Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Veel hangt af van geschiedenis en onderhoud. Als alles correct is bijgehouden en warmgereden zijn ze vrij betrouwbaar, maar opletten moet je altijd.
    Guy van B&G Declercq zei me ooit eens dat de E36's meer binnenkomen voor onderhoud en wat reparaties, maar dan E46's meer binnenkomen voor shit dan voor onderhoud
    And that man knows!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
      Veel hangt af van geschiedenis en onderhoud. Als alles correct is bijgehouden en warmgereden zijn ze vrij betrouwbaar, maar opletten moet je altijd.
      Guy van B&G Declercq zei me ooit eens dat de E36's meer binnenkomen voor onderhoud en wat reparaties, maar dan E46's meer binnenkomen voor shit dan voor onderhoud
      And that man knows!
      Zo is het. E46 M3 MOET je correct onderhouden en niet op besparen. Bespaar je toch, heb je gegarandeerd vodden voor de rest van die M3 z'n leven (tenzij ge natuurlijk complete revisies laat uitvoeren).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Ik denk er al jaren aan om me een E36 M3 te kopen. Ik kan het mij heel goed veroorloven nu. Maar ik ben als de dood dat daar van die kostelijke dingen aan zouden komen (en M onderdelen zijn altijd reteduur). Gewoon omdat ik het zonde zou vinden van die vele extra centen.
        Koop u een leuke roadster voor erbij, daar heeft uw madam ook nog iets aan.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Zo is het. E46 M3 MOET je correct onderhouden en niet op besparen. Bespaar je toch, heb je gegarandeerd vodden voor de rest van die M3 z'n leven (tenzij ge natuurlijk complete revisies laat uitvoeren).
          Jouw 330 was al zo'n ramp.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
            Jouw 330 was al zo'n ramp.
            Inderdaad, en daarvan was zelfs de onderhoudsboek ingevuld door een dealer en een ganse resem facturen van aanwezig

Comment

Ik denk er al jaren aan om me een E36 M3 te kopen. Ik kan het mij heel goed veroorloven nu. Maar ik ben als de dood dat daar van die kostelijke dingen aan zouden komen (en M onderdelen zijn altijd reteduur). Gewoon omdat ik het zonde zou vinden van die vele extra centen.
              Koop beter een Alpina!
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                Koop u een leuke roadster voor erbij, daar heeft uw madam ook nog iets aan.
                Mijn oudste dochter wordt volgend jaar 18. Er komt sowieso tegen dan een auto bij, nu helemaal nog geen behoefte aan een tweede auto. Maar 't zal iets heel eenvoudig zijn, kwestie van mij niet te druk hoeven te maken in blutsen, krassen,... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  Koop beter een Alpina!
                  Mmm, 't zal meer richting Z4 zescilinder zijn. Vinnig, zes-in-lijn, achterdrijver,... . Of een S2000!!

Comment

Is deze geen mogelijke opvolger?
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      382pk .
                      Klopt wel hoor,voor zover een testbank betrouwbaar is natuurlijk,Ik ben degene die er mee naar Beek gereden is voor deze af te stellen..toch wat bedenkingen bij dit topic..
                      Last edited by ; 29/01/2016, 09:03.

Comment

@Luc /// M3 . Ik geloof dat best hoor en uiteindelijk mag dat ook want is zeker geen goedkope mod.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                          Koop beter een Alpina!
                          Is het beste wat je kunt doen als je een snelle beemer wilt . Ze zijn iets braver maar een pak betrouwbaarder.

Comment

Mijn oudste dochter wordt volgend jaar 18. Er komt sowieso tegen dan een auto bij, nu helemaal nog geen behoefte aan een tweede auto. Maar 't zal iets heel eenvoudig zijn, kwestie van mij niet te druk hoeven te maken in blutsen, krassen,... .
                            Is misschien een goed plan, voor een beperkt budget vindt je wel nog iets proper om te leren rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                              Dafuq, koopte toch gewoon een andere?
                              Was ook mijn gedacht maar nee, hij wou per sé een nieuwe motor er in leggen :p
                              Ik had zelfs voor hem een gereviseerd blok gevonden met een jaar garantie op voor 7000€!
                              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                              Audi S3 '02 sold => topic
                              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Mooie m3!!
                                Succes met de verkoop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Vorige eigenaar woonde in Gullegem.
                                  Hmm, misschien kende ik de eigenaar ervoor dan K.V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Is het beste wat je kunt doen als je een snelle beemer wilt . Ze zijn iets braver maar een pak betrouwbaarder.
                                    En exclusiever
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daviej Bekijk Berichten
                                      Was eerder een impulsieve aankoop doordat de deal met de alpina d3 was misgelopen en 2dagen later gaan zien was naar deze. Is niet 100% mijn ding.
                                      En moet 4deuren hebben. Daarom toch weer op gemak op zoek naar andere weekendkar.
                                      Alpina D3 in E90 of E91
                                      Of andere leuke E90 E91
                                      Ik heb een E91 B3 biturbo staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                        Ik heb een E91 B3 biturbo staan
                                        Way ahead of you... ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                                        Is deze geen mogelijke opvolger?
                                        http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/279146942
                                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                          Hmm, misschien kende ik de eigenaar ervoor dan K.V.
                                          Juist.

Comment

Working...
                                          X