een Audi 100 uit 1986, de 5 cylinder, waar uiteindelijk heel het gezin wel enkele jaren mee gereden heeft. Onverwoestbaar, die auto. Zal nu ongeveer 400.000km op de klok hebben, en nog elk jaar een groene kaart op de keuring. Die zit al in het oldtimer taxregime, dus dat kost zo goed als niets. Helaas hebben we geen plaats om ook de Cadillac te stallen tot die er 25 (of 30) is.
De remmen zijn bij ons altijd meer dan krachtig genoeg geweest. Aangezien het een zware wagen met automaat is, gingen de remblokjes er wel redelijk snel door.
We houden reeds zijn vorige wagen bij, een Audi 100 uit 1986, de 5 cylinder, waar uiteindelijk heel het gezin wel enkele jaren mee gereden heeft. Onverwoestbaar, die auto. Zal nu ongeveer 400.000km op de klok hebben, en nog elk jaar een groene kaart op de keuring. Die zit al in het oldtimer taxregime, dus dat kost zo goed als niets. Helaas hebben we geen plaats om ook de Cadillac te stallen tot die er 25 (of 30) is.
Comment