Amai, als er na 6 dagen al 4k afgaat dan wacht ik nog efkes.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2013 Mercedes E 200 CDI BlueEFFICIENCY
Collapse
X
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
-
Zowel hier als op autoscout redelijk weinig vraag naar deze wagen, uiteraard zeer veel kilometers ..
2 maanden geleden nog 20.000 als bod gekregen van een dealer, maar toen wat het het plan om hem bij te houden als 3de auto, achteraf wordt daar toch niet meer ingereden. Misschien maar is terug naar de dealer rijden dan
Comment
-
Ik reageer als eerste op deze topic dat de prijs wel wa hoog staat. Mijn post wordt om de één of andere reden verwijderd???
Na een week zakt de prijs van 23000€ naar 19000€....
Is mijn post dan verwijderd omdat ik eerlijk zeg dat de vraagprijs te hoog stond?
BTW on topic... mooie auto en dito uitrusting.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk BerichtenIk reageer als eerste op deze topic dat de prijs wel wa hoog staat. Mijn post wordt om de één of andere reden verwijderd???
Is mijn post dan verwijderd omdat ik eerlijk zeg dat de vraagprijs te hoog stond?
BTW on topic... mooie auto en dito uitrusting.
Verwijderd door een moderator?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk BerichtenIk reageer als eerste op deze topic dat de prijs wel wa hoog staat. Mijn post wordt om de één of andere reden verwijderd???
BTW on topic... mooie auto en dito uitrusting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichtenomg de prijs mag niet in vraag gesteld worden ;-)
Comment
-
uiteindelijk is er na 1 week een prijsdaling. ik d8 dat een forum diende om te reageren en eventueel opmerkingen te geven. Natuurlijk is een vraagprijs een vraagprijs maar ik wou alleen maar meedelen dat een jonger E klasse facelift op dit moment goedkoper was dan een Pre FL van 2013 en meer km's.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Occasie Bensjes van die prijscategorie is moeilijk in België. Iemand die €20k veil heeft voor ne Duitser gaat eerst in Duitsland rond kijken en vind ze daar meestal wel goedkoper.
Mijn vader heeft ooit ne SLK200 kompressor gekocht op een openbare verkoop. €16000 betaald en dacht er €19000 voor te krijgen bij wederverkoop. Toen al zei ik dat iemand die €19000 voor een Mercedes over heeft, in Duitsland gaat zien. Maar hij vond mijn info niet correct. 10 jaar later staat deze auto nog altijd op zijn inrit en begint al groen te zien. Snap ook niet waarom hij dan jaren geleden niet met de prijs gezakt is om toch al zijn aankoopprijs eruit te krijgen of toch de schade te beperken. Nu ziet hij er niet meer naar om en denk dat binnen 10 jaar deze auto er nog staat, maar dan helemaal groen. €16k aan het toilet in.
Comment
-
dat er naar mobile.de wordt gekeken voor prijsindikatie ben ik helemaal akkoord, maar hoeveel mensen doen uiteindelijk dat avontuur en hebben er de tijd voor ?
namaz, crocky (die dan nog flink in't zak is gezet), muizeke en op am zitten er ook nog wel een aantal
op da job worden er ook steeds meer 2 tot 3 jaar auto's gekocht...allemaal be
partikulier kun je hier net zoveel auto's onder de prijs kopen als de cheapest in de...er staan hier vaak wagens te koop die uiteindelijk voor een prikkie naar een handelaar gaan...je moet er maar op vallen
Comment
-
Ik volg de prijzen ook wel wat in Duitsland maar ik heb de indruk dat de prijsverschillen toch kleiner geworden zijn. Bijkomend vertrouw ik het toch nog steeds niet. Er worden nog steeds massaal kmtellers terugegedraaid in Duitsland.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat er naar mobile.de wordt gekeken voor prijsindikatie ben ik helemaal akkoord, maar hoeveel mensen doen uiteindelijk dat avontuur en hebben er de tijd voor ?
namaz, crocky (die dan nog flink in't zak is gezet), muizeke en op am zitten er ook nog wel een aantal
op da job worden er ook steeds meer 2 tot 3 jaar auto's gekocht...allemaal be
partikulier kun je hier net zoveel auto's onder de prijs kopen als de cheapest in de...er staan hier vaak wagens te koop die uiteindelijk voor een prikkie naar een handelaar gaan...je moet er maar op vallen
Kan zijn dat het ondertussen veranderd is. Maar vorig jaar was er nog iemand in mijne FB die ne A5 Coupé is gaan halen daar en die heb ik nog niet zien klagen. Als hij dat al zou doen.
Comment
-
als car-freak kan ik er helemaal inkomen dat je van je luttele vrije dagen er een paar opsoupeert aan het over en weer gerij naar duitsland, maar normale mensen... ?
dat van crocky is gewoon pech, in't zak zetten kan overal, wou de kwaliteit nog niet aanhalen
Comment
-
De prijzen van Mercedes ben ik zo niet op de hoogte van maar ik vind voor een wagen als deze 19000 euro heel weinig geld. Of die nu lager staan in DE of niet dat is veel wagen voor weinig geld vind ik.
Ik heb mijn 335i in Duitsland even veel betaald en die is van 2008. Dat is 5 jaar verschil. De mijne had maar 97000km maar een Mercedes diesel met deze km stand (170.000km) is juist ingereden :p2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk BerichtenDe prijzen van Mercedes ben ik zo niet op de hoogte van maar ik vind voor een wagen als deze 19000 euro heel weinig geld. Of die nu lager staan in DE of niet dat is veel wagen voor weinig geld vind ik.
Ik heb mijn 335i in Duitsland even veel betaald en die is van 2008. Dat is 5 jaar verschil. De mijne had maar 97000km maar een Mercedes diesel met deze km stand (170.000km) is juist ingereden :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PimMulders Bekijk BerichtenZowel hier als op autoscout redelijk weinig vraag naar deze wagen, uiteraard zeer veel kilometers ..
2 maanden geleden nog 20.000 als bod gekregen van een dealer, maar toen wat het het plan om hem bij te houden als 3de auto, achteraf wordt daar toch niet meer ingereden. Misschien maar is terug naar de dealer rijden dan
hoe komt die in hemelsnaam aan 125000 per jaar? dat is echt geschift veel!
zelfs taxis doen minder vaak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtengewoon uit interesse.
hoe komt die in hemelsnaam aan 125000 per jaar? dat is echt geschift veel!
zelfs taxis doen minder vaak!
Mijn vader is financieel adviseur (hypotheken, echtscheidingen, verzekeringen, vastgoed, boekhouding,..) en bezoekt al zijn klanten zelf, vooral werkzaam in de regio Noord-Brabant. Doet al jaaaaren 7/7 dagen van 12-16 uur en rijdt eigenlijk heel de dag rond.
Ritten van 200 km zonder stop komen volgens mij maar heel zelden voor.
Comment
Comment