Geen idee hoe dit zal evolueren qua BIV en verkeersbelasting maar het lijkt me niet dat dit goedkoper zal worden. Dit in combinatie met het enorme aanbod van dergelijke wagens lijkt me toch geen voordeel te zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2011 BMW 525dA Touring
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenHoewel dit een dijk van een wagen is, is de e38 toch nog een tikkeltje cooler en specialer
Luxeprobleem!
Als ik BEEMER was zou ik de e38 op een Vialle LPI systeem zetten en er gewoon van genieten tegen een zeer laag verbruik als er niet te veel kosten aan zijn voor de rest.
Verkopen is hij wat te laat voor dan kan hij hem beter in de garage steken en later als oldtimer genieten.
Comment
-
Tegen dan hebben ze de grens naar 30 jaar opgetrokken denk ik. De E92 mag weg voor een F10 of F11, De 728i mag weg voor een E60. Zondag komt er iemand kijken om de E92 te kopen. Als die toehapt dan blijft de 728i. Er zijn geen kosten aan en LPI wil ik niet. Heb de afgelopen 1,5 jaar véél geld in de auto gestoken om hem technisch te vernieuwen. Forummer Muug daarentegen heeft interesse in de 728i. Hij heeft er al een aantal keren achter gemailed maar is nog volop aan het twijfelen denk ik.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenTegen dan hebben ze de grens naar 30 jaar opgetrokken denk ik. De E92 mag weg voor een F10 of F11, De 728i mag weg voor een E60. Zondag komt er iemand kijken om de E92 te kopen. Als die toehapt dan blijft de 728i. Er zijn geen kosten aan en LPI wil ik niet. Heb de afgelopen 1,5 jaar véél geld in de auto gestoken om hem technisch te vernieuwen. Forummer Muug daarentegen heeft interesse in de 728i. Hij heeft er al een aantal keren achter gemailed maar is nog volop aan het twijfelen denk ik.
Comment
-
Was een dochter die met haar papa en broer naar de auto kwamen kijken. De dochter was er werkelijk zot van. De vader wilde op dat moment kost wat kost de prijs omlaag halen en begon met allerlei praatjes die op niks sloegen. Zo zei hij oa dat de auto zijn comfort access niet werkte terwijl hij een comfort pack heeft en geen comfort access. Hij had kritiek op een beetje verf dat van de rand van de deur was (wellicht door de deur ergens tegen te duwen bij in en uit te stappen),... Hij wilde daarom 1000 euro van de prijs doen. Er waren zoveel kosten aan de auto... Na 3 kwartier twijfelen heb ik gezegd dat hij er maar is over moest nadenken. Mijn goesting was eigenlijk over om hem nog te verkopen . Dat hij er maar een 2de zoekt in een gelijkaardige staat.
Momenteel dus geen interesse. Moet nu ook wel zeggen dat ik ondertussen flink wat opzoekwerk gedaan heb, en de prijs van deze is wel stevig in combinatie met de kmstand.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenWas een dochter die met haar papa en broer naar de auto kwamen kijken. De dochter was er werkelijk zot van. De vader wilde op dat moment kost wat kost de prijs omlaag halen en begon met allerlei praatjes die op niks sloegen. Zo zei hij oa dat de auto zijn comfort access niet werkte terwijl hij een comfort pack heeft en geen comfort access. Hij had kritiek op een beetje verf dat van de rand van de deur was (wellicht door de deur ergens tegen te duwen bij in en uit te stappen),... Hij wilde daarom 1000 euro van de prijs doen. Er waren zoveel kosten aan de auto... Na 3 kwartier twijfelen heb ik gezegd dat hij er maar is over moest nadenken. Mijn goesting was eigenlijk over om hem nog te verkopen . Dat hij er maar een 2de zoekt in een gelijkaardige staat.
Momenteel dus geen interesse. Moet nu ook wel zeggen dat ik ondertussen flink wat opzoekwerk gedaan heb, en de prijs van deze is wel stevig in combinatie met de kmstand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenWas een dochter die met haar papa en broer naar de auto kwamen kijken. De dochter was er werkelijk zot van. De vader wilde op dat moment kost wat kost de prijs omlaag halen en begon met allerlei praatjes die op niks sloegen. Zo zei hij oa dat de auto zijn comfort access niet werkte terwijl hij een comfort pack heeft en geen comfort access. Hij had kritiek op een beetje verf dat van de rand van de deur was (wellicht door de deur ergens tegen te duwen bij in en uit te stappen),... Hij wilde daarom 1000 euro van de prijs doen. Er waren zoveel kosten aan de auto... Na 3 kwartier twijfelen heb ik gezegd dat hij er maar is over moest nadenken. Mijn goesting was eigenlijk over om hem nog te verkopen . Dat hij er maar een 2de zoekt in een gelijkaardige staat.
Momenteel dus geen interesse. Moet nu ook wel zeggen dat ik ondertussen flink wat opzoekwerk gedaan heb, en de prijs van deze is wel stevig in combinatie met de kmstand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenWat geeft dit qua BIV en verkeersbelasting vanaf morgen?
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:689,98 EUR
De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.005,47 EUR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, bij mij was het andersom. Ooooh da's een knappe wagen. Amai die velgen zien er goed uit. Jezus, er zit geen enkele kras op de wagen. En vervolgens, tja meneer die staat wel duur voor een Mazda hé.
@ cocona: ik vrees dat de zwaardere motorisaties het wel eens moeilijk gaan krijgen qua verkoop vanaf morgen.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk BerichtenAls ik juist geweest ben:
De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:689,98 EUR
De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.005,47 EUR
Dit krijg je niet meer verkocht in Vlaanderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDit krijg je niet meer verkocht in Vlaanderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenTgo dat weet ik niet. 750/jaar of 1000/jaar is nu ook niet onoverkomelijk veel meer als je dat met aankoop incalculeert.
Er zijn 2liters diesels die nu ook een +700euro aan jaarlijkse taks kosten en voor 300meer heb je een 3liter .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk BerichtenVoor wie zou twijfelen: nog steeds beschikbaar
Wat is de huidige vraagprijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk BerichtenNiemand zegt dat hij voor dat geld weg moet, daarom dat ik vermeld dat de prijs bespreekbaar is. Elk degelijk bod kan besproken worden.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk Berichten23.400€, maar is bespreekbaar natuurlijk.
Comment
Comment