Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio williams

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Renault Clio williams

Volledig gerestaureerde en roestvrije Clio williams ph2 met 130000km. Bj eind 1994. Absoluut perfect, motor volledig gereviseerd, nieuwe koppeling, schokdempers, remmen, nieuwe lak, krasvrij, draait perfect! Ongevalvrij, nooit verlaagd geweest, auto staat volledig origineel, sportstuur inclusief of origineel lederen stuur.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 09/01/2016, 23:08.

Interieurimage.jpeg

Comment

Vet!

Een aantal hier gaat dit heel cool vinden

Succes!

Sent from my iPhone using Tapatalk
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

beste hot hatch van de 20ste eeuw!!!

Comment

Hoe leuk deze wagen ook is, vraagprijs is verplicht.

Comment

Bommetje! Dat waren nog eens bakjes... Het sportstuur vind ik persoonlijk maar niks. Geef mij het originele maar. Hopelijk komt hij bij een liefhebber terecht.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

dat gaat een kostelijk bakske zijn! en terecht; volledig in orde en lage km-stand.

Comment

Clio Williams, de natte droom van nagenoeg elke jonge gast destijds.
                Enkel een tikkeltje spijtig dat hij herspoten is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Ik wil nog altijd één .
                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                    Ik wil nog altijd één .
                    Uw moment is aangebroken.
                    IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

Vraagprijs verplicht, zie regelement. Graag toevoegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
                        Uw moment is aangebroken.
                        mijne spaarpot is ookal gebroken, niet enkel mijn moment ��

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Hoe leuk deze wagen ook is, vraagprijs is verplicht.
                          zeker, tof bakske maar daarom geen uitzondering op de regel!

Comment

Auto van twintig jaar toont gebruikssporen, krassen, steenslag. Heel professioneel gedaan, originele kleurencodes, niet te zien dat hij opnieuw gespoten is, als nieuw!

Comment

Aangepast!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
                                Auto van twintig jaar toont gebruikssporen, krassen, steenslag. Heel professioneel gedaan, originele kleurencodes, niet te zien dat hij opnieuw gespoten is, als nieuw!
                                Maar hij is wel herspoten. Herspoten (oude) wagens verliezen altijd een deel van hun waarde. Voorts kunnen herspoten wagens eventueel gedane herstellingswerken, al dan niet uit het verleden, verdoezelen (weggewerkte roest, ongevalschade,...). En ik veronderstel dat deze ook herspoten is geweest met een lak op waterbasis? Zo ja, geeft nooit dezelfde sterkte en hetzelfde uitzicht als de originele lak op solventbasis. En trouwens, 130.000 km en 20 jaar, dat hoeft niet per se een auto met steenslag en krassen te zijn hé. Zeker niet die auto's van destijds met solventlakken. En al heeft ie wat krasjes en steenslag, dan is ie nog meer waard dan dat ie als fonkelnieuw herspoten is.

Maar ondanks dat herspuiten, 't blijft een pracht van een kar!

Comment

Maar hij is wel herspoten. Herspoten (oude) wagens verliezen altijd een deel van hun waarde. Voorts kunnen herspoten wagens eventueel gedane herstellingswerken, al dan niet uit het verleden, verdoezelen (weggewerkte roest, ongevalschade,...). En ik veronderstel dat deze ook herspoten is geweest met een lak op waterbasis? Zo ja, geeft nooit dezelfde sterkte en hetzelfde uitzicht als de originele lak op solventbasis. En trouwens, 130.000 km en 20 jaar, dat hoeft niet per se een auto met steenslag en krassen te zijn hé. Zeker niet die auto's van destijds met solventlakken. En al heeft ie wat krasjes en steenslag, dan is ie nog meer waard dan dat ie als fonkelnieuw herspoten is.

Maar ondanks dat herspuiten, 't blijft een pracht van een kar!
                                  Wat de waarde van een opnieuw gespoten wagen betreft, denk ik niet dat hij minder waard is, integendeel... Als het is om roest te maskeren kan ik je geruststellen, ik heb de wagen aangekocht in originele toestand maar wilde hem perfect hebben. De strakke kas en het niet gepimpt zijn met afschuwelijke spoilers of andere velgen was voor mij de doorslag om deze wagen te kiezen. Gekocht van een echte liefhebber en altijd goed onderhouden bij dezelfde garage. De gekende roestplaatsen achteraan de wielkassen en bodemplaat zijn er niet. De originele interieuronderdelen ook, de stoelen, tapijt, hoedenplank zijn nooit verwijderd geweest. De wagen is voorzien van de blauwe lak die kenmerkend is voor de phase twee williams, lichtjes donkerder dus dan de fase 1. Fase drie had weer een andere kleur blauw maar is nooit verkocht geweest in belgie. Van de 1200 verkochte phase 2 in belgie is dit een uitzonderlijk mooi exemplaar. De wagen staat sedert vandaag ook te koop op een Franse zoekertjessite.
                                  Last edited by ; 09/01/2016, 21:25.

Comment

Oké, veel succes met de verkoop! Zal zeker geen probleem zijn aangezien de Fransen er storm voor lopen.

Comment

Verkocht! Mag slotje op.

Comment

De koper zal blij zijn.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                        X