Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012 Fiat 500 Cabrio by Gucci (collector's item)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
    wanneer plaats je foto's van jouw wagen, in plaats van reclame foto's van deze speciale reeks?
    Vanaf ik even de tijd hebt, zal ik foto's nemen en ze posten op de plaats die is vrijgemaakt in het topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
      vertel nu eens rustig aan ons wat er exclusief aan de wagen is, behalve een logo, sticker, kleurtje op de gordel, ...
      Ik ben al 38jaar een rustige persoon...

en de verschillen zijn meer dan een kleurtje en een gordel met kleurtjes hoor

Comment

Hoe verbazend: een verkoopstopic en er wordt weer meer geluld dan iets anders.

Voor een vrouw vind ik dit wel een mooie wagen, succes met de verkoop!

Ik vind zo'n 500 nog best leuk rijden
        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Echt wel...
          Prachtig wagentje heb je daar in de aanbieding.
          Je gaat daar zeker een fijne prijs voor krijgen.

Ook wel benieuwd naar de echte foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

WAW...eindelijk eens een constructieve reactie... waarvoor dank !

Is ongelooflijk hoeveel er hier geluld wordt over belachelijke punten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Echt wel...
              Prachtig wagentje heb je daar in de aanbieding.
              Je gaat daar zeker een fijne prijs voor krijgen.

Ook wel benieuwd naar de echte foto's.
              Dank je... toch nog mensen die deze wagen waarderen

Ze zijn zelden te vinden...en inderdaad, dit is de prijs voor de Gucci cabrio versie.

Comment

Is inderdaad een leuk wagentje voor een jong (of iets minder jong) meisje.

Maar als ik kijk naar de 500C's uit 2012 met lage km stand dan gaan die allemaal rond 10,5-11,5.
                Dan stel ik me wel de vraag of een meerprijs van > 5000€ voor die 'speciale serie' wel te verantwoorden is.
                Voor alle duidelijkheid geen afbrekende reactie, ik stel me gewoon de vraag...

Wat was eigenlijk de nieuwprijs (netto)?
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  Is inderdaad een leuk wagentje voor een jong (of iets minder jong) meisje.

Maar als ik kijk naar de 500C's uit 2012 met lage km stand dan gaan die allemaal rond 10,5-11,5.
                  Dan stel ik me wel de vraag of een meerprijs van > 5000€ voor die 'speciale serie' wel te verantwoorden is.
                  Voor alle duidelijkheid geen afbrekende reactie, ik stel me gewoon de vraag...

Wat was eigenlijk de nieuwprijs (netto)?
                  Dat klopt, wel nog automatische airco, lederen interieur en gps mee op nemen in de vergelijking en kom je al beperkt uit in het aanbod.

Bron (Vroom.be): Wie trouwens liever met een Cabrio op pad gaat kan voortaan ook voor de 500C by Gucci kiezen, dat model parkeer je wel pas vanaf
                  22.330 euro voor je deur.

En nog met wat opties erbij zit je vlug aan +- 23.500€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Ik vind de 500 ook mooi voor jonge mensen, dames
                    maar of deze prijs dan past in het verhaal? Er staan veel 500's te koop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                      Ik ben al 38jaar een rustige persoon...

en de verschillen zijn meer dan een kleurtje en een gordel met kleurtjes hoor
                      maar waarom vermeld je die exclusieve verschillen dan niet?

Comment

Populair verkooptopic . Succes met de verkoop
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Kennis van mij heeft vorig jaar zo'n 500C By Gucci verkocht. Hij kreeg daar niet meer voor dan voor een gewone 500C. Had geprobeerd om meer te krijgen maar hij kreeg geen reactie.

Comment

Efkes gaan flaneren langs de betere boetiekjes met een subtiel te koop bordje op. Wie weet zoekt er iemand nog een interessant eindejaarscadeau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                              Ik vind de 500 ook mooi voor jonge mensen, dames
                              maar of deze prijs dan past in het verhaal? Er staan veel 500's te koop
                              Klopt... Er staan veel 500's te koop.
                              Er staan al wat minder cabrio's te koop.
                              En er staan bijna GEEN 500 cabrio Gucci te koop... Laat staan dan nog in het zwart, in heel goede staat en met weinig kilometers ...

Dus prijs past perfect in dit verhaal.

Comment

Wijst zichzelf wel uit, je zal het snel merken of er interesse is aan deze prijs of niet.
                                Meestal komen we de uiteindelijke verkoopprijs toch nooit te weten op het forum.

Hier spreken ze trouwens van 20k nieuwprijs?
                                Gesteund door het succes van de Fiat 500 by Gucci lanceren Fiat en Gucci ook een cabrioversie: de 500C by Gucci! Van de 500 by Gucci werden online al 3.000 pre-orders opgenomen, een groot succes. Om nog meer klanten te lokken hebben beide merken de handen in elkaar geslagen om ook een cabrioversie te ontwikkelen. Net […]
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Wijst zichzelf wel uit, je zal het snel merken of er interesse is aan deze prijs of niet.
                                  Meestal komen we de uiteindelijke verkoopprijs toch nooit te weten op het forum.

http://www.groenlicht.be/2011/08/03/...500c-by-gucci/
                                  Idd, met reeds alle opties inbegrepen?
                                  Ik zie niet in dat iemand hier de 5000 euro meerprijs voor zou betalen maar ik heb ook steeds meer gekregen voor mijn wagens dan dat ze hier vooropstelden, zo zie je maar, succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    Populair verkooptopic . Succes met de verkoop
                                    Thx... inderdaad populair... zolang het constructieve reacties zijn en er niet geluld wordt.

Dit is een echte vrouwenwagen...
                                    Je moet dit zien als een "dure" handtas...
                                    Vrouwen willen dit hebben... maar de mannen verstaan dit niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                      Efkes gaan flaneren langs de betere boetiekjes met een subtiel te koop bordje op. Wie weet zoekt er iemand nog een interessant eindejaarscadeau
                                      Good idea

Comment

http://www.groenlicht.be/2011/08/03/...500c-by-gucci/
                                        Klopt, voor de "coupé" versie.
                                        De cabrio versie kost : 22.330€

Lees: Wie trouwens liever met een Cabrio op pad gaat kan voortaan ook voor de 500C by Gucci kiezen, dat model parkeer je wel pas vanaf 22.330 euro voor je deur.

Comment

Was er in 2012 eigenlijk veel prijsverschil tussen een 0.9 TwinAir Gucci en een 1.2i Gucci ?

Comment

Working...
                                          X