Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2001 BMW 525d touring E39

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ook nog even opmerken dat deze niet het welgekende 'pixelverlies' heeft. Enkel aan het eerste cijfer van de uuraanduiding in het midden zijn een 3tal pixels weg.
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

Ian kerel allez? Ik snap u echt soms niet ze.
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Oké wagen ziet er wel redelijk verzorgd uit en je beschrijft ook eerlijk de minpunten van de wagen, aangezien ik nu voor mijn e46 318d rond €900 verzekering betaal als 22 jarige ben ik wel een beetje terughoudend en moet ik me zeker informeren bij mijn makelaar of eventueel andere verzekeringsmaatschappijen. Moest dit qua meerprijs meevallen zou ik zeker eens komen kijken, als vroeg verjaardagscadeau voor mezelf . Die achtervering enig idee hoeveel kosten daaraan zijn, stoort dit?
        Hoeveelste eigenaar bent u?
        Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtrink Bekijk Berichten
          Oké wagen ziet er wel redelijk verzorgd uit en je beschrijft ook eerlijk de minpunten van de wagen, aangezien ik nu voor mijn e46 318d rond €900 verzekering betaal als 22 jarige ben ik wel een beetje terughoudend en moet ik me zeker informeren bij mijn makelaar of eventueel andere verzekeringsmaatschappijen. Moest dit qua meerprijs meevallen zou ik zeker eens komen kijken, als vroeg verjaardagscadeau voor mezelf . Die achtervering enig idee hoeveel kosten daaraan zijn, stoort dit?
          Grtz

Weet niet of je nog thuis woont, maar is er geen mogelijkheid om via je ouders te verzekeren? Heb dat ook zo gedaan toen ik nog thuis woonde (reed toen met een E36 320i 110kW)

Wat die luchtvering betreft: daar heb ik echt geen last van. Zakt alleen in na een dag stilstaan, maar eens je vertrekt hoor je de compressor de luchtbalgen terug oppompen en is er niks aan de hand. Ik heb de luchtbalgen al eens laten onderzoeken naar lekken met een zeepmengsel , maar er is toen niks gevonden.

Ik ben 3de eigenaar dacht ik. (eigenlijk 4de maar de vorige eigenaar heeft die maar even gehad, heeft die nooit ingeschreven want vond geen verzekering). Auto heeft eerst in GH Luxemburg gezeten en daarna vind ik een stempel van in Aarlen terug.
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Zie hier het zoekertje op kapaza. Staat daar te veel slechte dingen? Tips welkom

http://www.kapaza.be/nl/bmw/bmw-525d...-102332361.htm
            Ik zou de foto's die je recent nam bij het zoekertje plaatse vind ik veel aantrekkelijker.
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Grtz
              Het netwerk van Jongverzekerd zorgt er voor dat jongeren terecht kunnen bij een partner in de buurt voor een voordelige autoverzekering.
              2014 Bmw 118d Estorill //M
              2000 Bmw 320d
              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Ik woon alleen, verzekeren op naam van de ouders is toch ook niet ideaal?
                Heb inmiddels een offerte aangevraagd bij jongverzekerd.

Comment

Nee niet doen! Je wil geen ongeval hebben dan. Ik heb de luchtbalgen op mijn 525d laten vervangen en dat was iets van een 800 euro dacht ik. Wel bij officieel dealer dus goedkoper is best wel mogelijk.
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zijn toch echt wel ferme bakken.
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Zoekertje nog eens geupdated. Weet echt niet wat ik nu nog meer kan doen

Heb echt geen zin om deze auto mee te moeten geven aan een opkoper voor de prijs van het oud ijzer. Daar is hij nog veel te goed voor..

edit: valt mij trouwens op dat zoekertjes op kapaza véél meer worden bekeken dan op 2dehands.
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

Niks overhaasten. Je moet het ook wat tijd geven hé. Qua periode wellicht niet de meest ideale om te verkopen.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb op de mijne 2 biedingen binnen. En dat voor een veel te grote naft met veel te weinig vermogen. Moet jij uw diesel toch snel moeten verkocht krijgen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Ik heb op de mijne 2 biedingen binnen. En dat voor een veel te grote naft met veel te weinig vermogen. Moet jij uw diesel toch snel moeten verkocht krijgen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            De jouwe heeft dan ook minder dan de helft van de km's van die van mij Bij velen speelt dat een grote rol.. Ik heb nochtans wel een kleur die makkelijker zou moeten verkopen dan de jouwe.
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              De jouwe heeft dan ook minder dan de helft van de km's van die van mij Bij velen speelt dat een grote rol..
                              Daarom dat die ook heel dikwijls fameus terug gedraaid worden. Vooral bij de Duitse merken.

Comment

Eerste offerte binnen van een andere verzekeraar dan huidige, €1410 overdreven veel...

Comment

Eerste offerte binnen van een andere verzekeraar dan huidige, €1410 overdreven veel...
                                  Tjah, heb je wel een zescilinder onder uw gat.
                                  Denk niet dat je op uw eigen naam veel goedkoper zal vinden, ik zit bij Nuytten langs de Rijksweg in Roeselare die was toen ik (en ook mijn zus en ouders zijn ondertussen overgestapt) op zoek was stukken goedkoper dan andere.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                    Tjah, heb je wel een zescilinder onder uw gat.
                                    Denk niet dat je op uw eigen naam veel goedkoper zal vinden, ik zit bij Nuytten langs de Rijksweg in Roeselare die was toen ik (en ook mijn zus en ouders zijn ondertussen overgestapt) op zoek was stukken goedkoper dan andere.
                                    Maandag eens contact opnemen daar dan =), die van jongverzekered antwoorden blijkbaar niet via mail.

Comment

Zou het interessant zijn om deze auto ook eens in Nederland aan te bieden op marktplaats.nl? Of in Duitsland?
                                      BMW E61 525d LCI '09
                                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                                      Fiesta Red Edition '16

Comment

Ik heb hem net ook even op ikwilvanmijnautoaf.be aangemeld. Eens zien wat het hoogste bod is
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Ik heb hem net ook even op ikwilvanmijnautoaf.be aangemeld. Eens zien wat het hoogste bod is
                                          Een redelijk bod, tot ze komen kijken........ .

ze zijn ook zeer pushy. Enfin laat u niet doen das al, het is en blijft uw auto.
                                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Working...
                                          X