Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
    Ofwel is dit een dubbelaccount, ofwel moeten jullie zelf een forum oprichten...
    www.ikdraagniksdanzeverbijopeenforum.be, denk dat die domeinnaam nog vrij is zelfs...

Want men mag hier blijkbaar elk zoekertje posten van op autoscout, kapaza of 2dehands, maar als iemand die zelfstandig is zelf een voorstel uit eigen zaak doet is het vriendjespolitiek...
    Ik lees nergens iets in de trant van "kom eens kijken en overtuig jezelf" of andere verkoopspraat. Dit lijkt mij meer een losstaande raad te zijn dan echt een verkoopspraatje...
    U verdiend een speekmedaile
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
      Diesel geeft geen beleving, daarvoor moet je benzine hebben.
      Hmmm... daar ben ik het niet echt met eens...
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Kijk eens naar uw eigen berichten alvorens een ander aan te vallen. En dat doe je dan nog als "beheerder" van dit forum. Dikke proficiat daarvoor. Helaas voor u laat ik mij niet uit het lood slaan door berichtjes en kinderachtige foto's die gepost worden op een forum, zelfs al komen die van een zogenaamde beheerder.

Hahaha, lees uw eigen bericht ook maar nog eens, qua persoonlijke aanval kan dit wel tellen. Gelukkig voor u zullen de zogenaamde beheerders van dit forum hier ook niks tegen doen, die zijn te druk bezig met enerzijds elkaar en hun vriendjes en anderzijds mijzelf bashen.
        Zoals ik al postte in dit topic ( http://www.autoforum.be/showthread.p...e-RS-Cup/page3 ) heb jij zelf al een wagen aangeraden voor een ander forumlid. Toen ik u daarop attent maakte werd ik direct verweten als kinderachtig. Beetje hypocriet om dan hier met het vingertje te komen wijzen en te klagen dat je persoonlijk aangevallen wordt, niet?
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
          Zoals ik al postte in dit topic ( http://www.autoforum.be/showthread.p...e-RS-Cup/page3 ) heb jij zelf al een wagen aangeraden voor een ander forumlid. Toen ik u daarop attent maakte werd ik direct verweten als kinderachtig. Beetje hypocriet om dan hier met het vingertje te komen wijzen en te klagen dat je persoonlijk aangevallen wordt, niet?
          Er is wel een groot verschil tussen eigen commerciële waar verkopen, of iemands anders waar aan te bevelen/tonen hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Er is wel een groot verschil tussen eigen commerciële waar verkopen, of iemands anders waar aan te bevelen/tonen hé.
            Dat vind ik ook wel :p

Sent from my iPhone using Tapatalk
            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Stel u voor dat je zelf autoverkoper zou zijn en hier op t forum zou zitten.
              Iemand zoekt een auto of jij hebt de perfecte auto voor hem staan, ik zou net t zelfde doen, t is niet dat hier 10 auto's van hem te koop staan he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                Stel u voor dat je zelf autoverkoper zou zijn en hier op t forum zou zitten.
                Iemand zoekt een auto of jij hebt de perfecte auto voor hem staan, ik zou net t zelfde doen, t is niet dat hier 10 auto's van hem te koop staan he
                Al z'n auto's, ophangingen, wielen,... zijn blijkbaar perfect. Want owee als je eens een bemerking hebt bij al die perfecte waar die ie verkoopt! En als je sommigen dan eens wijst op verkeerde info die ze meegeven in een (niet toegelaten) advertentie, dan negeren ze je straal. Ik heb er geen problemen dat je hier commerçantenpraat komt verkopen, maar dit is een forum, hier is interactie. Heb je daar problemen mee? Blijf dan op autoscout, 2dehands,... je dingetjes aanprijzen en verkopen, daar kan niemand iets publiekelijk op zeggen dat net niet in uw uw kraam past.

Comment

Idd maar Diabolic kan het ook al niet verkroppen dat ik DutryR zijn waar toon/vermeld. Ik had in dit topic ook zelf al de desbetreffende B3 gepost voor DutryR zijn reactie gaf.
                  Last edited by Streamline; 29/01/2016, 17:15.
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamline Bekijk Berichten
                    Idd maar Diabolic kan het ook al niet verkroppen dat ik DutryR zijn waar aanbeveel. Ik had in dit topic ook zelf al de B3 gepost voor DutryR zijn reactie gaf.
                    Dat jij en DutryR onder één (commerçanten)hoedje spelen, en mekaar constant bloemetjes toewerpen, dat heeft iedereen al wel door hoor.

Comment

Dat jij en DutryR onder één (commerçanten)hoedje spelen, en mekaar constant bloemetjes toewerpen, dat heeft iedereen al wel door hoor.
                      Ik vermoed dat jij vaak gaat vissen en bij thuiskomst dan uitgebreid vertelt over de 12 meter lange haaien die je in de plaatselijke vijver hebt gevangen?
                      Waar wordt er trouwens geboft met mijn werk hier op AF?
                      Last edited by Streamline; 29/01/2016, 17:40.
                      sigpic

Comment

Enige die we hier niet meer horen is de topicstarter
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Enige die we hier niet meer horen is de topicstarter
                          Zijn topic blijft zo wel bovenaan staan.

Ik vind het wel een bijzonder knappe kar. Dat oxfordgroen en die goudkleurige tijdloos knappe BBS CH wielen, super combo!

Comment

Dat wel, mooie kleur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerke05 Bekijk Berichten
                              Ofwel is dit een dubbelaccount, ofwel moeten jullie zelf een forum oprichten...
                              www.ikdraagniksdanzeverbijopeenforum.be, denk dat die domeinnaam nog vrij is zelfs...

Want men mag hier blijkbaar elk zoekertje posten van op autoscout, kapaza of 2dehands, maar als iemand die zelfstandig is zelf een voorstel uit eigen zaak doet is het vriendjespolitiek...
                              Ik lees nergens iets in de trant van "kom eens kijken en overtuig jezelf" of andere verkoopspraat. Dit lijkt mij meer een losstaande raad te zijn dan echt een verkoopspraatje...
                              Zegt de persoon die zelf een miskoop heeft gedaan met zijn terug gedraaide m3 en na een paar maanden terug heeft verpats omdat dat ook een geldput was.

Comment

Zijn topic blijft zo wel bovenaan staan.

Ik vind het wel een bijzonder knappe kar. Dat oxfordgroen en die goudkleurige tijdloos knappe BBS CH wielen, super combo!
                                Wat mij wel stoort is dat het een probleemauto is en dat dit niet in de openingspost staat . De topicstarter heeft de auto al een tijdje en flink wat geld gestoken in "upgrades" maar uiteindelijk is hij pas sinds november (?) in het verkeer. Sindsdien niks dan vodde... Zin in een andere funwagen of die geldput dumpen...
                                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Wat scheelt er dan mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    Wat mij wel stoort is dat het een probleemauto is en dat dit niet in de openingspost staat . De topicstarter heeft de auto al een tijdje en flink wat geld gestoken in "upgrades" maar uiteindelijk is hij pas sinds november (?) in het verkeer. Sindsdien niks dan vodde... Zin in een andere funwagen of die geldput dumpen...
                                    Een M3, een auto die dikwijls een sportief rijdend publiek aantrekt, van 15 jaar oud, 270.000 km en ik weet niet hoeveel eigenaars. Meer hoeft er niet gezegd te worden hé.

Comment

Een M3, een auto die dikwijls een sportief rijdend publiek aantrekt, van 15 jaar oud, 270.000 km en ik weet niet hoeveel eigenaars. Meer hoeft er niet gezegd te worden hé.
                                      Kan alleen maar zeggen dat de eigenaar voor de topicstarter (eigenlijk al 2 eigenaars terug, ongeveer een jaar geleden) er een massa centen ingestoken heeft aan preventief onderhoud, en dat er toen niks mis was met die kar. Die heeft ook lang met die wagen gereden.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Kan alleen maar zeggen dat de eigenaar voor de topicstarter (eigenlijk al 2 eigenaars terug, ongeveer een jaar geleden) er een massa centen ingestoken heeft aan preventief onderhoud, en dat er toen niks mis was met die kar. Die heeft ook lang met die wagen gereden.
                                        Ik zeg niet dat ie momenteel niet in orde zou zijn. Maar een oude sportieve kar met die kilometerstand, die kosten blijven komen.

Comment

• Niet altijd hoor.
                                          Km's zeggen niets, t is hoe ermee gereden is en t onderhoud.
                                          Ik hecht 0,0 belang aan km's

Comment

Working...
                                          X