Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2011 BMW 525dA Touring

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
    is het niet beter dat je hier in dit topic de prijs vermeldt die je vader minimaal wilt? Bespreekbaar wilt voor veel mensen zeggen: we gaan van de vraagprijs 2000€ of meer afdoen, zien wat de verkoper zegt en hopelijk hapt hij toe (in de meeste gevallen natuurlijk niet). Op degerlijke manieren zou iedereen stukken minder frustraties hebben
    Dit verdient een quote!
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Prijsonderhandelen is een spel hé, een gok aan beide kanten.

Waarom zou hij zijn mininumprijs moeten vermelden?
      Dan geef je iedere onderhandelingsmarge weg, want waarom zou een geïnteresseerde koper dan nog méér bieden als hij weet dat de verkoper voor minder bereid is te settelen.

Comment

Het best neem je volgens mij een prijs die beperkt bespreekbaar is.

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
          Prijsonderhandelen is een spel hé, een gok aan beide kanten.

Waarom zou hij zijn mininumprijs moeten vermelden?
          Dan geef je iedere onderhandelingsmarge weg, want waarom zou een geïnteresseerde koper dan nog méér bieden als hij weet dat de verkoper voor minder bereid is te settelen.
          indien je de wagen op autoscoot en dergelijk zet, geef ik je 100% gelijk. Mensen hebben geen zicht op de "verkoophistorie" van de wagen. Specifiek bij de TS, wagen stond initieel al duurder, wagen heeft voor in Belgie verkocht te worden al redelijk veel kilometers, er is al een prijsdaling geweest, taxen op deze wagen zijn duurder geworden, dus deze wagen is terug een stuk oninteressanter geworden op die korte tijd. Hier lezen ook genoeg mensen mee en mijn ervaring op dit forum en op andere fora is dat mensen hun wagens initieel altijd vééééél te duur zetten in de hoop om die éne zot te vinden, maar dergelijke mensen vergeten wel dat ze op een autoforum zitten. Daarom gaf ik het gewoon het advies: vermeld (enkel hier op dit forum) de minimum verkoopprijs die absoluut niet meer onderhandelbaar is. Denk dat de kans dat iemand van autoforum hem dan koopt, veel groter is dan wanneer nu terug een onderhandelbare (te dure) prijs wordt vermeld.

Comment

Vraag gewoon het dubbel, dan is de koper achteraf tevreden dat hij hem aan de helft van de prijs heeft gehad

Comment

indien je de wagen op autoscoot en dergelijk zet, geef ik je 100% gelijk. Mensen hebben geen zicht op de "verkoophistorie" van de wagen. Specifiek bij de TS, wagen stond initieel al duurder, wagen heeft voor in Belgie verkocht te worden al redelijk veel kilometers, er is al een prijsdaling geweest, taxen op deze wagen zijn duurder geworden, dus deze wagen is terug een stuk oninteressanter geworden op die korte tijd. Hier lezen ook genoeg mensen mee en mijn ervaring op dit forum en op andere fora is dat mensen hun wagens initieel altijd vééééél te duur zetten in de hoop om die éne zot te vinden, maar dergelijke mensen vergeten wel dat ze op een autoforum zitten. Daarom gaf ik het gewoon het advies: vermeld (enkel hier op dit forum) de minimum verkoopprijs die absoluut niet meer onderhandelbaar is. Denk dat de kans dat iemand van autoforum hem dan koopt, veel groter is dan wanneer nu terug een onderhandelbare (te dure) prijs wordt vermeld.
              Zo heb ik ook mijn 320d coupe via dit forum gekocht. Het is een gouden tip...

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

wagen heeft voor in Belgie verkocht te worden al redelijk veel kilometers
                Is een gemiddelde, zeker nog goed verkoopbare kilometerstand.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                  Is een gemiddelde, zeker nog goed verkoopbare kilometerstand.

De kilometerstand is nog goed te doen inderdaad, het is ook een 3L he, die zijn pas ingereden aan die km stand.

Fiscaal gezien is deze veel minder interessant voor België met de nieuwe regeling sinds dit jaar.

Comment

is het niet beter dat je hier in dit topic de prijs vermeldt die je vader minimaal wilt? Bespreekbaar wilt voor veel mensen zeggen: we gaan van de vraagprijs 2000€ of meer afdoen, zien wat de verkoper zegt en hopelijk hapt hij toe (in de meeste gevallen natuurlijk niet). Op degerlijke manieren zou iedereen stukken minder frustraties hebben
                    Dit.Ben ook aan het rondkijken voor de opvolger van de cabbie,en deze is inderdaad heel stevig geprijsd .

Comment

SOLDEN!

22.000€ voor dit prachtexemplaar!

Comment

Had je dit bod al niet via order66 van het forum?

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Had je dit bod al niet via order66 van het forum?
                          Nee...

Comment

Ah dan heb ik het verkeerd begrepen want hij had hier toch geplaatst

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            1000euro van de prijs leek mij dan toch een redelijk bod...

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Ah dan heb ik het verkeerd begrepen want hij had hier toch geplaatst
                              Aah, dat was een bod...

Comment

Volgens mijn berekening zou hier een BIV op staan van circa €710,00 en een jaarlijkse taks van €766,00? ;(

Ik ben aan het uitkijken naar aan grotere gezinswagen om dan vooral de vakanties aan te gaan... Wat is het verbruik van deze wagen in werkelijkheid?
                                Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                  Volgens mijn berekening zou hier een BIV op staan van circa €710,00 en een jaarlijkse taks van €766,00? ;(

Ik heb nog geen enkele simulatie van een 3L diesel gezien waar de verkeersbelasting minder dan €900 was.

Ik denk dat dit veel correcter is al is de BIV wel aan de lage kant:

Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk Berichten
                                  Als ik juist geweest ben:

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:689,98 EUR
                                  De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.005,47 EUR

Comment

Is die simulatietool op de site van Vlaanderen al up to date?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cocona Bekijk Berichten
                                      SOLDEN!

22.000€ voor dit prachtexemplaar!

Mijn 320d coupe is net verkocht. Doe eens een voorstel, via pm (?).

Om een idee te geven ben net een fully loaded 520d gaan bekijken met enorm extreem veel opties (head up display, camera's, automatisch parkeren, automatische trekhaak, navi prof, optionele hifi, automaat, comfortstoelen, EDC, 2 sets alu's,... op. 120000kms voor 24000 euro van 2012. Geen krassen, deuken, beschadigingen, van 1ste eigenaar, volledige onderhoudsboek en net onderhoud gehad.

Overtuig mij om voor de wagen van je vader te gaan met een voorstel dat ik niet kan weigeren .

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                                        Ik ben aan het uitkijken naar aan grotere gezinswagen om dan vooral de vakanties aan te gaan...
                                        Daar is de 250D perfect geschikt voor.

Comment

Mijn 320d coupe is net verkocht. Doe eens een voorstel, via pm (?).

Om een idee te geven ben net een fully loaded 520d gaan bekijken met enorm extreem veel opties (head up display, camera's, automatisch parkeren, automatische trekhaak, navi prof, optionele hifi, automaat, comfortstoelen, EDC, 2 sets alu's,... op. 120000kms voor 24000 euro van 2012. Geen krassen, deuken, beschadigingen, van 1ste eigenaar, volledige onderhoudsboek en net onderhoud gehad.

Overtuig mij om voor de wagen van je vader te gaan met een voorstel dat ik niet kan weigeren .
                                          Is aan u om uw bod te doen, zijn prijs staat hier net boven...

Comment

Working...
                                          X