Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDiesel geeft geen beleving, daarvoor moet je benzine hebben.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenKijk eens naar uw eigen berichten alvorens een ander aan te vallen. En dat doe je dan nog als "beheerder" van dit forum. Dikke proficiat daarvoor. Helaas voor u laat ik mij niet uit het lood slaan door berichtjes en kinderachtige foto's die gepost worden op een forum, zelfs al komen die van een zogenaamde beheerder.
Hahaha, lees uw eigen bericht ook maar nog eens, qua persoonlijke aanval kan dit wel tellen. Gelukkig voor u zullen de zogenaamde beheerders van dit forum hier ook niks tegen doen, die zijn te druk bezig met enerzijds elkaar en hun vriendjes en anderzijds mijzelf bashen.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenZoals ik al postte in dit topic ( http://www.autoforum.be/showthread.p...e-RS-Cup/page3 ) heb jij zelf al een wagen aangeraden voor een ander forumlid. Toen ik u daarop attent maakte werd ik direct verweten als kinderachtig. Beetje hypocriet om dan hier met het vingertje te komen wijzen en te klagen dat je persoonlijk aangevallen wordt, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEr is wel een groot verschil tussen eigen commerciële waar verkopen, of iemands anders waar aan te bevelen/tonen hé.
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Stel u voor dat je zelf autoverkoper zou zijn en hier op t forum zou zitten.
Iemand zoekt een auto of jij hebt de perfecte auto voor hem staan, ik zou net t zelfde doen, t is niet dat hier 10 auto's van hem te koop staan heToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenStel u voor dat je zelf autoverkoper zou zijn en hier op t forum zou zitten.
Iemand zoekt een auto of jij hebt de perfecte auto voor hem staan, ik zou net t zelfde doen, t is niet dat hier 10 auto's van hem te koop staan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEr is wel een groot verschil tussen eigen commerciële waar verkopen, of iemands anders waar aan te bevelen/tonen hé.Last edited by Streamline; 29/01/2016, 17:15.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk BerichtenIdd maar Diabolic kan het ook al niet verkroppen dat ik DutryR zijn waar aanbeveel. Ik had in dit topic ook zelf al de B3 gepost voor DutryR zijn reactie gaf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat jij en DutryR onder één (commerçanten)hoedje spelen, en mekaar constant bloemetjes toewerpen, dat heeft iedereen al wel door hoor.
Waar wordt er trouwens geboft met mijn werk hier op AF?Last edited by Streamline; 29/01/2016, 17:40.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenEnige die we hier niet meer horen is de topicstarter
Ik vind het wel een bijzonder knappe kar. Dat oxfordgroen en die goudkleurige tijdloos knappe BBS CH wielen, super combo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk BerichtenOfwel is dit een dubbelaccount, ofwel moeten jullie zelf een forum oprichten...
www.ikdraagniksdanzeverbijopeenforum.be, denk dat die domeinnaam nog vrij is zelfs...
Want men mag hier blijkbaar elk zoekertje posten van op autoscout, kapaza of 2dehands, maar als iemand die zelfstandig is zelf een voorstel uit eigen zaak doet is het vriendjespolitiek...
Ik lees nergens iets in de trant van "kom eens kijken en overtuig jezelf" of andere verkoopspraat. Dit lijkt mij meer een losstaande raad te zijn dan echt een verkoopspraatje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZijn topic blijft zo wel bovenaan staan.
Ik vind het wel een bijzonder knappe kar. Dat oxfordgroen en die goudkleurige tijdloos knappe BBS CH wielen, super combo!The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenWat mij wel stoort is dat het een probleemauto is en dat dit niet in de openingspost staat . De topicstarter heeft de auto al een tijdje en flink wat geld gestoken in "upgrades" maar uiteindelijk is hij pas sinds november (?) in het verkeer. Sindsdien niks dan vodde... Zin in een andere funwagen of die geldput dumpen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen M3, een auto die dikwijls een sportief rijdend publiek aantrekt, van 15 jaar oud, 270.000 km en ik weet niet hoeveel eigenaars. Meer hoeft er niet gezegd te worden hé.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenKan alleen maar zeggen dat de eigenaar voor de topicstarter (eigenlijk al 2 eigenaars terug, ongeveer een jaar geleden) er een massa centen ingestoken heeft aan preventief onderhoud, en dat er toen niks mis was met die kar. Die heeft ook lang met die wagen gereden.
Comment
Comment