Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2004 Volvo V70 2.4D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zie dat je van Gent bent.
    Ga anders es bij een onafhankelijke volvo garage en laat de auto gewoon es aan de computer hangen.
    Ik denk bvb aan Caryncar in Lovendegem en garage Chris is Deinze.

Een dikke 2 jaar terug heb ik mijn volvo 2.4 ook proberen verkopen met 120000km, 4 jaar oud, onderhoudsboekjes erbij.
    Maar omdat het een 2.4 was waren er echt weinig geïnteresseerden of toch niet voor een serieuze prijs.
    Uiteindelijk aan het gepensioneerde kunnen verkopen voor 750 euro meer dan de exportprijs.
    Dus zowiezo rekening mee houden dat als je de auto echt weg wil dat je maar de exportprijs of net iets erboven zal krijgen.

Comment

Net een andere gekocht. Dus voor mij hoef je het al niet meer te doen succes wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
        Ja oké maar in die van 3000€ zullen wel geen fouten zitten. En in België is +200k km of +300k geen verschil. Alles boven de 150k is voor de meeste te veel. Aan die bakken heb je als je goed het onderhoud doet toch elk jaar een paar duizend euro kosten. Heb een tijdje op een gestaan met 350k kon hem kopen voor 2300€ leer, schuifdaken, geüpdate gps,... Die laten staan omdat er aan die wagen toch veel mogelijke kosten waren. Zeer leuke wagens om mee te rIjden. Maar aan die km stand geen wonderen verwachten. Je eerlijkheid is mooi maar schrikt mensen af. Onderhoud uit de boordcomputer wissen kan wss zelfs met een bepaalde combinatie van handelingen.
        Lees maar eens rond je hoeft niet lang te zoeken voor je verhalen leest dat het onderhoud meer begint te kosten naar mater er kms bij komen.
        You're one of them!!!

Ik heb al genoeg V70's versleten tot tegen de 300 000 km om te weten hoe weinig kosten er aan komen tussen 0 en 250 000 km. Ik kan het alleen maar aanraden.

Oorspronkelijk geplaatst door Danny M Bekijk Berichten
        Net een andere gekocht. Dus voor mij hoef je het al niet meer te doen succes wel.
        Wat is het geworden als ik even nieuwsgierig mag zijn?

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik zeg het als ik een vaste job had ja maar als student heb ik liever niet te veel kosten. En aan zoon km stand kan dat altijd. En voor mijn bankrekening speel ik liever op veilig.
          RIP Den borre!

Comment

Ik zeg het als ik een vaste job had ja maar als student heb ik liever niet te veel kosten. En aan zoon km stand kan dat altijd. En voor mijn bankrekening speel ik liever op veilig.
            Ben jij Danny M ook? Dubbelaccount.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dat snap ik wel. Maar aan de andere kant kun je iets aan de hand krijgen, waar jij helemaal niet de oorzaak van bent, en dat je ook in de onkosten jaagt. Mijn schoonouders hebben 2x op 1 jaar een ongeluk gehad, beide keren niet in fout, maar wel steeds onnodige kosten. 1x zelfs een andere auto moeten kopen omdat hun wagen toen te oud was om herstelling te rechtvaardigen.

Comment

Geen dubbel acount druk weekend geweest. Iets totaal anders. Vriend van men vader deed zijn peugeot 307 weg voor mooie prijs. Met nieuwe koppeling, nieuwe turbo, nieuwe. . . . Dus normaal hele tijd geen zware kosten. Maar ik blijf fan van de volvo.

Comment

Hopelijk vind je snel een nieuw baasje voor hem succes

Comment

kameraad heeft 2 dagen geleden nieuwe motor in zijn RX-8 leggen. 7800 euro( wij verklaarden hem natuurlijk voor zot.) Vandaag rammen ze hem in zijn flank... Wil maar zeggen, dat men zoiets niet steeds in de hand heeft.

Comment

Als je 18 jaar bent en nog studeert zou ik voorstellen om iets anders te kopen. Of je ouders ervan te overtuigen dat je absoluut een Volvo nodig hebt als beginnende chauffeur, voor je eigen veiligheid en die van anderen welteverstaan!

@ Topicstarter: ik vermoed dat het een rokersvoertuig is?
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                        Als je 18 jaar bent en nog studeert zou ik voorstellen om iets anders te kopen. Of je ouders ervan te overtuigen dat je absoluut een Volvo nodig hebt als beginnende chauffeur, voor je eigen veiligheid en die van anderen welteverstaan!

Jammer genoeg wel ja. Er werd wel steeds met venster open gereden, indien er een sigaret werd gerookt, wat niet continue gebeurde, aangezien er geen asbak aanwezig is. Ik zelf ben geen roker meer, en ik kan niet zeggen dat je last hebt van de geur. Soms kun je in een wagen stappen en doodvallen van de sigarettengeur, maar dit is hier niet het geval. En het is nu niet omdat het mijn wagen is, dat ik het zeg, maar je hebt er echt geen last van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                          Jammer genoeg wel ja. Er werd wel steeds met venster open gereden, indien er een sigaret werd gerookt, wat niet continue gebeurde, aangezien er geen asbak aanwezig is. Ik zelf ben geen roker meer, en ik kan niet zeggen dat je last hebt van de geur. Soms kun je in een wagen stappen en doodvallen van de sigarettengeur, maar dit is hier niet het geval. En het is nu niet omdat het mijn wagen is, dat ik het zeg, maar je hebt er echt geen last van.
                          Niet om tegen je winkel in te praten, maar als niet roker riek je zoiets altijd.
                          Ben zo ook eens naar een wagen gaan zien die ongeveer dezelfde uitleg gaf als jou, en die dan ook nog eens binnen is geweest om die rook eruit te krijgen. Toch rook ik het nog.
                          Wat wel is, is dat je het op termijn (zo goed als) niet meer ruikt uit gewoonte als je er constant mee rijdt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten

Het is niet van auto krijgen. Ik heb al een auto en heb wel een zwak voor zoon v70. Maar geraak nooit optijd van mijn Puma af om voor het einde van het jaar nog een diesel te kunnen inschrijven.
                            RIP Den borre!

Comment

Hier ook heel erg tevreden van 218k naar 260k gereden in een V70 2.4D (and counting). Oerdegelijk.
                              3500 is geen geld voor zo'n auto (het gaat hier trouwens niet om een basismodel, zie openingspost, dus dat is ook altijd fijn meegenomen).
                              @ Jonas. Als student zou ik me eerder zorgen maken om parkeerkosten dan om onderhoud van een V70 met een 'hoge' km-stand....

Comment

Ik heb al een auto en heb wel een zwak voor zoon v70.
                                Mag je dan niet met je zoon zijn Volvo rijden ? ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  Mag je dan niet met je zoon zijn Volvo rijden ? ...
                                  Sorry, mijn fout zo'n Volvo beter.
                                  RIP Den borre!

Comment

Sorry, mijn fout zo'n Volvo beter.

Wat is er beter aan zo'n Volvo?

Comment

Working...
                                    X