Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Fiat 500 Cabrio by Gucci (collector's item)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2012 Fiat 500 Cabrio by Gucci (collector's item)

Fiat 500 Cabrio Gucci Edition (Twinair 85) te koop. (gelimiteerde versie en niet meer te koop)

Verzamelstuk
    Opgelet, de Fiat 500 By Gucci is een echt collector's item. Bestellen kon enkel via een bepaalde periode en kan niet meer besteld worden.

Exclusieve Fiat 500 cabrio by Gucci in het unieke glanzende parellak zwart

Bouwjaar: oktober 2012
    Aantal km: 18.900km
    Carrosserietype: Cabriolet
    Transmissie: Manueel
    Brandstof: Benzine
    Motor: TwinAir motor met 85 pk
    Brandstofverbruik: 4 liter/100 km - 95 gram CO2/km
    Bekleding: Volledig Gucci leder (zwart+wit)
    Buitenkleur: zwart glanzende parellak
    Beschikbaar: direct

Opties en accessoires
    ABS, Airbag bestuurder, Airbag passagier, Zijairbags, ECC, ESP, Eco-modus, boordcomputer, Automatische airconditioning, Bluetooth, radio, CD, MP3, USB, Aux, Blue&Me systeem, navigatiesysteem, centrale vergrendeling, dagrijlichten, Electrische ruiten, Handsfree, verstelbaar multifunctioneel lederen stuurwiel, Make-up spiegels, deelbare achterbank, prachtige lederen Gucci shimma bekleding , met onderhoudshistoriek, Mistlampen, Niet-rokersvoertuig, Parkeersensoren, Zij-airbags, Chrome spiegelkappen en andere verchroomde accenten, dashboard met coating, Gucci logo achteraan en op de B-pilaar, Gucci 16? velgen met een onmiskenbaar retrodesign, Gucci versnellingspook, Gucci veiligheidsgordels in groen-rode kleur, Electrische cabriokap (met windstop) in Gucci kleuren, Gucci portierstijlen, Achterklep met cursieve Gucci-handtekening, Gucci sleutelhoes, Gucci vloermatten, Gucci-pakket met leuke Gucci accessoires, Onderhoudsboekje bij officiële Fiat garage, ongevalvrij, Eerste eigenaar,

Perfecte en absolute nieuwstaat.

! Exclusief & collector’s item!

Prijs: 14.900€
    Last edited by besired; 05/02/2016, 19:17.

Last edited by besired; 08/01/2016, 09:05.

Comment

Last edited by besired; 08/01/2016, 09:06.

Comment

Fiat 500C by Gucci on Tour - Saint Tropez

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

JLo en el Fiat 500 Gucci

JLo se subió al Fiat 500 Gucci para este genial comercial.*El equipamiento puede variar en cada país.
        Last edited by besired; 22/12/2015, 11:49.

Comment

Last edited by besired; 08/01/2016, 09:07.

Comment

Last edited by besired; 08/01/2016, 09:08.

Comment

Collectors item. Lol 😂

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Je kunt hem niet meer krijgen in de officiële fiat verdeelpunten.
                Beperkte oplage geweest...

Verzamelstuk
                Opgelet, de Fiat 500 By Gucci is een echt collector's item. Bestellen kan van 1 april tot en met 30 juni en uitsluitend via de website www.500bygucci.com.

Bron: Vroom.be

LOL

Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                Collectors item. Lol 

Last edited by besired; 22/12/2015, 18:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                  Collectors item. Lol 

Inderdaad, dit is helemaal geen collectors item. Leuk dat iemand hem zo wil verkopen maar het zal niet pakken denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Inderdaad, dit is helemaal geen collectors item. Leuk dat iemand hem zo wil verkopen maar het zal niet pakken denk ik.
                    Er waren 3 maanden om deze auto te bestellen en dit enkel via een website opgezet door Fiat en Gucci.

Je ziet deze ZELDEN rijden, laat staan 2dehands te vinden en dan nog eens in het zwart en cabrio.

Ik zit er ECHT niet mee in dat ik deze auto niet kwijt zal geraken hoor... echt niet!.... integendeel

ps2:"Collector's item" zijn de woorden van de officiële site Vroom.be
                    Last edited by besired; 22/12/2015, 19:01.

Comment

Over 15 jaar zal dit misschien wel een collector item zijn, nu is het nog wat vroeg denk ik.
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

een collectors item is imo ee nreeks dat in aantal beperkt is, dat aantal gekend is, en ieder voertuig dan ook genummerd is en daarbij een officieel certificaat heft met daarop de vermelding van het voertuignummer

Comment

Een Fiat 500 Twin Air - zelfs al is ie aangekleed door Gucci - moet je qua "verzamelwaarde" nu niet meteen gaan vergelijken met een originele lithografie van Hergé ...

Comment

Een golf II Fire and Ice is het wel gelukt collectors item te worden. Heel mss lukt dat met deze Gucci ook.

Comment

Nogmaals.... het zijn de woorden van "vroom.be" en niet mijn woorden

Laten we zeggen dat het een zeldzaam en exclusief model is die niet meer verkrijgbaar is. (zoveel zijn er nu ook niet gemaakt - ik dacht een 3000 tal )
                              Ok ?

ps: het zal mij een worst wezen of dit een collector's item is of niet hoor...

Is gewoon een geweldige wagen voor een fashion dame die exclusief door het stad wil rijden

Hij is nog in nieuw staat, het leder is nog in nieuwstaat (belangrijk punt bij deze wagen (wit gucci leder is zeer snel vuil), heel weinig km's en altijd met de hand (laten ) wassen.

en nu on topic aub? Anders maken een aparte topic rond "collector's items"
                              Last edited by besired; 23/12/2015, 12:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichten
                                een collectors item is imo ee nreeks dat in aantal beperkt is, dat aantal gekend is, en ieder voertuig dan ook genummerd is en daarbij een officieel certificaat heft met daarop de vermelding van het voertuignummer
                                Klopt.

Veel succes met de verkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  Een Fiat 500 Twin Air - zelfs al is ie aangekleed door Gucci - moet je qua "verzamelwaarde" nu niet meteen gaan vergelijken met een originele lithografie van Hergé ...
                                  you have a point

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Klopt.

Veel succes met de verkoop.
                                    Thx, ik zet hem hier al even neer, is eigenlijk voor "begin" (feb-mrt) 2016 dat "ze" weg mag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                                      Nogmaals.... het zijn de woorden van "vroom.be" en niet mijn woorden

Laten we zeggen dat het een zeldzaam en exclusief model is die niet meer verkrijgbaar is. (zoveel zijn er nu ook niet gemaakt - ik dacht een 3000 tal )
                                      Ok ?

ps: het zal mij een worst wezen of dit een collector's item is of niet hoor...

Is gewoon een geweldige wagen voor een fashion dame die exclusief door het stad rijden

Hij is nog in nieuw staat, het leder is nog in nieuwstaat (belangrijk punt bij deze wagen (wit gucci leder is zeer snel vuil), heel weinig km's en altijd met de hand (laten ) wassen.

en nu on topic aub? Anders maken een aparte topic rond "collector's items"
                                      vertel nu eens rustig aan ons wat er exclusief aan de wagen is, behalve een logo, sticker, kleurtje op de gordel, ...

Comment

wanneer plaats je foto's van jouw wagen, in plaats van reclame foto's van deze speciale reeks?

Comment

Working...
                                        X