Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1972 Fiat 500L

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 1972 Fiat 500L

Hoi,

Bij deze verkoop ik mijn Fiat 500 uit 1972. Komt met Nederlandse exportpapieren (origineel kenteken / uitvoerbewijs deel 1 en 2 / kortom alles wat je nodig heb ter inschrijving).

Vrijblijvend te komen bekijken.

Voor de snelle beslisser kan er nog wat af. Ik verander van oldtimer als van onderbroek en er staat toch iets anders (voor mij persoonlijk leuker) te wachten.

Te zien op de volgende link:

Fiat 500 ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Groeten,
    Wannes

Leuk 500tje! Rood interieur is echt knap
    Wat is de leuke opvolger?

Comment

Heb je er zelf dan eigenlijk mee gereden?
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Herkenbaar dat nogal snel van oldtimer veranderen.(Om het jaar, half jaar of soms 2 maanden)
        Iets dat uit Nederland komt staat meestal op exportkenteken dan kan er 14 dagen mee rond rijden.
        En tegen dan ben je weeral op zoek naar iets anders, laat je die effe staan om dan te constateren dat je die beter weg doet en voor die "nieuwe" oldtimer gaat.

Comment

Ik ben van het principe dat als het mooi weer wordt ik een oldtimer wil staan hebben naast m'n dagelijks vervoer en oude motoren. Altijd leuk om een raampje open te en je arm er te laten uithangen met de oude geur van alles erbij.
          Ik heb reeds een 500'tje gehad (nu reeds die van Elio), dan een Mustang '65 coupe V8 en deze opnieuw verkocht daar ik een '66 fastback wou aanschaffen. Echter geen geheimpje dat de fastback een pak duurder is. In afwachting hiervan wou ik zeker zijn dat ik tijdelijks iets heb staan, opnieuw, dat als het mooi weer is ik kan gaan rijden.

Ik wacht dan ook met ze inschrijven tot de lente er is. Dus blijft eigenlijk constant te koop, als ik m'n prijs krijg (licht bespreekbaar).

@ Beemer, zelf ondertussen een 60km mee gereden (verzekerd voor een dagje met andere platen, I know niet 100% legaal) en gaat echt lekker.

@Icevolvo, ben er rotsvast van overtuigd dat de '66 fastback 'mijn' oldtimer bij voorkeur is, vandaar

Bij deze, vrijblijvend te testen / komen kijken .

Groetjes,
          Wannes

Comment

Ze is verkocht (via tweedehands.be), topic mag weg.

Bedankt Autoforum!

Groeten,
            Wannes

Comment

Working...
            X