Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft Citroën ergens connecties met Fiat?
Die sleutel is een exacte kopie gelijk die van m'n Jumper, elegant is anders
iedereen doet dat toch (ook in andere sectoren) om bij elkaar te gaan shoppen?
wij hebben een Mazda 2, maar ook geen echte Mazda maar een Fiesta met andere badge en een paar details
in mij vorige Mazda lang een 2,5 motorblok en ik las op verschillende plaatsen dat dit was ingekocht bij Ford, ...
Saab en Opel
Nissan en Renault
motorblok in sommige mini's
...
iedereen doet dat toch (ook in andere sectoren) om bij elkaar te gaan shoppen?
wij hebben een Mazda 2, maar ook geen echte Mazda maar een Fiesta met andere badge en een paar details
in mij vorige Mazda lang een 2,5 motorblok en ik las op verschillende plaatsen dat dit was ingekocht bij Ford, ...
Saab en Opel
Nissan en Renault
motorblok in sommige mini's
...
Ja weet ik, maar om bij zo'n 'stijlicoon' droogweg de sleutel van een camionet te gebruiken, vind het gewoon nogal euh, speciaal
Inderdaad. Mijn GPS had me ook al terecht gewezen.
Kan het zijn dat ik jou ook zien passeren heb? Iets later, rond 15 uur en een beetje? Rode M3 zien voorbij rijden.
Ik was bezig mijn nichtje en haar vriend te helpen bij de afbraakwerken in hun net gekochte huis (dat voormalig restaurant, met die gele beschilderde gevel).
Vloeren uitbreken en de zavel eronder uit graven. Ze gaan me niet veel meer moeten vragen vanavond.
Kan het zijn dat ik jou ook zien passeren heb? Iets later, rond 15 uur en een beetje? Rode M3 zien voorbij rijden.
Ik was bezig mijn nichtje en haar vriend te helpen bij de afbraakwerken in hun net gekochte huis (dat voormalig restaurant, met die gele beschilderde gevel).
Vloeren uitbreken en de zavel eronder uit graven. Ze gaan me niet veel meer moeten vragen vanavond.
Ben daar inderdaad gepasseerd, maar was rond 13uur denk ik, yep gezien dat ze daar aan het werken zijn. jullie waren met 2 bezig met gerief in die container te gooien. Standaard uitlaat zit er nu op = redelijk stil, volgende week klinkt die weer veel beter.
klopt, ISA ... was naar de handcarwash bij Benedict met haar auto
En daarna naar de delhaize om het beste vlees van de regio te gaan halen van onze beste vriend toere
klopt, ISA ... was naar de handcarwash bij Benedict met haar auto
En daarna naar de delhaize om het beste vlees van de regio te gaan halen van onze beste vriend toere
Comment