Oorspronkelijk geplaatst door Vitus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1998 Cadillac Seville STS, 1ste eigenaar
Collapse
X
-
Excuus! Was zeker niet slecht bedoeld. Het blijft voor dat geld wel een dijk van een wagen. Die Amerikanen zijn atypisch, maar oh zo fijn. Ik heb nog altijd de beste herinneringen aan mijn pa zijn Park Avenue. Hij betaalt trouwens geen verkeersbelasting wegens zijn handicap. Dan worden die wagens wel interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenWat zijn de reacties, of is hij al verkocht.
Iemand tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenSorry bobo, dat is geen perspraat, dat is gewoon zo.
Een auto met een te zachte vering ligt minder goed op de weg. Je hebt geen haarspeldbocht nodig om dat vast te stellen, en dit merk je heus wel op hoor, ook wanneer je geen sportprestaties als de norm neemt.
verder heb je eerder harde veren nodig op vlakke ondergrond en korte circuits met scherpe bochten.
maar in lange hoge snelheid bochten heb je liever zachte veren.
Verder kan je serieus de mist in gaan door stuggere veren onder een auto te steken waardoor heel de auto eerder dnst op de weg IPV dat de band de weg volgt.
Buiten dit alles maken schokdempers VEEL meer uit dan veren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenIn de nieuwe Carros staat er een test van een Seville
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenIn de nieuwe Carros staat er een test van een Seville
Comment
-
Op mobile.de te koop zettenThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkutrealiteit he, hoeveel perfect goeie karren verdwijnen in de schredder omdat niemand ze nog wil
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk BerichtenZe zouden ze beter geven aan ons. Stuk voor stuk in een loods zetten en binnen x jaar inschrijven als odie...
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment