Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's

Wegens aankoop van andere weekendwagen gaat mijn M3 de deur uit.
    Dit betreft:
    BMW M3 van het model E46
    - Carrosserie : coupe
    - Versnellingsbak : SMG2
    - Kleur : Oxford groen 2
    - km stand : 259.xxx , laat je niet afschrikken door de kilometerstand. Hier werd veel mee gereden , maar ging om de 8000 max 10.000km op onderhoud bij Mcartech in Ingelmunster of bij garage de Clercq in Erondegem. Hele hoop facturen voorhanden!
    - onderhoud : deze heeft net op 258.106km een olie en filterbeurt gehad. Onderhoudsboekje is goed ingevuld, wat belangerijk is! Tegelijk is Olietemperatuur / olieniveau sensor vervangen.
    - Interieur : zimt leder interieur , zwarte dakhemel en lijsten, houten interieurlijsten
    - Audio : harman kardon systeem met subwoofer functie in koffer ( originele optie )
    - Memory functie voor de zetels
    - Spiegels electrisch inklapbaar en rechter spiegel gaat naar beneden bij het parkeren
    - electrisch dakraam met klapfunctie
    - gereedschapssrt in koffer is nog compleet

Werken die al gebeurd zijn aan de wagen
    - race studs ipv wielbouten
    - Overal nieuwe rubbers
    - M3 CSL sway bars achteraan
    - subframe versteviging
    - andere differentiel verhouding (4.10 , originele steek is ook aanwezig )
    - smg2 M3 CSL software ( schakelt sneller en beter )
    - supersprint middenpijpsysteem met race cats ( toegelaten voor de keuring )
    - eisenmann street uitlaat met attest ( toegelaten voor de keuring )
    - Carbon airbox van bij Beek Auto Racing in Nederland , met Alpha N software ( draait 382pk en 425Nm )
    - wiechers veerpootbrug onder de motorkap
    - E46 M3 CSL remschijven vooraan
    - E9x M3 remschijven achteraan
    - performance remklauwenkit met Pagid RS remblokken
    - Bilstein B16 Pss10 schroefkit
    - Kenwood 2din DNX-4280BT radio met Garmin navigatie , Bluetooth , cd , USB en Aux ingang
    - carbon meegespoten csl koffer
    - carbon voorlip op de bumper

Kortom hier zit een hele hoop geld en aanpassingen in. De grootste en de duurste werken zijn al uitgevoerd.
    Testrijders en funbieders gelieve je te onthouden. Wagen eet geen geld terwijl die hier nog is. Word in het weekend altijd mee gereden

Voor meer info kan je altijd mailen als er interesse is

19.000€ met bilstein b16 pss10
    18.000€ zonder bilstein b16 pss10

Comment

Comment

Comment

Impulsieve verkoop? Je was hem nog maar net verder aan het personaliseren? Wat komt er in de plaats?
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
            Impulsieve verkoop? Je was hem nog maar net verder aan het personaliseren? Wat komt er in de plaats?
            Was eerder een impulsieve aankoop doordat de deal met de alpina d3 was misgelopen en 2dagen later gaan zien was naar deze. Is niet 100% mijn ding.
            En moet 4deuren hebben. Daarom toch weer op gemak op zoek naar andere weekendkar.
            Alpina D3 in E90 of E91
            Of andere leuke E90 E91

Comment

Dacht net hetzelfde... Ben ook curieus wat de nieuwe aanwinst zal zijn!

Comment

Van een E46 M3 naar een 2.0 I4 diesel?
                Naar mijn mening is een D3 E90/E91 echt de moeite niet. Kunt ge beter een goed uitgeruste 'normale' 320d gaan zoeken.

Nu ja, succes met de verkoop

Comment

Die echte M toestanden, niks voor een gewone mens eigenlijk.

Comment

Gekocht van iemand in Rekkem? Of ergens in WVL? Komt me bekend voor.
                    Nice car!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Die echte M toestanden, niks voor een gewone mens eigenlijk.
                      Eigenlijk niet nee, kameraad van zijn M3 staat al 2 jaar stil. Foute olie ingedaan en wat motorschade, vooral de Vanos. Zit met 9000,00 € kosten maar kan het niet opbrengen.
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                        Eigenlijk niet nee, kameraad van zijn M3 staat al 2 jaar stil. Foute olie ingedaan en wat motorschade, vooral de Vanos. Zit met 9000,00 € kosten maar kan het niet opbrengen.
                        Ik denk er al jaren aan om me een E36 M3 te kopen. Ik kan het mij heel goed veroorloven nu. Maar ik ben als de dood dat daar van die kostelijke dingen aan zouden komen (en M onderdelen zijn altijd reteduur). Gewoon omdat ik het zonde zou vinden van die vele extra centen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik denk er al jaren aan om me een E36 M3 te kopen. Ik kan het mij heel goed veroorloven nu. Maar ik ben als de dood dat daar van die kostelijke dingen aan zouden komen (en M onderdelen zijn altijd reteduur). Gewoon omdat ik het zonde zou vinden van die vele extra centen.
                          Ik heb de kans gekregen een klein jaar geleden. De aankoop was niks, maar het geen er nog moest gebeuren om hem naar mijn zin te hebben was te veel.
                          Heb niet echt spijt.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                            Troost u. Maat van mij heeft zijn blok in de soep laten lopen door defecte oliepomp. Zit een volledig nieuw blok in nu...incl plaatsing 17000€.
                            Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                            Audi S3 '02 sold => topic
                            Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                            Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Ocharme, Daviej probeert hier zijn M3 met 270k km te verkopen en hier komen dan bedragen van +10k tevoorschijn

Succes met de verkoop!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                Troost u. Maat van mij heeft zijn blok in de soep laten lopen door defecte oliepomp. Zit een volledig nieuw blok in nu...incl plaatsing 17000€.
                                Dafuq, koopte toch gewoon een andere?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                  Dafuq, koopte toch gewoon een andere?
                                  En dan terug motor kapot

Comment

382pk .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                      Gekocht van iemand in Rekkem? Of ergens in WVL? Komt me bekend voor.
                                      Nice car!!
                                      Vorige eigenaar woonde in Gullegem.

Comment

Die motoren draaien blijkbaar nogal snel in de soep als je dit hier allemaal leest.

Comment

Working...
                                        X