Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk denk dat ie een D3 zoekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenBen ik nu de enige die een D3 totaal niet de moeite vind bij een E9x?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTsja, is motorisch eigenlijk gewoon een gechipt N47 tweelitertje hé. Ik vind er ook niet veel aan, en het uiterlijk van zo'n Alpina spreekt mij ook al niet onmiddellijk aan. Met die overbemeten vier uitlaatbuizen, die opgeplakte voorlip enzomeer. Maar ja, het noemt Alpina en het heeft badges met gelimiteerde nummerkes, en dat horen en zien de mensen graag hé.
Alé ik kijk niet neer op een I4 2.0 diesel hé, maar dat is toch een motor Alpina onwaardig...
Kunt ge inderdaad beter een 320d kopen en wat chippen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenZo is het. E46 M3 MOET je correct onderhouden en niet op besparen. Bespaar je toch, heb je gegarandeerd vodden voor de rest van die M3 z'n leven (tenzij ge natuurlijk complete revisies laat uitvoeren).“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenTsja, is motorisch eigenlijk gewoon een gechipt N47 tweelitertje hé. Ik vind er ook niet veel aan, en het uiterlijk van zo'n Alpina spreekt mij ook al niet onmiddellijk aan. Met die overbemeten vier uitlaatbuizen, die opgeplakte voorlip enzomeer. Maar ja, het noemt Alpina en het heeft badges met gelimiteerde nummerkes, en dat horen en zien de mensen graag hé.
En ik stelde hem idd een B3 voor omdat een D3 zijn geld niet waard is in de E9x reeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenBen ik nu de enige die een D3 totaal niet de moeite vind bij een E9x?!2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenAls ge denkt dat da het enige is wat ze veranderen bij alpina zou ge beter nog wa research doen.
En ik stelde hem idd een B3 voor omdat een D3 zijn geld niet waard is in de E9x reeks2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenAls ge denkt dat da het enige is wat ze veranderen bij alpina zou ge beter nog wa research doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenEn ik stelde hem idd een B3 voor omdat een D3 zijn geld niet waard is in de E9x reeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenIs toch gewoon de twin turbo van een 123d, plus nog chassis tweeks a la Alpina ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenIs toch gewoon de twin turbo van een 123d, plus nog chassis tweeks a la Alpina ?
Je hebt de gewone D3, gebaseerd op de M47 motor (200pk en 410Nm) met wat onderstel tweaks.
Dan heb je de D3 Bi-Turbo die jij aanhaalde, gebaseerd op het blok van de 123d, N47 motor (214 pk en 450Nm), weer met wat onderstel tweaks.
Kun je beter een 320d kopen die ze dan chippen naar 210pk / 420Nm en dan investeren in een deftige Bilstein setup.
Comment
-
Diesel geeft geen beleving, daarvoor moet je benzine hebben.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDiesel geeft geen beleving, daarvoor moet je benzine hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDiesel geeft geen beleving, daarvoor moet je benzine hebben.
Diesel is voor vrachtwagens en tractorsToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk BerichtenEn ik stelde hem idd een B3 voor omdat een D3 zijn geld niet waard is in de E9x reeks
Gij stelt hier vooral uw marchandise voor, iets wat enkel mogelijk is door vriendjespolitiek. Het zal hier nogal een zootje worden als iedere handelaar hier zijn wagens komt slijten. Spijtig dat daar niks aan gedaan wordt. In de verkoopstopics mag er niet over de prijs gezegd worden maar dit mag dan wel zomaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDiesel geeft beleving, daarvoor moet je geen benzine hebben.
Dat had ik van u niet verwacht.
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment