Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2001 BMW E46 M3 coupe SMG2 met veel extra's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNee, da's waar. 't Is gewoon een opgefokte 330d. Een tuner geeft u voor een paar 100 euro net hetzelfde.beetje serieus blijven e, voor 500 euro chiptunen hebt je misschien 290pk uit u 330d. Nog steeds minder pk dan een M3 en een 330d weegt ook nog eens een pak meer. Plus aan een Alpina D3 is wat meer versleuteld dan enkel een ander chipje. Chassis set up is volledig uniek om maar iets te noemen.
Feit is dat de M3 die hier te koop staat, gehakt maakt van de 330d M-sport waar de vergelijking mee werd aangehaald. Punt andere lijn. Tzou nog al erg zijn als het niet zo was.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Ik heb meermaals een herneming gedaan tegen een gepeperde E92 pfl 330dA met men E46 M3 vanaf 100km/u tot 200km/u. 330d kwam er nog niet bijna over, meer dan 4 autolengtes over. Onderschat de gasresponse van een atmo M3 niet, in tegenstelling tot de gaspedaal met een rekker aan van een diesel....
Diesel zal nooit dezelfde rijbeleving geven als een benzine, nu niet en nooit niet.BMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT
BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack
Kreidler RS 50 golfgrun
Comment
-
Wat een hoop reacties op een complete onzin post van mij een tijd terug.
Velen vergelijken ook nog de E90 330d met oudere automaat.
Een F30 330d met 258pk en 560 nm staat op 5,6s. Eentje met een PPK en 286pk en 600nm op 5,4s.
Wat zou eentje met 310pk en 670 nm doen denk je? In combinatie met een Zf8 sportautomaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWat een hoop reacties op een complete onzin post van mij een tijd terug.
Velen vergelijken ook nog de E90 330d met oudere automaat.
Een F30 330d met 258pk en 560 nm staat op 5,6s. Eentje met een PPK en 286pk en 600nm op 5,4s.
Wat zou eentje met 310pk en 670 nm doen denk je? In combinatie met een Zf8 sportautomaat?
Veel van die moderne diesels doen enorm snel de 0-100 akkoord maar kijk vb es naar 200 daar scheelt het dikwijls al veel. Heb in de familie een 535d en naar pakweg 120 is die quasi gelijk dan loop ik snel uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenWel deze doet het onder de 5
Veel van die moderne diesels doen enorm snel de 0-100 akkoord maar kijk vb es naar 200 daar scheelt het dikwijls al veel. Heb in de familie een 535d en naar pakweg 120 is die quasi gelijk dan loop ik snel uit.
Is een even relevante vergelijking als de 100 tot 200 tijden...
Eens 160 ga je iedereen verslaan in België...
Op circuit kan ik je verhaal nog volgen... Tenzij je de 24h gaat rijden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichtenbeetje serieus blijven e, voor 500 euro chiptunen hebt je misschien 290pk uit u 330d. Nog steeds minder pk dan een M3 en een 330d weegt ook nog eens een pak meer. Plus aan een Alpina D3 is wat meer versleuteld dan enkel een ander chipje. Chassis set up is volledig uniek om maar iets te noemen.
Feit is dat de M3 die hier te koop staat, gehakt maakt van de 330d M-sport waar de vergelijking mee werd aangehaald. Punt andere lijn. Tzou nog al erg zijn als het niet zo was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenOk als je dan begint over chippen, chip dan es een nieuwe m2/3/4/5 es ... Vs een gechipte x35d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenOk als je dan begint over chippen, chip dan es een nieuwe m2/3/4/5 es ... Vs een gechipte x35d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenHeeft een echte m een turbo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenWie heeft hier nu feitelijk de snelste kar want kan niet meer volgen
Comment
Comment