Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2004 Volvo V70 2.4D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2004 Volvo V70 2.4D

Te koop aangeboden:

Volvo V70 bouwjaar 2004 2.4D 124PK
    215000 KM
    Zwart Metallic. Deze wordt nog onderhanden genomen, om de krasjes weg te werken.
    Beige lederen interieur
    High Premium sound/ inclusief de ingebouwde telefoon.
    Electrische spiegels
    Parkeersensoren achteraan.
    Verwarmde zetels vooraan.

Gebruikerssporen zijn natuurlijk aanwezig, maar indien hij eens goed gepolierd wordt, zijn het enkel de velgen die schade hebben.
    Software moet geupdated wordt, aangezien mijn schoonvader altijd het onderhoud deed, staat de boordcomputer vol met opmerkingen dat dit niet werkt, dat dat niet werkt, dat de onderhoudsbeurt overtijd is blabla.

Navigatiesysteem is uitgeschakeld,omdat we zijn overgeschakeld op een Garmin, maar moet enkel een zekering plaatsen, en eventueel updaten.

Idem voor Alarmsysteem. Hier hebben we de zekering verwijderd aangezien onze katten altijd in de auto kropen, langs onder tijdens de winter en zodoende constant het alarm activeerde.

Gekeurd tot september 2016, zonder opmerking.

Banden nog oke voor 75%.

Foto's volgen nog.

Vraagprijs: 3500 euro.

ik snap dat nooit. Laat dan een update doen en zorg dat de foutmeldingen weg zijn. . . Ik zou in elk geval zo een wagen niet durven kopen. Zelfs aan de dure kant dan als hij niet helemaal in orde staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danny M Bekijk Berichten
      ik snap dat nooit. Laat dan een update doen en zorg dat de foutmeldingen weg zijn. . . Ik zou in elk geval zo een wagen niet durven kopen. Zelfs aan de dure kant dan als hij niet helemaal in orde staat.
      Gaat nog gedaan worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danny M Bekijk Berichten
        Heb de zelfde meening. Zeker met de nieuwe taksen die er gaan komen...

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
        RIP Den borre!

Comment

ik zou er dan niet te lang mee wachten als ik jou of je schoonvader was. Vanaf januari ga je dit inderdaad nog moeilijk verkocht krijgen.

Comment

indien de fouten er uit gehaald worden wel interesse, mits keuring voor verkoop. Welke omgeving? Eventueel link naar verkoopsite of tel nr? Mvg

Comment

Keuring voor verkoop wordt enkel gedaan indien de fouten oplossen niet te duur gaat zijn. Op dit moment is de goedkoopste V70 op Autoscout 2999 euro, maar die heeft 390k km. Dus ik vind dat we ondanks de minder goede eigenschappen op dit moment nig redelijk qua prijs zitten. En ik ben 100% eerlijk geweest. Er is inderdaad wat werk aan, maar als dit als de achter de rug is, heb je wel nog een wagen, waar je 100K mee verder kunt. Ik had ook kunnen doen alsof mijn neus bloed, maar voor autoforum wil ik ,og wel eerlijk zijn. Tegen een export handelaar zou ik in alle talen gezwegen hebben.

Comment

Ja oké maar in die van 3000€ zullen wel geen fouten zitten. En in België is +200k km of +300k geen verschil. Alles boven de 150k is voor de meeste te veel. Aan die bakken heb je als je goed het onderhoud doet toch elk jaar een paar duizend euro kosten. Heb een tijdje op een gestaan met 350k kon hem kopen voor 2300€ leer, schuifdaken, geüpdate gps,... Die laten staan omdat er aan die wagen toch veel mogelijke kosten waren. Zeer leuke wagens om mee te rIjden. Maar aan die km stand geen wonderen verwachten. Je eerlijkheid is mooi maar schrikt mensen af. Onderhoud uit de boordcomputer wissen kan wss zelfs met een bepaalde combinatie van handelingen.
                RIP Den borre!

Comment

Grote onkosten? Tot nu toe de enige grote onkost die we hebben gehad, was distributieriem vervangen. Probleem is dat als je naar een garage gaat ze altijd wel een onkost vinden. Zo haperde onze achterste ruitenwisser in het begin regelmatig. Tsja, zei officiele dealer, dat wordt een nieuwe ruitenwisser motor. Kost zonder plaatsing 250 euro. Mijn schoonvader spoot vanaf dan 1x per 2 maanden WD40 in het gat waarde achterste wisser uitkomt. Nooit geen probleem mee gehad. En het is niet omdat het onderhoud niet bij een dealer werd gedaan, dat het daarom minder goed werd gedaan. Mijn schoonvader heeft een Triumph Spitfire volledig van 0 gerestaureerd, dus hij kent wel iets van auto's.

Nu goed, het is niet dat we een andere wagen of zo kopen, dat we perse 3500 moeten hebben. Maar als de kosten-baten analyse negatief is, dan mag hij goedkoper weg.

Comment

Vind dit eigenlijk de laatste knappe V70. 't Model erna is te rond qua vormen. Een V70 moet vierkantig en rechthoekig zijn! En de achterlichten moeten verticaal staan en rechthoekig zijn naast het kofferdeksel, en niet zoals bij de opvolger in 2 delen waarvan er een stuk in het kofferdeksel zit.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Lees maar eens rond je hoeft niet lang te zoeken voor je verhalen leest dat het onderhoud meer begint te kosten naar mater er kms bij komen.
                      RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                        Lees maar eens rond je hoeft niet lang te zoeken voor je verhalen leest dat het onderhoud meer begint te kosten naar mater er kms bij komen.
                        Ik heb van 220.000km naar 290.000km nochtans alleen maar normaal onderhoud moeten betalen.. Op internet staan ook alleen maar slechte verhalen.
                        BMW E61 525d LCI '09
                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                        Fiesta Red Edition '16

Comment

Dat is waar moest ik werken en een vast inkomen hebben zou ik dat wel gedaan hebben. Maar als student toch nog wat kijken. Maar het is nu ook eenmaal hoe de doorsnee belg en auto ziet met veel kms op de teller. En zelf onderhoud doen is goed voor je zelf. Maar achteraf is je wagen wel minder waard. Omdat je geen onderhoudshitoriek hebt.
                          RIP Den borre!

Comment

Shop for New Auto Parts at 1AAuto.com http://1aau.to/c/336/4/ToolsIn this video, 1A Auto shows you how to check your check engine light codes, and offers som...
                            2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              Ik heb van 220.000km naar 290.000km nochtans alleen maar normaal onderhoud moeten betalen.. Op internet staan ook alleen maar slechte verhalen.
                              Nu niet om je persoonlijk aan te vallen maar aan jouw wagen waren wel nog wat kosten hé . Ik moet toegeven dat ik aan mijn auto's altijd wel wat kosten gehad heb. Als je geen kosten wil, dan moet je een nieuwe auto kopen. En dan nog...
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Nu niet om je persoonlijk aan te vallen maar aan jouw wagen waren wel nog wat kosten hé . Ik moet toegeven dat ik aan mijn auto's altijd wel wat kosten gehad heb. Als je geen kosten wil, dan moet je een nieuwe auto kopen. En dan nog...
                                Er zijn nu inderdaad wel een aantal dingen die mankeren, maar in mijn ogen zijn die niet noodzakelijk De auto rijdt en doet dat goed, en dat is het voornaamste
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                  Er zijn nu inderdaad wel een aantal dingen die mankeren, maar in mijn ogen zijn die niet noodzakelijk De auto rijdt en doet dat goed, en dat is het voornaamste
                                  Net hetzelfde hier. Auto rijdt goed, heeft een grote laadruimte, redelijk zuinig, en er zijn inderdaad wat kleine dingen die mankeren. Maar zoals al is gezegd doe die niets af aan het rijplezier van de wagen. En het zijn geen storende mankementen. Mijn vrouw krijgt voorlopig een wagen van het werk, dus zoals gezegd, als die mankementen zeggen en schrijven 500 euro gaan kosten om te laten herstellen, dan mag hij goedkoper weg.

Enkele foto's: DSC02608.jpg DSC02611.jpg DSC02613.jpg DSC02614.jpg, zal morgen of zo foto's posten als ie eens zuiver is

Comment

maar dan is het dus zowiezo zonder keuring?

Comment

Zal eens overleggen met de vrouw. Moet eerst sowieso een garage contacteren om te zien hoeveel die kleine mankementjes me gaan kosten. Als het niet overdreven is, worden die wel opgelost.

Comment

ok. Wel serieuze interesse, indien het voor januari kan. Anders kost de wagen een pak extra aan taks

Comment

Working...
                                        X