Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2011 BMW 525dA Touring

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Geen idee hoe dit zal evolueren qua BIV en verkeersbelasting maar het lijkt me niet dat dit goedkoper zal worden. Dit in combinatie met het enorme aanbod van dergelijke wagens lijkt me toch geen voordeel te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
      Hoewel dit een dijk van een wagen is, is de e38 toch nog een tikkeltje cooler en specialer
      Luxeprobleem!
      Ergens wel maar zo een wagen dient om mee te rijden en als het verbruik dan pijn gaat doen is het plezier er zo van af . Een E38 zullen ze vanaf de nieuwe regeling niet rap meer inschrijven .
      Als ik BEEMER was zou ik de e38 op een Vialle LPI systeem zetten en er gewoon van genieten tegen een zeer laag verbruik als er niet te veel kosten aan zijn voor de rest.
      Verkopen is hij wat te laat voor dan kan hij hem beter in de garage steken en later als oldtimer genieten.

Comment

Tegen dan hebben ze de grens naar 30 jaar opgetrokken denk ik. De E92 mag weg voor een F10 of F11, De 728i mag weg voor een E60. Zondag komt er iemand kijken om de E92 te kopen. Als die toehapt dan blijft de 728i. Er zijn geen kosten aan en LPI wil ik niet. Heb de afgelopen 1,5 jaar véél geld in de auto gestoken om hem technisch te vernieuwen. Forummer Muug daarentegen heeft interesse in de 728i. Hij heeft er al een aantal keren achter gemailed maar is nog volop aan het twijfelen denk ik.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Tegen dan hebben ze de grens naar 30 jaar opgetrokken denk ik. De E92 mag weg voor een F10 of F11, De 728i mag weg voor een E60. Zondag komt er iemand kijken om de E92 te kopen. Als die toehapt dan blijft de 728i. Er zijn geen kosten aan en LPI wil ik niet. Heb de afgelopen 1,5 jaar véél geld in de auto gestoken om hem technisch te vernieuwen. Forummer Muug daarentegen heeft interesse in de 728i. Hij heeft er al een aantal keren achter gemailed maar is nog volop aan het twijfelen denk ik.
          Hoe was het zondag? Heb je nog interesse in onze bmw?

Comment

Was een dochter die met haar papa en broer naar de auto kwamen kijken. De dochter was er werkelijk zot van. De vader wilde op dat moment kost wat kost de prijs omlaag halen en begon met allerlei praatjes die op niks sloegen. Zo zei hij oa dat de auto zijn comfort access niet werkte terwijl hij een comfort pack heeft en geen comfort access. Hij had kritiek op een beetje verf dat van de rand van de deur was (wellicht door de deur ergens tegen te duwen bij in en uit te stappen),... Hij wilde daarom 1000 euro van de prijs doen. Er waren zoveel kosten aan de auto... Na 3 kwartier twijfelen heb ik gezegd dat hij er maar is over moest nadenken. Mijn goesting was eigenlijk over om hem nog te verkopen . Dat hij er maar een 2de zoekt in een gelijkaardige staat.

Momenteel dus geen interesse. Moet nu ook wel zeggen dat ik ondertussen flink wat opzoekwerk gedaan heb, en de prijs van deze is wel stevig in combinatie met de kmstand.

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Was een dochter die met haar papa en broer naar de auto kwamen kijken. De dochter was er werkelijk zot van. De vader wilde op dat moment kost wat kost de prijs omlaag halen en begon met allerlei praatjes die op niks sloegen. Zo zei hij oa dat de auto zijn comfort access niet werkte terwijl hij een comfort pack heeft en geen comfort access. Hij had kritiek op een beetje verf dat van de rand van de deur was (wellicht door de deur ergens tegen te duwen bij in en uit te stappen),... Hij wilde daarom 1000 euro van de prijs doen. Er waren zoveel kosten aan de auto... Na 3 kwartier twijfelen heb ik gezegd dat hij er maar is over moest nadenken. Mijn goesting was eigenlijk over om hem nog te verkopen . Dat hij er maar een 2de zoekt in een gelijkaardige staat.

Momenteel dus geen interesse. Moet nu ook wel zeggen dat ik ondertussen flink wat opzoekwerk gedaan heb, en de prijs van deze is wel stevig in combinatie met de kmstand.
              Triestig affaire, best dat ge u niet laat doen
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Tja, bij mij was het andersom. Ooooh da's een knappe wagen. Amai die velgen zien er goed uit. Jezus, er zit geen enkele kras op de wagen. En vervolgens, tja meneer die staat wel duur voor een Mazda hé.

Comment

Is hierboven al gezegd, neem de prijs van een opkoper en doe er 1000-1500€ bij en zowel koper als verkoper gaan een goede zaak doen
                  2.0 JTDm

Comment

Niemand zegt dat hij voor dat geld weg moet, daarom dat ik vermeld dat de prijs bespreekbaar is. Elk degelijk bod kan besproken worden.

Comment

Wat geeft dit qua BIV en verkeersbelasting vanaf morgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                        Wat geeft dit qua BIV en verkeersbelasting vanaf morgen?
                        Als ik juist geweest ben:

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:689,98 EUR
                        De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.005,47 EUR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Tja, bij mij was het andersom. Ooooh da's een knappe wagen. Amai die velgen zien er goed uit. Jezus, er zit geen enkele kras op de wagen. En vervolgens, tja meneer die staat wel duur voor een Mazda hé.
                          Ongelofelijk... Bij mij spraken ze ook over cash geld dat ze bij hadden. Ik kan wel geloven dat mensen daarin trappen. Verkocht is verkocht denken ze dan.

@ cocona: ik vrees dat de zwaardere motorisaties het wel eens moeilijk gaan krijgen qua verkoop vanaf morgen.

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk Berichten
                            Als ik juist geweest ben:

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:689,98 EUR
                            De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.005,47 EUR

Dit krijg je niet meer verkocht in Vlaanderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Dit krijg je niet meer verkocht in Vlaanderen.
                              Tgo dat weet ik niet. 750/jaar of 1000/jaar is nu ook niet onoverkomelijk veel meer als je dat met aankoop incalculeert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                Tgo dat weet ik niet. 750/jaar of 1000/jaar is nu ook niet onoverkomelijk veel meer als je dat met aankoop incalculeert.
                                Vind ik ook uiteindelijk word een 3liter door een liefhebber gekocht en dat beetje meer jaarlijkse taks blijft betaalbaar.
                                Er zijn 2liters diesels die nu ook een +700euro aan jaarlijkse taks kosten en voor 300meer heb je een 3liter .

Comment

Voor wie zou twijfelen: nog steeds beschikbaar

Comment

Voor wie zou twijfelen: nog steeds beschikbaar
                                    Mooi interieur, goed onderhouden.

Wat is de huidige vraagprijs

Comment

Niemand zegt dat hij voor dat geld weg moet, daarom dat ik vermeld dat de prijs bespreekbaar is. Elk degelijk bod kan besproken worden.
                                      1000euro van de prijs leek mij dan toch een redelijk bod...
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

23.400€, maar is bespreekbaar natuurlijk.

Comment

23.400€, maar is bespreekbaar natuurlijk.
                                          is het niet beter dat je hier in dit topic de prijs vermeldt die je vader minimaal wilt? Bespreekbaar wilt voor veel mensen zeggen: we gaan van de vraagprijs 2000€ of meer afdoen, zien wat de verkoper zegt en hopelijk hapt hij toe (in de meeste gevallen natuurlijk niet). Op degerlijke manieren zou iedereen stukken minder frustraties hebben

Comment

Working...
                                          X